Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #26 Skrevet 14. desember 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde alltid kraftig mens men etter tredjemann var det verst. Herregud! Jeg blødde gjennom alt, måtte stå opp flere ganger om natten,selv da var det igjen på lakenet. Virkelig grufullt. Jeg startet på microgynon og ble et helt annen person. Hopper gjerne over 1-2 mens,bare fortsetter med ny brett. Jeg orker ikke mens lenger enda den er myyyyeee svakere enn før. Hadde kraftig jernmangel men har ikke kommet meg ennå. Hemoglobin er 15 selv om jeg startet med microgynon i juni. Anonymkode: e026a...001 Hb på 15 er jo helt normalt, da. Men skjønner hva du mener. Sist jeg målte hadde jeg hb under 10.. Tørr ikke tenke på hva den er nå.. Anonymkode: 4cf2a...474
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2018 #27 Skrevet 15. desember 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hb på 15 er jo helt normalt, da. Men skjønner hva du mener. Sist jeg målte hadde jeg hb under 10.. Tørr ikke tenke på hva den er nå.. Anonymkode: 4cf2a...474 11,5 ogjeg startet med microgynon i juni. Det tok sin tid å komme meg til11.5. Anonymkode: e026a...001
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #28 Skrevet 6. januar 2019 Jeg har visst et digert myom, ifølge legen min. Og det visste jeg jo fra før.. Livmoren er kraftig forstørret; tillsvarende 15 ukers svangerskap. Det er derfor jeg våkner med baby-mage som ser ut som en håndball. Det blir nok hysterektomi på meg, vil jeg tro. Hadde ekstremt lave jernverdier og veldig lav Hb. Anonymkode: 4cf2a...474
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #29 Skrevet 6. januar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har visst et digert myom, ifølge legen min. Og det visste jeg jo fra før.. Livmoren er kraftig forstørret; tillsvarende 15 ukers svangerskap. Det er derfor jeg våkner med baby-mage som ser ut som en håndball. Det blir nok hysterektomi på meg, vil jeg tro. Hadde ekstremt lave jernverdier og veldig lav Hb. Anonymkode: 4cf2a...474 Og jeg har skikkelig angst for kreft og operasjon og alt som kommer.. Er heldigvis henvist med rask prioritet, så jeg får komme inn om en uke. Ferritin på 5.. Jadda!🙄 Anonymkode: 4cf2a...474
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #30 Skrevet 6. januar 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og jeg har skikkelig angst for kreft og operasjon og alt som kommer.. Er heldigvis henvist med rask prioritet, så jeg får komme inn om en uke. Ferritin på 5.. Jadda!🙄 Anonymkode: 4cf2a...474 Lykke til, det går som regel bra. Det er ganske vanlig med problemer pga kraftige blødninger. Selv er jeg henvist til TCER operasjon (brenne bort slimhinnene i livmor). Ferritin på 3. Ingen prioritet på meg så det er lang ventetid. I mellomtiden tar jeg cyklokapron, selv om jeg egentlig ikke burde fordi jeg har hatt blodpropp tidligere. Kvinneherk!! 😩 Anonymkode: d3a28...6ac
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #31 Skrevet 6. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lykke til, det går som regel bra. Det er ganske vanlig med problemer pga kraftige blødninger. Selv er jeg henvist til TCER operasjon (brenne bort slimhinnene i livmor). Ferritin på 3. Ingen prioritet på meg så det er lang ventetid. I mellomtiden tar jeg cyklokapron, selv om jeg egentlig ikke burde fordi jeg har hatt blodpropp tidligere. Kvinneherk!! 😩 Anonymkode: d3a28...6ac Ja, noe skikkelig dritt!!😕 Anonymkode: 4cf2a...474
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #32 Skrevet 6. januar 2019 Masse lykke til! Anonymkode: 8d30b...5f6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #33 Skrevet 7. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Masse lykke til! Anonymkode: 8d30b...5f6 Takk🤗 Anonymkode: 4cf2a...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå