Gå til innhold

Jeg har arvet en bunad og lurer på hva dere ville tatt for den


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden du har arvet den så kan du få 20% mer enn om du selv har kjøpt den. 

Det er da fullstendig irrelevant at den er arvet. Du kunne spurt, hva kan jeg ta for denne bunaden PUNKTUM. 

Føyer seg inn i rekken av at HI enten bare troller, eller så er hun bare litt tett. 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Nettopp!

Anonymkode: f1ce6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er at hun har holdt på her i åresvis med disse trådene der hun trykker på «noen knapper» jeg driter i at hun selger en arvebunad. Men som du ser så klarer hun å hisse opp bunadspolitiet. Slik er det med det meste hun legger ut. Så derfor poengterer jeg at JEG TROR hi er et troll som i kjedelige stunder liker å hisse opp folk på mammaforum. 

Det er også mulig at hi egentlig er en av brukerne hun forsvarer seg mot. Jeg vet om noen her inne som er kapabel til å krangle med seg selv i tråder. 

 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Hun er både troll og svarer med flere nick, det er vel allment kjent.

Anonymkode: f1ce6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har ikke hisset opp noe bunadspoliti, de eneste som hisser seg opp over henne er drittkjerrnger som deg

Anonymkode: 8cc5f...741

Haha. Jeg er da ikke hissig. Du er den hissige her. 

Er det ikke lov, basert på min opplevelse med hi å si at jeg tror hun er et troll?

 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun er både troll og svarer med flere nick, det er vel allment kjent.

Anonymkode: f1ce6...1f0

Ikke fått med meg det. Men har fått med meg at det er ofte gjengangere som raskt er ute med å slenge dritt til henne. 

Selvsagt vet jeg ikke dette, men jeg tror altså at hi er flere personer her inne, og at hun i kjedelige stunder med litt fri liker å starte krangler her på forumet. 

Jeg har faktisk en venninne som har denne hobbyen her inne, hender jeg hiver meg med i diskusjonen selv. 

 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fått med meg det. Men har fått med meg at det er ofte gjengangere som raskt er ute med å slenge dritt til henne. 

Selvsagt vet jeg ikke dette, men jeg tror altså at hi er flere personer her inne, og at hun i kjedelige stunder med litt fri liker å starte krangler her på forumet. 

Jeg har faktisk en venninne som har denne hobbyen her inne, hender jeg hiver meg med i diskusjonen selv. 

 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Det må du gjerne tro at jeg har. Altså flere profiler. Heldigvis har jeg annet å gjøre enn å krangle med meg selv på nett. Noen her inne kjenner meg og vet hvem jeg er. Hadde jeg vært ute etter å krangle hadde jeg kranglet om noe annet enn å selge en bunad. Nå er det sikkert sånn at de som tror jeg bare er ett troll vil helt sikkert fortsette å tro det og uansett hva jeg sier vil det ikke ha noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fått med meg det. Men har fått med meg at det er ofte gjengangere som raskt er ute med å slenge dritt til henne. 

Selvsagt vet jeg ikke dette, men jeg tror altså at hi er flere personer her inne, og at hun i kjedelige stunder med litt fri liker å starte krangler her på forumet. 

Jeg har faktisk en venninne som har denne hobbyen her inne, hender jeg hiver meg med i diskusjonen selv. 

 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Så hvorfor klager du på hi da?

Anonymkode: 8cc5f...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvorfor klager du på hi da?

Anonymkode: 8cc5f...741

Klager ikke. Sier jeg ikke tror denne tråden er ekte. 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen vil ha bunaden og alle er så godt stilt som det fremstår av innleggene dine(ikke interessert i pengene fra et salg) kan du jo gi den bort til noen som virkelig ønsker men ikke har råd til bunad?

Anonymkode: a3717...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, hver sin smak...  

Det kunne ikke falt meg inn å selge en bunad, men Løkendrakten er kanskje en av draktene med minst identitet, så kaaaaaanskje jeg kunne solgt en slik. 

Hvis den er av ordentlig god kvalitet, så kan den vel selges for 60-70 % av nypris. 

Anonymkode: 01d5e...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis ingen vil ha bunaden og alle er så godt stilt som det fremstår av innleggene dine(ikke interessert i pengene fra et salg) kan du jo gi den bort til noen som virkelig ønsker men ikke har råd til bunad?

Anonymkode: a3717...d1b

Nå ønsker denne personen at inntektene fra bunaden skal gå til en felles opplevelse for oss 4. Da gjør vi det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er jo passe bra dum om du tror alle leser alle innlegg i en tråd før de svarer? Bare sånn i tilfelle hi skulle komme med masse ny relevant informasjon som burde vært skrevet i hovedinnlegget? Ikke sånn det fungerer vettu. 

Anonymkode: f1ce6...1f0

🤣Les tråden igjen du. Samtlige i tråden synes du fremstår som ei drittkjerring. Med rette. Men etter å ha lest dine siste innlegg er jeg sikkert på at du er et troll. Det er rett og slett ikke mulig å være så kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

🤣Les tråden igjen du. Samtlige i tråden synes du fremstår som ei drittkjerring. Med rette. Men etter å ha lest dine siste innlegg er jeg sikkert på at du er et troll. Det er rett og slett ikke mulig å være så kort.

Har du fortsatt ikke fått med deg at jeg ikke leser hele tråder? 

Anonymkode: f1ce6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er jo passe bra dum om du tror alle leser alle innlegg i en tråd før de svarer? Bare sånn i tilfelle hi skulle komme med masse ny relevant informasjon som burde vært skrevet i hovedinnlegget? Ikke sånn det fungerer vettu. 

Anonymkode: f1ce6...1f0

Jo, det er sånn det fungerer. Ihvertfall hvis man skal ha en nogenlunde flyt i diskusjonen. Eller synes du at det er mye støtte til deg i tråden? 

Anonymkode: c75b5...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du fortsatt ikke fått med deg at jeg ikke leser hele tråder? 

Anonymkode: f1ce6...1f0

Skal alle tilpasse seg deg mener du? 

Anonymkode: c75b5...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skal alle tilpasse seg deg mener du? 

Anonymkode: c75b5...cbc

Hæ? Hva er det du vrøvler om? Det kan da umulig plage dere at jeg ikke leser hele tråden? Eller blir du såret over at ikke alle finleser dine svar? 

Anonymkode: f1ce6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er det ganske enkelt å finne ut hvem du er, jeg skjønner ikke hvorfor du ønsker å legge ut så mye info når du skal selge på Finn etterpå? Hvorfor i all verden legger du ikke ut dette anonymt og ikke med nick? 

Anonymkode: 5b81f...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, da er det ganske enkelt å finne ut hvem du er, jeg skjønner ikke hvorfor du ønsker å legge ut så mye info når du skal selge på Finn etterpå? Hvorfor i all verden legger du ikke ut dette anonymt og ikke med nick? 

Anonymkode: 5b81f...4c3

Hvorfor skulle noen gidde å finne ut hvem jeg er ved å lete i Finn annonser?. Siden du spørr så legger vi alltid ut ting på Finn under en anonym profil mannen har . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

🤣Les tråden igjen du. Samtlige i tråden synes du fremstår som ei drittkjerring. Med rette. Men etter å ha lest dine siste innlegg er jeg sikkert på at du er et troll. Det er rett og slett ikke mulig å være så kort.

Nei, samtlige synes ikke hun er en drittkjærring.

Anonymkode: fc0b6...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hvorfor skulle noen gidde å finne ut hvem jeg er ved å lete i Finn annonser?. Siden du spørr så legger vi alltid ut ting på Finn under en anonym profil mannen har . 

Du har vært her inne såpass lenge at du burde vite at det finnes gærne folk her inne som samler info og prøver å finne ut hvem folk er. Har vært utsatt for det selv, derfor skriver jeg aldri med nick lenger

Anonymkode: 8cc5f...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du har vært her inne såpass lenge at du burde vite at det finnes gærne folk her inne som samler info og prøver å finne ut hvem folk er. Har vært utsatt for det selv, derfor skriver jeg aldri med nick lenger

Anonymkode: 8cc5f...741

Heldigvis har det enda ikke skjedd meg og håper de gærne har bedre ting å drive med enn å stalke meg. Jeg gidder ikke å gå rundt å være redd og jeg står for det jeg mener. Det gjør jeg med nick 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, samtlige synes ikke hun er en drittkjærring.

Anonymkode: fc0b6...100

Du har rett i at samtlige ikke synes hun er ei «drittkjærring»,at hun er ei drittkjerringderimot...

Anonymkode: f8268...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på et vis urimelig at HI her får kjipe svar på et spørsmål andre nok ville fått mer nøytrale svar. Samtidig er det forståelig. Hun har over tid lagt ut mange tråder hvor hun tilsynelatende spør om noe, men har bestemt seg for noe som mange mener er kontroversielt. Og så har hun i tillegg til alle trådene om sønnen, lagt ut mengder av tråder om samarbeidet med eksen sin på en veldig lite OK måte. Hvis man over mange år viser seg frem på en bestemt måte, vil jo nye tråder leses i lys av det man vet allerede. Sånn er det faktisk. 

Jeg synes ikke det er greit å selge en bunad, men den lar seg selvfølgelig selge. Finn og Google er nok bedre kilder til rimelig prisnivå enn damer på DiB, men jeg tror vel også at H har glede av å fyre opp damene her inne og derfor heller spør her. 

Anonymkode: c4fdc...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, samtlige synes ikke hun er en drittkjærring.

Anonymkode: fc0b6...100

Nei, du har rett. Det vil alltid finnes noen som er like håpløse som ikke ser hvor uakseptabel oppførselen til slike mennesker er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer, nå må dere slappe av litt. Jeg er enig med at det er litt synd om man selger en bunad som er arvet og ville ikke gjort det selv. Men jeg eller dere kan jo ikke bestemme hva andre skal gjøre. Man kan jo prøve å respektere det andre mener også? Folk må få gjøre som de vil.

Skal ikke vi damer liksom holde sammen, og støtte hverandre isteden for å sutre og bjeffe til hverandre hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...