Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Bare jeg som synes KG er helt vill på sensur? Hører stadig om tråder som blir slettet og folk som blir utestengt uten grunn. Ja, man kan jo si at i mange tilfeller så har de rett, men Egmont driver KG og egmont eier Blogger.no. I tillegg virker det som de har sine favoritter i medlemstallen. Men det er jo helt sykt at folk blir utestengt uten å få forklart seg. Flere kommer inn igjen etter at traffetiden er over og kan forteller hva som har skjedd. Og enkelte av moderatorer er jo ulv i fåreklær. Spesielt en av de kjente damene og en mann der inne. Skulle tro de var verdensherskere. Til og med kriminelle i Norge får ikke straff på livstid, men det gjør enkelte på Kvinneguiden. Synes jeg får med meg mye mer enn jeg skulle ønske av modereinga deres som gjenspeiles i hva de selv synes er ok å skrive. Anonymkode: da049...d01
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 De må jo være strenge. Folk der inne er jo helt crazy i hodet. Det er personhets, sladder, drittkasting og navngivning. Nei uff, de skulle gjerne sensurert mer. Anonymkode: 92e36...549
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som synes KG er helt vill på sensur? Hører stadig om tråder som blir slettet og folk som blir utestengt uten grunn. Ja, man kan jo si at i mange tilfeller så har de rett, men Egmont driver KG og egmont eier Blogger.no. I tillegg virker det som de har sine favoritter i medlemstallen. Men det er jo helt sykt at folk blir utestengt uten å få forklart seg. Flere kommer inn igjen etter at traffetiden er over og kan forteller hva som har skjedd. Og enkelte av moderatorer er jo ulv i fåreklær. Spesielt en av de kjente damene og en mann der inne. Skulle tro de var verdensherskere. Til og med kriminelle i Norge får ikke straff på livstid, men det gjør enkelte på Kvinneguiden. Synes jeg får med meg mye mer enn jeg skulle ønske av modereinga deres som gjenspeiles i hva de selv synes er ok å skrive. Anonymkode: da049...d01 Mye vilkårlig sensur der ja, men også en del høyst nødvendig. Anonymkode: 54c2e...164
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Jeg synes modereringen er helt på sin plass, spesielt ifht bloggertrådene. Fy søren, for en gjeng idiotdamer! De er mobbere, men ser det ikke selv, de dekker seg bak å komme med ‘konstruktiv kritikk’ *himle med øynene Jeg synes faktisk det er trist å se hvordan kvinner faktisk er kvinner verst.. Anonymkode: fd429...28e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Jeg liker ikke Kvinneguiden, og moderatorene der. De er helt på bærtur! Der slettes det som ikke passer med ens PERSONLIGE MENING om emnet. Hvis du sier at du ikke liker schæfere, kan du risikere å bli stengt ute. Kanskje modden har en schæfer. Anonymkode: 4c446...e6b
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker ikke Kvinneguiden, og moderatorene der. De er helt på bærtur! Der slettes det som ikke passer med ens PERSONLIGE MENING om emnet. Hvis du sier at du ikke liker schæfere, kan du risikere å bli stengt ute. Kanskje modden har en schæfer. Anonymkode: 4c446...e6b Tull. De modererer rasisme, hets, uthenging og hat. Og det er greit, selvsagt. Anonymkode: 89617...caa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 Helt enig, det jeg mener er at om noen kritiserer bloggere, og de som styrer der i Rampelyser som gjemmer seg bak den"kontruktive kritikken" så blir de kastet ut. Har vitnet flere som har stilt spørsmål til det de gjør, og de plutselig så er de borte fra forumet i uker til mnd. Virker som flere og flere blir utestengt for tiden. Så da lurer jeg på om Egmont som driver blogg.no er interessert i masse drittkasting fordi det generer besøk og inntekt til dem? Og i andre tråder så kan du ikke stille folk til veggs hvis de er ufyselige, da får du advarsel om at du starter en brukerdebatt. Anonymkode: da049...d01
Søtnosa Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: De må jo være strenge. Folk der inne er jo helt crazy i hodet. Det er personhets, sladder, drittkasting og navngivning. Nei uff, de skulle gjerne sensurert mer. Anonymkode: 92e36...549 Helt enig, og damå det være lov å si fra. Men hvis man blir kastet ut fordi man ikke synes det er greit, er det veldig latterlig. Modertorene der er veldig flink til å peke fingeren på de som faktisk ikke finner seg i det som kalles netthetsing. Jeg lurer på hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #9 Skrevet 13. desember 2018 Jeg er utestengt på livstid fordi jeg laget meg en ny profil etter å ha blitt utestengt i en mnd (pga brudd jeg ikke vet hva er, siden jeg ble helt utestengt uten mulighet til å høre med moderator om hvilke regler jeg hadde brutt). Jeg får ikke engang tilgang til å lese uten å være innlogget 😂😂de er jo en parodi. Anonymkode: b6f19...0d2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #10 Skrevet 13. desember 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får ikke engang tilgang til å lese uten å være innlogget 😂😂de er jo en parodi. Men hvordan er det i det hele tatt mulig? Anonymkode: b9b34...aae
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #11 Skrevet 13. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er utestengt på livstid fordi jeg laget meg en ny profil etter å ha blitt utestengt i en mnd (pga brudd jeg ikke vet hva er, siden jeg ble helt utestengt uten mulighet til å høre med moderator om hvilke regler jeg hadde brutt). Jeg får ikke engang tilgang til å lese uten å være innlogget 😂😂de er jo en parodi. Anonymkode: b6f19...0d2 Ps. du kan lese, men må slette internett historikken din😜! Men rart at KG kan stenge ut folk på livvstid når den strengeste straff i følge norsk lov er 21 år. Skulle tro det var verdensherredømme der inne. Synes også det er latterlig hvis folk blir stengt ute uten mulighet til å få forklare seg, det er jo to sider av en sak, eller tre egentlig: min, din og sannheten. Eller i det minste la folk få vite hvorfor. Og så vidt jeg vet så sier ikke loven noe om at man skal ha begrensninger på nettet i forhold til forumer og hva man kan lese, så der tar Egmont (mod) loven i egne hender. Kan umulig være helt lov. Anonymkode: da049...d01
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #12 Skrevet 13. desember 2018 3 minutes ago, Anonym bruker said: Ps. du kan lese, men må slette internett historikken din😜! Men rart at KG kan stenge ut folk på livvstid når den strengeste straff i følge norsk lov er 21 år. Skulle tro det var verdensherredømme der inne. Synes også det er latterlig hvis folk blir stengt ute uten mulighet til å få forklare seg, det er jo to sider av en sak, eller tre egentlig: min, din og sannheten. Eller i det minste la folk få vite hvorfor. Og så vidt jeg vet så sier ikke loven noe om at man skal ha begrensninger på nettet i forhold til forumer og hva man kan lese, så der tar Egmont (mod) loven i egne hender. Kan umulig være helt lov. Anonymkode: da049...d01 Det er et privat forum og de kan gjøre som de vil. Anonymkode: ea0a8...85a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #13 Skrevet 13. desember 2018 Kvinneguiden er alt for intolerante, og en kan bli utestengt for hver minste ting der. Et forum som jeg synes er både tolerant og har høy ytringsfrihet er det svenske forumet flashback.org det er også et veldig stort forum med alle forskjellige kategorier. Anonymkode: 0ca15...ba4
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #14 Skrevet 13. desember 2018 Just now, Anonym bruker said: Kvinneguiden er alt for intolerante, og en kan bli utestengt for hver minste ting der. Et forum som jeg synes er både tolerant og har høy ytringsfrihet er det svenske forumet flashback.org det er også et veldig stort forum med alle forskjellige kategorier. Anonymkode: 0ca15...ba4 Flashback er ganske høyre ekstremt. Anonymkode: ea0a8...85a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #15 Skrevet 13. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ps. du kan lese, men må slette internett historikken din😜! Men rart at KG kan stenge ut folk på livvstid når den strengeste straff i følge norsk lov er 21 år. Skulle tro det var verdensherredømme der inne. Synes også det er latterlig hvis folk blir stengt ute uten mulighet til å få forklare seg, det er jo to sider av en sak, eller tre egentlig: min, din og sannheten. Eller i det minste la folk få vite hvorfor. Og så vidt jeg vet så sier ikke loven noe om at man skal ha begrensninger på nettet i forhold til forumer og hva man kan lese, så der tar Egmont (mod) loven i egne hender. Kan umulig være helt lov. Anonymkode: da049...d01 Hvordan sletter jeg historikken? Bare slette loggen holder ikke. Anonymkode: b6f19...0d2
Søtnosa Skrevet 13. desember 2018 #16 Skrevet 13. desember 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan sletter jeg historikken? Bare slette loggen holder ikke. Anonymkode: b6f19...0d2 Jeg kan kanskje hjelpe deg, send meg en pm
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #17 Skrevet 10. januar 2019 Idag opplevde jeg å bli utestengt. Oppretta profil like før jul, ette rå ha lest om forumet her inne. Så får jeg plutselig ikke logga inn fordi jeg er utestengt. Har kun brukt forumet til studier så ikke skrevet noe galt der inne. Men beskjeden var utestengelse grunnet oppretting av ny bruker. Jeg har helt ærlig ingen andre brukere, og får ikke kontaktet de. Husker ikke en gang mail adressen jeg registerte meg på (bare brukenavnet) Men synes kvinneguiden er for drøy, og de bak administratorteamet er helt nazi. Skal ikek folk få lov til å forklare seg en gang, eller i det minste få en forkaring. At de antar noe sånn uten videre er jo helt sykt. Anonymkode: da049...d01
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #18 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Idag opplevde jeg å bli utestengt. Oppretta profil like før jul, ette rå ha lest om forumet her inne. Så får jeg plutselig ikke logga inn fordi jeg er utestengt. Har kun brukt forumet til studier så ikke skrevet noe galt der inne. Men beskjeden var utestengelse grunnet oppretting av ny bruker. Jeg har helt ærlig ingen andre brukere, og får ikke kontaktet de. Husker ikke en gang mail adressen jeg registerte meg på (bare brukenavnet) Men synes kvinneguiden er for drøy, og de bak administratorteamet er helt nazi. Skal ikek folk få lov til å forklare seg en gang, eller i det minste få en forkaring. At de antar noe sånn uten videre er jo helt sykt. Anonymkode: da049...d01 Kanskje mannen din er på Kvinneguiden ? Det DU gjør er å slette historikk og informasjonskapsler. Lag deg ny e-mail. Registrer med den nye emailen Anonymkode: 4c446...e6b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #19 Skrevet 10. januar 2019 2 minutes ago, Anonym bruker said: Idag opplevde jeg å bli utestengt. Oppretta profil like før jul, ette rå ha lest om forumet her inne. Så får jeg plutselig ikke logga inn fordi jeg er utestengt. Har kun brukt forumet til studier så ikke skrevet noe galt der inne. Men beskjeden var utestengelse grunnet oppretting av ny bruker. Jeg har helt ærlig ingen andre brukere, og får ikke kontaktet de. Husker ikke en gang mail adressen jeg registerte meg på (bare brukenavnet) Men synes kvinneguiden er for drøy, og de bak administratorteamet er helt nazi. Skal ikek folk få lov til å forklare seg en gang, eller i det minste få en forkaring. At de antar noe sånn uten videre er jo helt sykt. Anonymkode: da049...d01 Det kan være noen andre i familien med samme IP-adresse som er utestengt der. Anonymkode: 057e6...24a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #20 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kanskje mannen din er på Kvinneguiden ? Det DU gjør er å slette historikk og informasjonskapsler. Lag deg ny e-mail. Registrer med den nye emailen Anonymkode: 4c446...e6b Nei. For leste noen tråder der inne, og de sier de sporer IP adresser på folk. Så da hjelper det jo ikke det. Så risikerer at man bli permanent utestengt, og det vil jeg jo ikke. Kjenner jeg misliker hele holdningen til Kvinneguiden. Forbanna mannskit forum!! Hvem faen er de til å drive å overvåke folk slik da? Og det føles så urettferdig når man ikke har gjort noe galt. Anonymkode: da049...d01
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #21 Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan være noen andre i familien med samme IP-adresse som er utestengt der. Anonymkode: 057e6...24a Jeg bor ikke med familie, bare i bofelleskap, men vi snakker jo ikke om hvem som er medlem av KG da.. Har uansett fått nytt nett nå, så hadde det vært en annen bruker så er det jo rart de kan spore IP? Anonymkode: da049...d01
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #22 Skrevet 10. januar 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Nei. For leste noen tråder der inne, og de sier de sporer IP adresser på folk. Så da hjelper det jo ikke det. Få deg VPN. Anonymkode: 057e6...24a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #23 Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. For leste noen tråder der inne, og de sier de sporer IP adresser på folk. Så da hjelper det jo ikke det. Så risikerer at man bli permanent utestengt, og det vil jeg jo ikke. Kjenner jeg misliker hele holdningen til Kvinneguiden. Forbanna mannskit forum!! Hvem faen er de til å drive å overvåke folk slik da? Og det føles så urettferdig når man ikke har gjort noe galt. Anonymkode: da049...d01 Forumansvarlig her inne, er vel samme som foumansvarlig der, eller husker jeg feil. Ta kontakt med forumansvarlig her. Anonymkode: b9b34...aae
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #24 Skrevet 10. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bor ikke med familie, bare i bofelleskap, men vi snakker jo ikke om hvem som er medlem av KG da.. Har uansett fått nytt nett nå, så hadde det vært en annen bruker så er det jo rart de kan spore IP? Anonymkode: da049...d01 da er det garantert en i bofellesskapet. Hvorfor er du på et mammaforum??? Anonymkode: 4c446...e6b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #25 Skrevet 10. januar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. For leste noen tråder der inne, og de sier de sporer IP adresser på folk. Så da hjelper det jo ikke det. Så risikerer at man bli permanent utestengt, og det vil jeg jo ikke. Kjenner jeg misliker hele holdningen til Kvinneguiden. Forbanna mannskit forum!! Hvem faen er de til å drive å overvåke folk slik da? Og det føles så urettferdig når man ikke har gjort noe galt. Anonymkode: da049...d01 De kasta ut meg fordi jeg skrev om abort. Hahaha. Jeg driter i dem, alle der inne er tragiske. Alle mennene hater kvinner og alle kvinnene hater menn. For noen idioter, de kan sitte og skrive så mye dritt de bare orker og marinere i sin egen elendighet. Anonymkode: 4c446...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå