Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Har akkurat skaffet meg vipps og lurer på hvordan jeg kan logge ut slik at jeg må oppgi kode før neste overføring av penger? Når jeg trykker logg ut, blir jeg bedt om å oppgi kode. Etter at jeg har oppgitt koden, kan jeg fortsatt overføre penger uten å oppgi kode igjen, så jeg er altså ikke utlogget. Dette må jo være veldig utrygt hvis jeg legger fra meg telefonen før den går i lås? Går det virkelig ikke an å logge ut slik at man må oppgi kode på nytt før ny overføring? Anonymkode: 9b558...cd2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Åpne profilsiden din i Vipps. Helt nederst står det "Logg ut". Jeg bruker bare fingeravtrykk som kode, ingen andre har mine fingeravtrykk. Ingen andre får brukt min telefon. Anonymkode: 854ff...4de
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åpne profilsiden din i Vipps. Helt nederst står det "Logg ut". Jeg bruker bare fingeravtrykk som kode, ingen andre har mine fingeravtrykk. Ingen andre får brukt min telefon. Anonymkode: 854ff...4de Men når jeg har tastet inn kode der for å logge ut, kan jeg fortsatt overføre penger uten å oppgi kode på nytt. Hva gjør jeg galt? hi Anonymkode: 9b558...cd2
Tipp topp Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 Har aldri logget ut, lukker kun appen når jeg er ferdig. Må alltid oppgi kode når jeg åpner appen neste gang.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #5 Skrevet 21. desember 2018 Lukk appen, så må du logge på med kode når du åpner. På iPhone sveiper du opp, på android vet jeg ikke. Anonymkode: d3270...f51
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #6 Skrevet 21. desember 2018 Takk for svar! Har iPhone, men appen blir ikke lukket når jeg sveiper opp. Ser nå at jeg må bruke passord når telefonen hsr ligget en stund, uvisst hvor lenge. Skulle gjerne kunne ha lukket den selv også. Anonymkode: 9b558...cd2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #7 Skrevet 21. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Har iPhone, men appen blir ikke lukket når jeg sveiper opp. Ser nå at jeg må bruke passord når telefonen hsr ligget en stund, uvisst hvor lenge. Skulle gjerne kunne ha lukket den selv også. Anonymkode: 9b558...cd2 Du må først dobbeltklikke på den runde knappen nederst så bildet blir lite og så sveipe opp. Da skal den lukke seg og du må taste passord når du åpner igjen, Anonymkode: 0175d...002
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #8 Skrevet 21. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du må først dobbeltklikke på den runde knappen nederst så bildet blir lite og så sveipe opp. Da skal den lukke seg og du må taste passord når du åpner igjen, Anonymkode: 0175d...002 Ja, eller hvis du har iPhone x, sveip opp fra bunn så du får åpne apper opp, og deretter «swipe» vipps oppover så det lukker seg! Anonymkode: d3270...f51
Valkyriemamma Skrevet 21. desember 2018 #9 Skrevet 21. desember 2018 Du treng ikkje trykke inn koden når du logger deg ut! Berre trykk "logg ut". Det du har gjort, med å trykke inn koden, er å logge deg inn igjen! 😊
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #10 Skrevet 22. desember 2018 12 timer siden, Valkyriemamma skrev: Du treng ikkje trykke inn koden når du logger deg ut! Berre trykk "logg ut". Det du har gjort, med å trykke inn koden, er å logge deg inn igjen! 😊 Aha, tusen takk for hjelpen! 🙂 Anonymkode: 9b558...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå