Gå til innhold

Noen som har hatt et forhold til noen som er gift, men avsluttet det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud. To dager. Har du ingen form for ryggrad?

Anonymkode: a8215...6fd

Hehe, gikk hvertfall fire dager. 

Nei, da det fjelder han har jeg ingen ryggrad og jeg er normalt veldig sterk. 

Da jeg traff han første gang, ble jeg helt satt ut i det øyeblikket jeg hilste på han. Aldri opplevd noe sånt og jeg er 40+ 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker ikke på det...blokker det ut. 

Dessuten om en knuller noen en treffer på byen vet en jo hvertfall ikke hva en får. Eller en som er singel for den saks skyld...de kan jo ha knullet tre før meg liksom.

Anonymkode: 95bf4...de8

Haha...skikkelig turn-on å kysse en som har utført oralsex på kona timer før. 

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vet jeg. Om han har sex med henne timer før meg så får det være. Da vi er samnen, så er det oss to i mange timer, gjerne natta over. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Natta over? Hvor sier han til kona at han er? Har du spurt? 

Anonymkode: b1d43...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang en flørt med en gift mann. Da jeg «vant ham over» og han var så tiltrukket av meg at vi hadde sex. Dagen etter mistet jeg respekten for ham. Oppdager hvor ufyselig jeg syns den atferden er og dermed sank han virkelig i attraksjon. 

Anonymkode: 1de1b...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vet jeg. Om han har sex med henne timer før meg så får det være. Da vi er samnen, så er det oss to i mange timer, gjerne natta over. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Da tenker jeg du føler deg skikkelig spesiell

Anonymkode: 42f17...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Natta over? Hvor sier han til kona at han er? Har du spurt? 

Anonymkode: b1d43...13a

Jeg bryr meg ikke, det er hans problem, ikke mitt...

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha...skikkelig turn-on å kysse en som har utført oralsex på kona timer før. 

Anonymkode: 8d391...baf

Nei! Jeg spør han aldri om når han hadde sex med kona sist... 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei! Jeg spør han aldri om når han hadde sex med kona sist... 

Anonymkode: 95bf4...de8

Spurte deg ikke om det heller, men skrev at det er skikkelig kult å kysse med en som med stor sannsynlighet har utført oralsex på kona få timer før. Dette er bare så lavmål...og i tillegg at du skriver at du ikke bryr deg om hva han sier til kona vitner om svært kyniske handlinger fra ei lite empatisk dame...

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎01‎.‎2019 den 7.57, Anonym bruker skrev:

iJeg har vært gift og har barn, så ikke det jeg er på jakt etter. Er heller ikke på jakt etter noen kjæreste da jeg ønsker et pusterom etter et langt ekteskap. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Men hva er da problemet? Du sier jo du ønsker å avslutte, men du motsier deg jo selv. Hvis du ikke er på jakt etter kjæreste og ønsker pusterom, så må jo dette være perket i dine øyne. Skjønner da ikke hva du syter for?!

Anonymkode: f30c6...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hva er da problemet? Du sier jo du ønsker å avslutte, men du motsier deg jo selv. Hvis du ikke er på jakt etter kjæreste og ønsker pusterom, så må jo dette være perket i dine øyne. Skjønner da ikke hva du syter for?!

Anonymkode: f30c6...d44

perfekt, ikke perket!

Anonymkode: f30c6...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spurte deg ikke om det heller, men skrev at det er skikkelig kult å kysse med en som med stor sannsynlighet har utført oralsex på kona få timer før. Dette er bare så lavmål...og i tillegg at du skriver at du ikke bryr deg om hva han sier til kona vitner om svært kyniske handlinger fra ei lite empatisk dame...

Anonymkode: 8d391...baf

Er ikke jeg som må forklare for kona, det er han.Jeg spør ikke. Da vi er sammen , konsentrerer vi om oss og bare oss. Hvorfor skal jeg mase om det? Er vel han som er lite empatisk her i bunn og grunn. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva er da problemet? Du sier jo du ønsker å avslutte, men du motsier deg jo selv. Hvis du ikke er på jakt etter kjæreste og ønsker pusterom, så må jo dette være perket i dine øyne. Skjønner da ikke hva du syter for?!

Anonymkode: f30c6...d44

I utganspunktet er det perfekt, problemet er at jeg har fått følelser for han 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les godt hva du selv skriver her.

Ser du ikke hvor patetisk det er? Ditt problem er at du har fått følelser for han. I nåværende stund så sitter du inne på dib mens han enten nyter lørdagskvelden med sin kjære i sofaen eller så elsker de hemningsløst med hverandre. I morgen våkner de sammen og kan nyte en deilig søndagsfrokost. De lever sammen og elsker hverandre. Mens du sitter alene og tar til takke med smulene. 

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud🙈 for en lang bortkasta tråd🙈 men oppi alt denne sytinga syns jeg faktisk ikke synd på deg for fem flate øre. Heller for kona hans. Men håper faktisk han går fra hun og blir sammen med deg. Så du kan gå et helt liv å lure på om han gjør akkurat det samme mot deg som han gjorde mot hun👍 lykke til! Du passer jo rett inn i profilen som en elsker, så usikker som du virker👌🏻

Anonymkode: 97e92...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

I utganspunktet er det perfekt, problemet er at jeg har fått følelser for han 

Anonymkode: 95bf4...de8

Oj, bombe!  Selvfølgelig har du fått følelser for han! Derfor klarer du ikke å kutte han ut, og de følelsene kommer bare til å bli sterkere og sterkere for hver gang du møter han , eller har kontakt m han. Den klassiske "den andre kvinnen"- fella! Og den VIL du inn i! 

Anonymkode: b1d43...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fru Ugle skrev:

Er det forresten du som tidligere opprettet en tråd her inne om at du dater en gift kjendis? 

? Stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Fru Ugle skrev:

Er det forresten du som tidligere opprettet en tråd her inne om at du dater en gift kjendis? 

Nei, det var ikke meg. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, herregud🙈 for en lang bortkasta tråd🙈 men oppi alt denne sytinga syns jeg faktisk ikke synd på deg for fem flate øre. Heller for kona hans. Men håper faktisk han går fra hun og blir sammen med deg. Så du kan gå et helt liv å lure på om han gjør akkurat det samme mot deg som han gjorde mot hun👍 lykke til! Du passer jo rett inn i profilen som en elsker, så usikker som du virker👌🏻

Anonymkode: 97e92...db9

Jeg forventer ikke at noen skal syntes synd på meg i det hele tatt. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Les godt hva du selv skriver her.

Ser du ikke hvor patetisk det er? Ditt problem er at du har fått følelser for han. I nåværende stund så sitter du inne på dib mens han enten nyter lørdagskvelden med sin kjære i sofaen eller så elsker de hemningsløst med hverandre. I morgen våkner de sammen og kan nyte en deilig søndagsfrokost. De lever sammen og elsker hverandre. Mens du sitter alene og tar til takke med smulene. 

Anonymkode: 8d391...baf

Hahaha, så du vet hva de gjør på lørdagskvelden og søndag morgen? 

Skjønner du bare ønsker at jeg skal bli lei meg, men det blir jeg ikke. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist. Du må ikke la han styre livet ditt. Når du har gitt han signaler på at du vil trekke deg ut av dette, så skal han respektere det . Han er jo rimelig følelsesløs, og knytter bare repet tettere rundt halsen din, slik at han kan hale deg inn når han ønsker uten å bry seg om dine følelser. Kaldt og kynisk.

Anonymkode: 70baf...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff, så trist. Du må ikke la han styre livet ditt. Når du har gitt han signaler på at du vil trekke deg ut av dette, så skal han respektere det . Han er jo rimelig følelsesløs, og knytter bare repet tettere rundt halsen din, slik at han kan hale deg inn når han ønsker uten å bry seg om dine følelser. Kaldt og kynisk.

Anonymkode: 70baf...b86

Han respekterte det. Enda så dumt det kanskje høres ut, så har vi også et godt vennskap. Vi trives i hverandres selskap og har også hatt mange gode samtaler. Så det er ikke bare et «pule forhold». Enhver som er utro er jo egentlig kald og kynisk, men han har aldri vært det mot meg. Jeg gikk gjennom litt tøffe ting for en liten stund siden og da var han der for meg hele tiden. Vi hadde ikke anledning til å møtes da, men  vi mld jevnlig. Han var også gjennom en meget tøff ulykke og han tok seg tid til å oppdatere meg selv om han egentlig ikke hadde mulighet til det. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han respekterte det. Enda så dumt det kanskje høres ut, så har vi også et godt vennskap. Vi trives i hverandres selskap og har også hatt mange gode samtaler. Så det er ikke bare et «pule forhold». Enhver som er utro er jo egentlig kald og kynisk, men han har aldri vært det mot meg. Jeg gikk gjennom litt tøffe ting for en liten stund siden og da var han der for meg hele tiden. Vi hadde ikke anledning til å møtes da, men  vi mld jevnlig. Han var også gjennom en meget tøff ulykke og han tok seg tid til å oppdatere meg selv om han egentlig ikke hadde mulighet til det. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Jeg blir helt fasinert over hvilken evne du har til å lure deg selv

Anonymkode: 42f17...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...