Cura Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Nå trenger jeg hjelp av dere. Vi skal på chartertur til Kreta, men jeg aner ikke hvor det er fint. Vi har vært der en gang før, men vi skal ikke til samme sted. Vi ønsker et sted med litt sentrum/butikker/restauranter. Vi ønsker ikke å ha all inclusive, kun frokost. Det må også være fin sandstrand i umiddelbar nærhet. Vet dere om noen fine steder som kan passe beskrivelsen? 😊
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Kan anbefale akti chara i nærheten av Rethymnon. (Ligger på stranden, koselig hotell) Stefan village i agia marina. (Har vannsklier må gå litt lengre til stranden) mange butikker og resturanter i nærheten av begge hotellene. Ellers liker jeg meg godt på flamingo hotell (lite hotell med et lite basseng men nære stranden.) ligger i agia apostoli. Rolig område, men alikevell det du trenger av resturanter og småbutikker i gåavstand. Ligger også nær jumbo (svær altmulig billig butikk) og store matvare butikker. Dette er litt mindre hotellet og forholdsvis rimelige alternativer. Anonymkode: 14a5c...eb2
Cura Skrevet 2. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan anbefale akti chara i nærheten av Rethymnon. (Ligger på stranden, koselig hotell) Stefan village i agia marina. (Har vannsklier må gå litt lengre til stranden) mange butikker og resturanter i nærheten av begge hotellene. Ellers liker jeg meg godt på flamingo hotell (lite hotell med et lite basseng men nære stranden.) ligger i agia apostoli. Rolig område, men alikevell det du trenger av resturanter og småbutikker i gåavstand. Ligger også nær jumbo (svær altmulig billig butikk) og store matvare butikker. Dette er litt mindre hotellet og forholdsvis rimelige alternativer. Anonymkode: 14a5c...eb2 Tusen takk. Jeg skal sjekke disse ut 😊
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Rethymnon uten tvil Anonymkode: fff51...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå