Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Noen her som har prøvd det? Kjøpte her om dagen og prøvde å pakke inn noen gaver nå. Ble ikke akkurat noen suksess. Teipen holder ikke i det hele tatt! Anonymkode: c7f41...0b0
Gjest Minnieropptatt Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Jaaaaa, jeg har det. Det var sabla fint, men akk så vanskelig å få teipen til å sitte. Har bare brukt det på en gave, en liten avlang en, brukte masse teip og masse bånd.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Hadde ikke dobbeltsidig teip så jeg rulla vanlig teip og festa den på den måten. Altså den er fin men umulig å feste uten å bruke dobbeltsidig teip. Anonymkode: 4a404...5f3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Jeg fikk heller ikke festet det. Dro tilbake til butikken og fikk pengene tilbake (hadde kjøpt mange ruller) og sa ifra at de ikke burde selge ubrukelig gavepapir. Dette var i begynnelsen av november, men de selger det likevel fremdeles 😒 Anonymkode: db049...eeb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk heller ikke festet det. Dro tilbake til butikken og fikk pengene tilbake (hadde kjøpt mange ruller) og sa ifra at de ikke burde selge ubrukelig gavepapir. Dette var i begynnelsen av november, men de selger det likevel fremdeles 😒 Anonymkode: db049...eeb Det finnes mange måter å feste gavepapir uten å bruke vanlig tape, som dobbeltsidig tape, limpistol, brettemetoder som ikke behøver tape, bånd osv. De trenger ikke slutte å selge noe av den grunn. Men det er fint om de opplyser kundene som kjøper det om at vanlig tape ikke fungerer. Anonymkode: 7ba05...b60
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det finnes mange måter å feste gavepapir uten å bruke vanlig tape, som dobbeltsidig tape, limpistol, brettemetoder som ikke behøver tape, bånd osv. De trenger ikke slutte å selge noe av den grunn. Men det er fint om de opplyser kundene som kjøper det om at vanlig tape ikke fungerer. Anonymkode: 7ba05...b60 Man kan jo også forvente at kundene bruker huet og skjønner at glitter og tape ikke funker.. Anonymkode: 552b1...260
sug lut Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Fest med brede silkebånd i stedet for teip.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen her som har prøvd det? Kjøpte her om dagen og prøvde å pakke inn noen gaver nå. Ble ikke akkurat noen suksess. Teipen holder ikke i det hele tatt! Anonymkode: c7f41...0b0 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du trodde at teip ville feste på glitterpapir Anonymkode: 4d135...d55
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Papiret selges i vanlig matbutikker også. Pakket inn 400konfekter med dette papirt og fikk teken etterhvert, men teipen måtte skikkelig presses på. Hadde jeg brukt pakkebånd hadde det ikke vært ett problem, men kjenner jeg er litt spent på hvor mange som går opp før avsender får konfekten sin. Kunden skulle ha slikt papir og uten bånd, jeg pakket de inn og de ser helt greie ut der de ligger nå.... Anonymkode: cb029...1b1
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 Jeg tapet rundt hele. fint? Nei. Anonymkode: ab542...457
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde ikke dobbeltsidig teip så jeg rulla vanlig teip og festa den på den måten. Altså den er fin men umulig å feste uten å bruke dobbeltsidig teip. Anonymkode: 4a404...5f3 Men da må den ene delen av den dobbeltsidige teipen henge i glitterpapiret? Fungerer det? Anonymkode: 07819...901
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 Jeg jobber i bokhandel og vi selger en del av slikt papir faktisk, jeg pleier å opplyse om at tape ikke fester på papire så de må bruke andre metoder til å pakke og de fleste synes det er helt greit. Noen synes ikke det er greit og velger et annet papir. Jeg synes det er greit å opplyse om, for det er slett ikke alle som tenker over det, de bare synes papiret er fint. Men mange vet om det allerede, de velger likevel å kjøpe papiret. Jeg har brukt av det selv jeg, man må bare pakke på andre måter. At Europris skal slutte å selge papiret er jo helt urimelig, noen vil jo ha slikt papir og mange skjønner helt av seg selv at tape ikke fester på det Anonymkode: 08474...990
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #13 Skrevet 12. desember 2018 Takk for svar. Ja, jeg skulle nok skjønt det selv men det går litt tregt for seg oppi topplokket til tider. 😅 Jeg bare forelsket meg helt i tanken på gaver innpakket i glitterpapir uten bånd men heller en enkel sløyfe festet på, men dette gikk jo ikke. Måtte bruke bånd rundt hele pakken men det er jo alt for lett å løfte på flikene å ta en titt så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: c7f41...0b0
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #14 Skrevet 12. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Ja, jeg skulle nok skjønt det selv men det går litt tregt for seg oppi topplokket til tider. 😅 Jeg bare forelsket meg helt i tanken på gaver innpakket i glitterpapir uten bånd men heller en enkel sløyfe festet på, men dette gikk jo ikke. Måtte bruke bånd rundt hele pakken men det er jo alt for lett å løfte på flikene å ta en titt så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: c7f41...0b0 Bruk dobbeltsidig tape under, eller bare brett tape som en smultring med tapen ut så det taper i alle retninger og sett under. Anonymkode: 08474...990
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #15 Skrevet 12. desember 2018 Lag gaveposer Anonymkode: 53a74...9b2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #16 Skrevet 12. desember 2018 Jeg prøvde med både lim og flere typer teip, også dobbeltsidig uten hell. Har kjøpt glitterpapir på Panduro før, og det funket som vanlig papir. Anonymkode: db049...eeb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #17 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg prøvde med både lim og flere typer teip, også dobbeltsidig uten hell. Har kjøpt glitterpapir på Panduro før, og det funket som vanlig papir. Anonymkode: db049...eeb Men du må ikke lime på glitteret, du må lime på baksiden av papiret... Anonymkode: 08474...990
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #18 Skrevet 12. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du må ikke lime på glitteret, du må lime på baksiden av papiret... Anonymkode: 08474...990 Men hvordan får du begge sidene som skal festes sammen til å være baksiden av papiret? Anonymkode: 07819...901
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #19 Skrevet 12. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men da må den ene delen av den dobbeltsidige teipen henge i glitterpapiret? Fungerer det? Anonymkode: 07819...901 Jeg la den på undersiden av glitterpapiret. Anonymkode: 4a404...5f3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #20 Skrevet 12. desember 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvordan får du begge sidene som skal festes sammen til å være baksiden av papiret? Anonymkode: 07819...901 Jeg brettet en liten kant, mellom den kanten satte jeg teip så det holder seg. Så klipte jeg nok til at den andre delen og den brettede kanten treffer hverandre såvidt. Teipet under da også. Da så det ut som en helt vanlig kant. Selvom de bare var i nærheten av hverandre. Anonymkode: 4a404...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå