Gå til innhold

Til dere som er født etter 1981 - har dere hår nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

86 mod. 

Barberer hufsa kanskje hver 14 dag, av og til oftere av og til sjeldnere, tar alt. Akkurat no er de vel en 3 uker siden😋 armhule og legger ivertfall 2-3 gg i uken. Aldri fått klage fra samboer😋 

Anonymkode: 62efb...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Født i 89, god blanding av full skog og helt glatt. Vokser når jeg føler for det, barberer noen ganger, noen ganger lar jeg det være i flere måneder. Men syns det blir så klamt med masse hår nedentil, så foretrekker når det er glatt. 

Anonymkode: 3049b...023

Skrevet

Hva i all verden har fødselsår med kjønnshår å gjøre??

Anonymkode: 6f1f4...e1b

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

ÆSJ!

Anonymkode: ebabe...e75

Slapp av! Dusjer da daglig

Anonymkode: d5ade...7ff

Skrevet

85 modell, har hår, stusser og tar bikinilinja ved behov. Armhule og bein tas når det trengs. Var glattbarbert fra jeg var 17 og til nå før sommeren. Drit lei av å barbere meg, klødde når det vokste litt utt, rødprikkete osv. Bestemte meg for at det gadd jeg ikke mer, også fordi jeg har 3 jenter på 10, 8 og 2 år som kan få se at hår er naturlig, og at det er det som kommer til å skje de og. Hun på 2 skjønner det ikke enda selvsagt. Synes det hadde vært litt dumt hvis det første de gjorde var å barbere bort håret de fikk nedentil. 

Jeg føler meg faktisk mer vel med det, litt mer damete, mannen er ikke så glad, så ikke like mye oralsex, men det overlever jeg..hehe

Anonymkode: 84fbc...996

Skrevet

87 modell, tar bikinilinja, og stusser trekanten i ny og ne. Aldri glattbarbert, føler det er ubehagelig og lite voksent. Er i et langvarig stabilt forhold og mannen liker det naturlig, mer kvinnelig. 

armhuler og leges tas ofte og er som regel alltid glatt. 

Anonymkode: 91db6...730

Skrevet

Født i 89. Barberer som oftest kun bikinilinje og stusser litt med saks. Så frisert busk kanskje?

(vi har et særdeles dødt sexliv, og kanskje det hadde vært annerledes dersom jeg ofte skulle vise meg frem?🤔)

Anonymkode: 6cdfe...f01

Skrevet

87 modell. Armhuler tas hver gang jeg dusjer, legger kanskje 1 gang i uka nå, omtrent hver dag på sommeren (vokser jo som uvær det håret). Nedentil prøver jeg å stusse litt, tar bikinilinja osv. Oftere og mer nøye på sommeren enn på vinteren. Glattbarbert har jeg ingen planer om å være. 

Anonymkode: 1ba53...a9a

Skrevet

Har ikke spesielt mye hår, men det jeg har lar jeg være i fred :)

Mannen liker det

(født i 96)

barberer kun under armene, resten vokser fritt

Anonymkode: 61501...c5e

Skrevet

Stusser, tar bikinilinja, armhuler og bein. Glattbarbert funker ca 2 timer på meg før det begynner å klø og nuppe, så neh. Har bedre ting å finne på enn å holde hårveksten der nede i sjakk for å si det slik...

Anonymkode: a8ca7...f0c

Skrevet

Selvsagt har jeg hår. Alt annet ser j8 ut som ekkelt forvokste småpiker.

Anonymkode: 67a84...8da

Skrevet

dere som mener det er ekkelt uten hår, menn/gutter liker barbert mus mye bedre enn med hår på

Anonymkode: 524ab...2c7

Skrevet

Hva er greia med de som mener at et barbert underliv ser ut som et barneunderliv? Det er ganske stor forskjell på et barneunderliv og voksen gitt selv uten hår...

Anonymkode: dd655...34d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er greia med de som mener at et barbert underliv ser ut som et barneunderliv? Det er ganske stor forskjell på et barneunderliv og voksen gitt selv uten hår...

Synes det ser helt latterlig ut med helt glattbarberte menn også. Det gir et svakt og lettpåvirkelig inntrykk. Hva er poenget? Det er stor forskjell på å rense opp i «matfatet» og å ta hele greia. 

Anonymkode: 3e84f...9d6

Skrevet

Altså, helt glattbarberte menn ser heller ikke ut som barn, men de ser heller ikke ut som Menn med stor M. Ser helt feil ut.

Anonymkode: 3e84f...9d6

Skrevet

dere som mener det er ekkelt uten hår, menn/gutter liker barbert mus mye bedre enn med hår på

Hehehehe nei det gjør de faktisk ikke. Har du noengang opplevd at en mann ikke ville ha mer sex med deg så er det fordi du er elendig i bingen, ikke fordi du har hår.

Anonymkode: 67a84...8da

Skrevet

Hehe...neida. Gutter kanskje, men ikke menn.. jeg barberte bort det som var nedentil da jeg var yngre. Min mann spurte om jeg kunne la være, han syns det ser mye mer naturlig og sexy ut at ei dame har hår. Det er også forskjell på "fri flyt" og en trimmet "frisyre." 

Anonymkode: a2016...738

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

En får assosiasjoner til barneunderliv når det mangler hår. Og da blir det bare helt feil. 

Anonymkode: be984...ff0

Skrevet

Jeg spør igjen. Hva har fødselsår med kjønnshår å gjøre?

Anonymkode: 6f1f4...e1b

Skrevet
På 28.12.2018 den 0.36, Palmemor skrev:

81. Au naturell, men trimmer.

Tar armhulen året rundt.

Leggene om sommeren. 

Aldri følt det var bryet verdt å fjerne alt. ;) Liker best å føle meg som kvinne, i stedet for prepubertal jente. ;)

Signerer denne 😊

Anonymkode: 0867a...98b

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Signerer denne 😊

Anonymkode: 0867a...98b

Jeg og😊

Anonymkode: bc755...820

Skrevet

92`er. 

Glattbarbert til en hver tid, og alltid tatt alt. Nå har jeg veldig lite hårvekst der nede, har prøvd å få til en stripe men det var bare å gi opp etter et halvt år. Ble kun sporadiske hår 😂

Anonymkode: 714e6...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...