Gå til innhold

Er det noen av dere som har malt med Jorun sin Dark teal?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke Jorun sin, men Jotun (måtte bare 😛 ) ja, har den ene stuen i den fargen. Så lenge det er nok lys, og gjerne lyst gulv eller lyse møbler, så blir det fint, ellers kan den bli veldig mørk.

Vi er i alle fall veldig fornøyde med den!

6 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Ikke Jorun sin, men Jotun (måtte bare 😛 ) ja, har den ene stuen i den fargen. Så lenge det er nok lys, og gjerne lyst gulv eller lyse møbler, så blir det fint, ellers kan den bli veldig mørk.

Vi er i alle fall veldig fornøyde med den!

Hehe... takk for svar! Var så opptatt med stavekontrollen når jeg skrev teal så fikk ikke med meg «jorun»;-)

jeg har brunt gulv så kanskje det blir veldig mørkt da... 

Anonymkode: 9a3c0...66a

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe... takk for svar! Var så opptatt med stavekontrollen når jeg skrev teal så fikk ikke med meg «jorun»;-)

jeg har brunt gulv så kanskje det blir veldig mørkt da... 

Ikke nødvendigvis, vi har ikke veldig lyst gulv i den stua heller, men det er nok lys fra vindu og lamper, så det går greit. Nesten alle møblene i den stua er hvite, da.

Det er en veldig fin farge!

Jeg har mørkt gulv og malte med jotun green harmony. Jeg elsker denne fargen og det har kommet en ny «ro» over stuen. Tror jeg kunne valgt en nyanse eller to mørkere uten at det hadde gjort noe - for sammenligning. Det kommer jo litt an på størrelse og planløsning også.

Ja, den ser veldig fin ut!! Kanskje jeg skal ta sjansen😉

har to hvite bord, hvitt vitrineskap og grå sofa i nærheten der veggen er pluss tre store vindu på hjørneveggen til den som skal males så det er forsåvidt god lys. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...