Skravlemor Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 NĂ„ er jeg spent đ  Jeg kommer til Ă„ teste fra nyttĂ„rsaften, noen flere?
Babynr2 Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Jeg har ikm 28 desember sĂ„ regner med jeg begynner Ă„ teste til ukađ blir spennende Ă„ se!
Nelly89 Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 Jeg har IKM 27 desember, men tok en test i dag 8dpo. Klarte ikke Ă„ vente. Ser dere streken? Den er litt sterkere i virkeligheten.Â
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 18 timer siden, Nelly89 skrev: Jeg har IKM 27 desember, men tok en test i dag 8dpo. Klarte ikke Ă„ vente. Ser dere streken? Den er litt sterkere i virkeligheten. Ser strek! Min var helt lik for en uke siden, nĂ„ ser den slik ut...đ HĂ„per spiren klorer seg fastđ Anonymkode: 2321c...3ed
Nelly89 Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ser strek! Min var helt lik for en uke siden, nĂ„ ser den slik ut...đ HĂ„per spiren klorer seg fastđ Anonymkode: 2321c...3ed Gratulerer, sĂ„ gĂžy đ min test var dessverre litt svakere i dag. Kjente stort pĂ„ skuffelsen đ sikkert en kjemisk graviditet.Â
Skravlemor Skrevet 25. desember 2018 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2018 Jeg tenker Ä starte med billigstrimmel pÄ sÞndag som kommer! Krysser fingrene nÄ!
Ănskernummer2 Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 Jeg har ogsĂ„ ikm 28.. Har en blanding av god og dĂ„rlig magefĂžlelse.. Har tatt ett par tidlige tester som var negative.. SĂ„ tok jeg to igĂ„r, som jeg muligens innbiller meg suuupersvak strek/skyggestrek.. Og jeg fĂžler fortsatt pĂ„ "symptomene", sĂ„ jeg er rimelig spent...Â
Nelly89 Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 Denne ble tatt to dager etter den lengre opp. Burde den ikke vĂŠrt mye sterkere? Var i tillegg litt svakere enn dette innenfor 5 min. Kan det vĂŠre kjemisk?Â
Chilliii Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 Jeg tester i gĂ„r og i dag, 12-13 dpo. Kjeempe svake testerđ blir gal av detteđ
Nelly89 Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 4 timer siden, Chilliii skrev: Jeg tester i gĂ„r og i dag, 12-13 dpo. Kjeempe svake testerđ blir gal av detteđ Samme som meg đ det er i hvert fall strek der. Se om de blir sterkere om et par dager. Lykke til đÂ
Nelly89 Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 Her er mine forelĂžpig. 10 dpo til hĂžyre, og 11 dpo de to til venstre. Jeg har derimot ingen symptomer. Andre som har opplevd det?Â
Chilliii Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 (endret) 6 timer siden, Nelly89 skrev: Her er mine forelĂžpig. 10 dpo til hĂžyre, og 11 dpo de to til venstre. Jeg har derimot ingen symptomer. Andre som har opplevd det? Jeg merker heller ingenting, men derimot testet ikke jeg positiv fĂžr jeg var 6 uker pĂ„ vei med fĂžrste, og da hadde jeg ingen symptomer annet enn at mensen uteble:) ser at streken din blir sterkere ogsĂ„! Tvitvi!âșïžđ€đ» Endret 26. desember 2018 av Chilliii
Nelly89 Skrevet 27. desember 2018 #13 Skrevet 27. desember 2018 9 timer siden, Chilliii skrev: Jeg merker heller ingenting, men derimot testet ikke jeg positiv fĂžr jeg var 6 uker pĂ„ vei med fĂžrste, og da hadde jeg ingen symptomer annet enn at mensen uteble:) ser at streken din blir sterkere ogsĂ„! Tvitvi!âșïžđ€đ» Okey đ da er det sikkert normalt da. Fikk en litt sterkere test i dag ogsĂ„ đ hvordan gĂ„r det med deg?Â
Chilliii Skrevet 27. desember 2018 #14 Skrevet 27. desember 2018 57 minutter siden, Nelly89 skrev: Okey đ da er det sikkert normalt da. Fikk en litt sterkere test i dag ogsĂ„ đ hvordan gĂ„r det med deg? SĂ„ bra!!đđ» Da er det vell ingen tvilđ€°đŒÂ jeg fikk denne i dagâșïž og har som sagt ingen symptomerđ
Nelly89 Skrevet 27. desember 2018 #15 Skrevet 27. desember 2018 57 minutter siden, Chilliii skrev: SĂ„ bra!!đđ» Da er det vell ingen tvilđ€°đŒÂ jeg fikk denne i dagâșïž og har som sagt ingen symptomerđ Gratulerer đđ jeg klarer ikke helt Ă„ slappe av kjenner jeg. Fikk en test i dag som var like svak som den i gĂ„r. Ikke sĂ„ lenge siden MA i september, sĂ„ mulig jeg ikke tĂžr Ă„ glede meg denne gangen. Godt Ă„ hĂžre at du heller ikke har symptomer.Â
Lilletrille17 Skrevet 28. desember 2018 #16 Skrevet 28. desember 2018 Jeg er 5+2 i dag. 3+ pĂ„ digital test, og ingen symptomer. Kun vĂŠrt smĂ„kvalm hvis det har gĂ„tt for lang tid mellom mĂ„ltidene. SĂ„ at dere ikke har symptomer enda trenger dere ikke bekymre dere overđ med nr 1 merket jeg ingenting fĂžr i uke 6.
Chilliii Skrevet 28. desember 2018 #17 Skrevet 28. desember 2018 23 timer siden, Nelly89 skrev: Gratulerer đđ jeg klarer ikke helt Ă„ slappe av kjenner jeg. Fikk en test i dag som var like svak som den i gĂ„r. Ikke sĂ„ lenge siden MA i september, sĂ„ mulig jeg ikke tĂžr Ă„ glede meg denne gangen. Godt Ă„ hĂžre at du heller ikke har symptomer. Uff, det er forstĂ„elig. Krysser fingrene for deg denne gangen!âșïž Enda ikke noen symptomer her
Chilliii Skrevet 28. desember 2018 #18 Skrevet 28. desember 2018 Det lover godt! Men fĂžrste kan jeg nesten ikke huske at jeg hadde noen symptomer fĂžr jeg var ganske godt pĂ„ vei. SĂ„ hĂ„per den sitter denne gangen ogsĂ„, jeg er vell 5 uker neste uke etter mine beregningerđ€Â gleder meg til Ă„ kunne fortelle familie, men tĂžrr ikke helt enda
Nelly89 Skrevet 28. desember 2018 #19 Skrevet 28. desember 2018 5 timer siden, Chilliii skrev: Det lover godt! Men fĂžrste kan jeg nesten ikke huske at jeg hadde noen symptomer fĂžr jeg var ganske godt pĂ„ vei. SĂ„ hĂ„per den sitter denne gangen ogsĂ„, jeg er vell 5 uker neste uke etter mine beregningerđ€Â gleder meg til Ă„ kunne fortelle familie, men tĂžrr ikke helt enda Kjente en del stikkinger i magen i gĂ„r kveld, og i tillegg var testen i dag enda sterkere. NĂ„ hĂ„per jeg som deg at den sitter đÂ
Nelly89 Skrevet 28. desember 2018 #20 Skrevet 28. desember 2018 6 timer siden, Lilletrille17 skrev: Jeg er 5+2 i dag. 3+ pĂ„ digital test, og ingen symptomer. Kun vĂŠrt smĂ„kvalm hvis det har gĂ„tt for lang tid mellom mĂ„ltidene. SĂ„ at dere ikke har symptomer enda trenger dere ikke bekymre dere overđ med nr 1 merket jeg ingenting fĂžr i uke 6. Ja, det er godt Ă„ hĂžre. đ MĂ„ jo bare hĂ„pe at det gĂ„r bra denne gangen. Sist ble det en MA, og da hadde jeg symptomer fra noen dager fĂžr IKM.Â
Ănskernummer2 Skrevet 28. desember 2018 #21 Skrevet 28. desember 2018 Ganske sikker pĂ„ at jeg hadde en s.a. idag.. đȘ  Vi fĂ„r bare prĂžve igjen đ lykke til videre alle sammen đ
Nelly89 Skrevet 29. desember 2018 #22 Skrevet 29. desember 2018 11 timer siden, Ănskernummer2 skrev: Ganske sikker pĂ„ at jeg hadde en s.a. idag.. đȘ  Vi fĂ„r bare prĂžve igjen đ lykke til videre alle sammen đ Ă nei. Hvor langt var du pĂ„ vei? Trist. HĂžre đÂ
Ănskernummer2 Skrevet 29. desember 2018 #23 Skrevet 29. desember 2018 "bare" 4/5 uker â€ïž pĂ„ en mĂ„te var jo det godt oppi alt.. At jeg ikke var komt lengre.. hadde nok kjentes enda tĂžffere om jeg hadde fĂ„tt kjent lengre pĂ„ fĂžlelsen av Ă„ vĂŠre gravid â€ïž
Veroxioon Skrevet 30. desember 2018 #24 Skrevet 30. desember 2018 Er denne positiv ?? jeg syntes jeg ser 2 streker bĂ„de pĂ„ RFSU graviditets test strimmel rĂžd og hvit og den under er en egglĂžsningstest clearblue digital . HĂ„per pĂ„ tilbakemelding âșïž
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #25 Skrevet 30. desember 2018 7 timer siden, Veroxioon skrev: Er denne positiv ?? jeg syntes jeg ser 2 streker bĂ„de pĂ„ RFSU graviditets test strimmel rĂžd og hvit og den under er en egglĂžsningstest clearblue digital . HĂ„per pĂ„ tilbakemelding âșïž Uten tvil positive! Gratulerer†Anonymkode: 2321c...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ