Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Tror jeg pådro meg en strekk i leggen på løpetur i går. Det hugg plutselig til i leggen, og gjorde sabla vondt. Nå klarer jeg ikke å gå på beinet. Halter rundt på tærne, og helt umulig å sette foten helt nedi bakken. Om jeg forsøker stråler det smerte i leggen. Bør jeg sjekke hos legen, eller er det klassisk strekk som bare må hvile? Det gjør ikke vondt så lenge jeg har beinet helt i ro, men all bevegelse eller berøring gjør vondt. Anonymkode: 527fa...934
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Hadde nettopp det samme og det gikk over etter noen dager.Hvis du er sikker at det er strek tror jeg ikke legen kan gjøre noe.Jeg kunne gå på foten men hadde smerter.Hvis det er slik at du ikke kan gå på foten ville jeg hatt en legetime for å utelukke blodpropp... Anonymkode: 9ddd3...3a2
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Men vil ikke blodpropp sprenge også når benet er i ro, og vært rødt og hovent? Og kan blodpropp komme akutt som følge av en brå bevegelse? Anonymkode: 527fa...934
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 Er ikke helsepersonell så kan ikke uttale meg om det.Jeg kunne gå på benet selv om jeg hadde smerter.Hvis du er usikker om det burde skjekkes ut ville jeg bestilt en legetime. Anonymkode: 9ddd3...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå