Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 De har 50% tilbud for 1 år nå så jeg vurderer å melde meg inn men jeg vet ikke om det er verd å være medlem, pga kronisk sykdom kan jeg dessverre ikke være veldig fysisk aktiv. Anonymkode: d6cbb...618
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Jeg var medlem for noen år tilbake og gikk ned 10 kg. De har sneket seg på igjen under graviditeten, så jeg tok tak på nytt i høst. Vurderte å melde meg inn på nytt, men ville prøve selv først. Og det viser seg at jeg har lært mye, jeg bruker prinsippene fra vektklubb og har gått ned 7 kg på 3 mnd. Så jeg vil si at jeg fikk valuta for pengene, i og med at jeg fortsatt har nytte fleire år senere. Trening er Ikke en nødvendighet i vektklubbopplegget, men man oppmuntres til fysisk aktivitet etter sine forutsetninger. Anonymkode: 281cc...2e8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var medlem for noen år tilbake og gikk ned 10 kg. De har sneket seg på igjen under graviditeten, så jeg tok tak på nytt i høst. Vurderte å melde meg inn på nytt, men ville prøve selv først. Og det viser seg at jeg har lært mye, jeg bruker prinsippene fra vektklubb og har gått ned 7 kg på 3 mnd. Så jeg vil si at jeg fikk valuta for pengene, i og med at jeg fortsatt har nytte fleire år senere. Trening er Ikke en nødvendighet i vektklubbopplegget, men man oppmuntres til fysisk aktivitet etter sine forutsetninger. Anonymkode: 281cc...2e8 Jeg kollapsa når jeg skifta på senga i sta, er nevrologisk så ikke psykisk om noen tror det. Så er veldig begresa hva jeg kan gjøre fysisk. Jeg gikk ned 22 kg helt alene i 2014 men da gikk jeg lange turer nesten daglig, nå er det umulig Har veldig dårlig forbenning og har gått opp ca 20 kg pga sykdommen og medisiner. Så har dårlig tro på at jeg klarer å gå ned kun ved hjelp av kosten selv om mange sier at man kan det. Mange dager klarer jeg ikke lage mat. Anonymkode: d6cbb...618
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kollapsa når jeg skifta på senga i sta, er nevrologisk så ikke psykisk om noen tror det. Så er veldig begresa hva jeg kan gjøre fysisk. Jeg gikk ned 22 kg helt alene i 2014 men da gikk jeg lange turer nesten daglig, nå er det umulig Har veldig dårlig forbenning og har gått opp ca 20 kg pga sykdommen og medisiner. Så har dårlig tro på at jeg klarer å gå ned kun ved hjelp av kosten selv om mange sier at man kan det. Mange dager klarer jeg ikke lage mat. Anonymkode: d6cbb...618 Det er da kanskje til trøst at vektnedgang i stor del handler om kosten. Kosthold fjerner kilo, trening fjerner gram. Den fysiske aktiviteten blir oppmuntret som hjelp på veien, og på grunn av helsegevinst utover vektnedgang, men det er til syvende og sist hva du spiser som betyr noe for å lykkes med å gå ned i vekt. Anonymkode: 281cc...2e8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 Jeg likte ikke vektklubb sine sider, likte mye bedre Grete Roede sine sider Anonymkode: 77a8a...948
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kollapsa når jeg skifta på senga i sta, er nevrologisk så ikke psykisk om noen tror det. Så er veldig begresa hva jeg kan gjøre fysisk. Jeg gikk ned 22 kg helt alene i 2014 men da gikk jeg lange turer nesten daglig, nå er det umulig Har veldig dårlig forbenning og har gått opp ca 20 kg pga sykdommen og medisiner. Så har dårlig tro på at jeg klarer å gå ned kun ved hjelp av kosten selv om mange sier at man kan det. Mange dager klarer jeg ikke lage mat. Anonymkode: d6cbb...618 Jeg sliter litt med det samme som deg. Er mye syk og inaktiv, og har mange dager jeg ikke klarer å lage noe særlig mat. De ok dagene hvor jeg klarer å lage mat, lager jeg ofte litt ekstra middag som jeg fryser ned. Fikk et tips om å lage opp store suppeporsjoner og fryse ned som jeg kunne spise på de dårlige dagene. Og det tipset har vært helt gull verdt for meg. Vektnedgang handler mest om å spise riktig for deg, det handler mindre om trening. Anonymkode: 77a8a...948
Kaffekanne Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 Jeg har brukt vektklubb tidligere og var veldig fornøyd. Er kronisk syk (me) og kan ikke trene. Gikk ned en del. Husker ikke nå hvor mye. Man kan finne mange apper hvor man kan plugge inn mat for å finne hvor mye kalorier du har fått i deg, men man får mye annet fine tips der inne også
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 Jeg brukte verken oppskrifter, menyer eller forum da jeg var vektklubb-medlem, så for meg var det ikke verdt det. Det finnes flere apper for registrering av alt man spiser og drikker som fungerer bedre enn vektklubb, og er billigere eller gratis. Så jeg startet vektnedgangen med vektklubb og gikk over til My fitness pal. Vektnedgangen var den samme med begge. Jeg gikk ned 15 kg, og har holdt vekta i to år. To-tre kilo opp etter ferier, jul o.l., men de forsvinner igjen når hverdagsrutinene er tilbake. Jeg trener lite pga revmatiske sykdommer og mye smerter. Kun yoga, for fleksibilitet, men det forbrenner ikke særlig mange kalorier. Anonymkode: e6b99...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå