Gå til innhold

Hvordan tilberede kokt røkt juleskinke med svor til middag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Himmel og hav skrev:

Jeg pleier å skjære den i skiver, pakke den i aluminiumsfolie og varme den i ovnen. Serverer den med grønnsaker, gratinerte poteter og en fløtesaus. 

Takk :)Hvor mange grader og sånn ca hvor lenge? Skal jeg skjære av svoren?

Anonymkode: 608c4...47a

8 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg pleier å skjære den i skiver, pakke den i aluminiumsfolie og varme den i ovnen. Serverer den med grønnsaker, gratinerte poteter og en fløtesaus. 

Dette! Men må si at det faktisk blir bra uten aluminiumsfolie også.

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk :)Hvor mange grader og sånn ca hvor lenge? Skal jeg skjære av svoren?

Ca. 20 minutter, det er bare så den blir varm (den er jo egentlig ferdig fra før). Jeg pleier ikke å skjære av noe som helst. Lager skiver på halvannen til to cm. tykkelse. Skysaus er digg til.

3 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Dette! Men må si at det faktisk blir bra uten aluminiumsfolie også.

Ca. 20 minutter, det er bare så den blir varm (den er jo egentlig ferdig fra før). Jeg pleier ikke å skjære av noe som helst. Lager skiver på halvannen til to cm. tykkelse. Skysaus er digg til.

Hvordan lager jeg en god sjysaus da, kan jeg kjøpe en ferdig en som er god tro, eller en ferdig base? Sjysaus har jeg aldri laget

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan lager jeg en god sjysaus da, kan jeg kjøpe en ferdig en som er god tro, eller en ferdig base? Sjysaus har jeg aldri laget

Jeg lager det meste selv når jeg har gjester, men akkurat sjysausen kjøper jeg på pose, for jeg synes den fra Toro er god.

Du kan forresten servere med hjemmelaget kålrotstappe, det er digg. Det serverer jeg til, i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...