Gå til innhold

Ser du en strek?? Eller ser jeg syner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 timer siden, Prinsmamma skrev:

https://www.komplettapotek.no/product/861847/mor-og-barn/graviditet-og-eggloesning/clearblue-digital-graviditetstest Her får du 2 digitale tester for prisen av 1 i fysisk butikk :) rask levering! 

Kjemisk graviditet betyr at en sædcelle har kommet borti egget, men ikke festet seg. Siden testene er så sensitiv så er det mulig at det blir fanget opp på testen hvis du tar test tidlig, men så får du mensen som vanlig eller litt forsinket.  Testen din ser absolutt positiv ut! :) 

Seriøst? En sædcelle som har kommet borti egget?? Kanskje lese deg opp litt før du svarer. 

Sædcellene står og stanger på egget lenge, frem til evt en sædcelle trenger inn. Det skaper ikke en kjemisk graviditet ved at en sædcelle er borti et egg. Det skjer jo alltid. 

Det er når et bedruktet egg reiser videre ned mot livmoren men ikke fester seg skikkelig. Du vil antakelig få en liten HCG økning som KAN slå ut på sensitive tester men så kommer mensen. Dette er ikke en abort. 

Anonymkode: 64770...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test. Skjønner ikke hvorfor så mange legger ut negativ tester med EN strek og lurer på om de er gravid ?

Til og med ei som fikk mensen her om dagen og fikk svar om at hun kanskje kunne være gravid likevel, etter negativ test 😯

Anonymkode: 9107f...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Negativ test. Skjønner ikke hvorfor så mange legger ut negativ tester med EN strek og lurer på om de er gravid ?

Til og med ei som fikk mensen her om dagen og fikk svar om at hun kanskje kunne være gravid likevel, etter negativ test 😯

Anonymkode: 9107f...cc5

Og det var trådkupper.

Anonymkode: 9107f...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? En sædcelle som har kommet borti egget?? Kanskje lese deg opp litt før du svarer. 

Sædcellene står og stanger på egget lenge, frem til evt en sædcelle trenger inn. Det skaper ikke en kjemisk graviditet ved at en sædcelle er borti et egg. Det skjer jo alltid. 

Det er når et bedruktet egg reiser videre ned mot livmoren men ikke fester seg skikkelig. Du vil antakelig få en liten HCG økning som KAN slå ut på sensitive tester men så kommer mensen. Dette er ikke en abort. 

Anonymkode: 64770...4d1

Å herregud, ro ned eggstokkene dine🤦🏼‍♀️ Sjekka om du kanskje er gravid med en sånn voldsom reaksjon eller har du mensen kanskje?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånne får jeg også, uten å være gravid. 

Anonymkode: ddd43...22d

Hei, så kjedelig! Det har ikke vært tilfelle hos meg.. Tok 2 stk for ca 1,5 uke siden og begge var helt negative.

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, vil først og fremst takke alle for tilbakemelding, uansett svar❤️ Jeg tok en ny test i dag på morningen. Hadde litt dårlig tid så fikk ikke studert den så nøye/lenge. Men slik så den ut i dag. Føler jeg ser streken litt bedre i dag. Hva tror dere?

0078B388-DD30-4D8F-9424-EA6FFE6FD48E.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei dere, vil først og fremst takke alle for tilbakemelding, uansett svar❤️ Jeg tok en ny test i dag på morningen. Hadde litt dårlig tid så fikk ikke studert den så nøye/lenge. Men slik så den ut i dag. Føler jeg ser streken litt bedre i dag. Hva tror dere?

0078B388-DD30-4D8F-9424-EA6FFE6FD48E.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Ser sto streker, om enn litt svakt! Når skal du ha mensen? 

Anonymkode: d0588...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser sto streker, om enn litt svakt! Når skal du ha mensen? 

Anonymkode: d0588...df9

Hei, etter jeg sluttet på p-piller har mensen vært litt ustabil hos meg. Men jeg skal/skulle enten hatt det denne uka eller neste uke. Har tatt disse testene fordi jeg har vært usikker på om jeg skulle hatt det denne uka.

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

En kjemisk graviditet er et befruktet egg som ikke fester seg, det skjer støtt og stadig og blir fanget opp i dag fordi vi har så sensitive tester og tar de så tidlig. Det er helt vanlig altså, det er slett ikke alle egg som fester seg og det kan være en million grunner til det. Det er rett og slett ikke liv laga det egget, noe med egget, sædcellen, delingen, miljøet inne i deg e.l. er ikke riktig den måneden rett og slett. Vi vil ikke at kroppen skal slutte med å selektere vekk de eggene som ikke er liv laga, vi er finurlig innrettet der og det skal vi bare være glad for.

Anonymkode: b542b...a08

Hei, takk for svar❤️ Vet du hvor lenge en test kan vise positiv etter en kjemisk graviditet? Tok en ny i dag og jeg ser fortsatt en svak strek. Den forrige tok jeg tirsdag kveld.

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, takk for svar❤️ Vet du hvor lenge en test kan vise positiv etter en kjemisk graviditet? Tok en ny i dag og jeg ser fortsatt en svak strek. Den forrige tok jeg tirsdag kveld.

Anonymkode: a2d25...225

Ved en kjemisk graviditet vil du få mensen, for egget blør ut. Testene kan være litt positive før mensen kommer, men ikke etter.

Anonymkode: b542b...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Prinsmamma skrev:

Å herregud, ro ned eggstokkene dine🤦🏼‍♀️ Sjekka om du kanskje er gravid med en sånn voldsom reaksjon eller har du mensen kanskje?😂

Voldsom reaksjon fordi jeg spurte om du var seriøs i forklaringen din? 🤔

Men hva er det for et svar av deg nå? Greit nok at du forklarte kjemisk graviditet som du var et barn, men svaret ditt her bekrefter det. Nå svarer du som en 14 år gammel gutt. 

Anonymkode: 64770...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg kom hjem fra jobb i går så testen jeg hadde tatt på morningen slik ut, så nå er jeg faktisk sikker på at det er en strek😊 Om den er til å stole på eller ikke, vet jeg ikke. Men jeg ser ihvertfall det jeg først ikke var sikker på om jeg så. Nå får jeg bare vente å se. Takk til alle som har tatt seg tid til å hjelpe meg med å «se»❤️

01123169-BDA8-4612-8300-77DC427EB9D2.jpeg

65145CE3-8C0A-4CB4-9E12-1232D33D1361.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil bare dele med dere at etter flere dager med eBay-tester hvor streken bare ble sterkere og sterkere for hver dag, tok jeg i dag en CB-digital test som viste gravid🤰🏼 Ettersom mine eBay-tester har vist seg å stemme vil jeg anbefale disse til dere som prøver. Veldig billig og til å stole på, ut i fra min personlige opplevelse. 

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hei, vil bare dele med dere at etter flere dager med eBay-tester hvor streken bare ble sterkere og sterkere for hver dag, tok jeg i dag en CB-digital test som viste gravid🤰🏼 Ettersom mine eBay-tester har vist seg å stemme vil jeg anbefale disse til dere som prøver. Veldig billig og til å stole på, ut i fra min personlige opplevelse. 

Anonymkode: a2d25...225

Glemte jo å legge ved bilde😁

B707B2C8-BC9E-4F07-9521-D6CF8A75A004.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Glemte jo å legge ved bilde😁

B707B2C8-BC9E-4F07-9521-D6CF8A75A004.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Så koselig 🤗😍 Gratulerer så mye 😊

Anonymkode: 0fd2b...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig 🤗😍 Gratulerer så mye 😊

Anonymkode: 0fd2b...dda

Tusen takk❤️👶🏻

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...