Anumunus Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Når syntes dere en jente er altfor lav? Jeg er 14 og er akkurat 150 cm. Jeg har vært hos legen og hun sa at jeg kommer til å bli 152 :(
Kjerringa med agurken Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Så lenge du når ned til bakken er du akkurat lang nok Ingen grunn til å bekymre deg!
Himmel og hav Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 For lav til hva? Ja, du er for lav til å rekke opp til øverste hylle i skapene, men det er vel det jeg kan komme på. Jeg er forresten for lav til det jeg også, og jeg er 165. Kjæresten til sønnen min er 152. Hun er i forsvaret, er råtøff og får til alt hun vil, bortsett fra det med hyllene. Sønnen min har heller ingen problemer med å nå ned for å kysse henne, så hva er det du lurer på om du er altfor lav til?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Du er lavere enn gjennomsnittet, men hvilken rolle spiller det egentlig? Jeg har en kollega som er omtrent på din høyde, hun har jobb, hun er gift, hun har to barn, mange venner osv, hun er da ikke for lav til noen ting egentlig. Kanskje må du ha en "koneforlenger" på kjøkkenet for å nå opp til de øverste hyllene, men det er vel ikke noe problem? Jeg har en niese som er litt yngre enn deg, hun går i 8.klasse og bruker 42 i sko og er 180 høy, antagelig vil hun vokse ca 5 cm til. Hun sliter med å finne klær som er lange nok på armer og ben, skobutikkene tar ikke inn så mange sko i hennes størrelse så ofte må ting spesialbestilles fremfor å fås på salg osv. Ingen av guttene i klassen er høyere enn henne, alle er lavere. Tror egentlig hun har mer å slite med enn deg, men hun er ikke FOR høy, hun er bare høy. Du er ikke FOR lav, du er bare lav. Noen må være det også Anonymkode: 19c72...9f7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Under 170 cm er for lavt. Anonymkode: 4d34c...16a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Under 170 cm er for lavt. Anonymkode: 4d34c...16a For lavt for hva? Mannen min er 169 cm, tipper han er glad for at ikke alle jenter er over 170 Anonymkode: 19c72...9f7
Valkyriemamma Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Eg kjenner forresten ei i 40-åra som er 148. Hun har hele sitt vaksne liv hatt eit hat/elsk forhold til høyden. Ho syntes det er irriterende å ikkje nå opp til hyllene, men det er verdt det, seier ho, for ho kan handle klær og sko i barneavdelinga. Oppgjennom åra har ho spart tusenvis med kroner på shopping! 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå