Gå til innhold

Bestilte ting fra Coop på black friday. Sendte en etterspørsel og de svarer at ordren ble kansellert fordi de ikke har varen på lager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså..jeg skjønner at de ikke kan levere en vare de ikke har, men jeg bestilte to ting på nett og de har ikke gitt meg beskjed om at de har kansellert ordren. Det fikk jeg først vite i dag etter å ha sendt de en mail for å etterlyse varene. Kjenner at jeg er veldig irritert, de burde jo ha sendt meg en sms, mail eller gitt beskjed på en eller annen måte med en gang de visste at jeg ikke kom til å få varene likevel? Dette er julegaver som jeg, i mitt hode, har kjøpt til barna. Dårlig kundebehandling eller? Snakk om varer for ca 2500 kr. Bah

Anonymkode: 07b0a...a14

Skrevet

Ja, du skulle fått beskjed i løpet av kort tid, Max et par dager etter kjøp. Det ville jeg klagd på, men man kommer vel ingen vei med klagen...,

Anonymkode: b8f8e...a58

Skrevet

Elendig! Men ganske typisk coop, man kan ikke stole på at de har varene noen gang. De annonserer stadig for ting de knapt har noen av så de blir utsolgt med en gang. Regner med de ønsker å trekke folk til butikkene og at de handler andre ting selv om de er utsolgt for varen du kom etter....

Jeg kjøpte noe på Power på black week, et dagstilbud som kom på klikk og hent med en feil. Det skulle være et kø-tilbud i butikken og i annonnsen stod det at de hadde bare et visst antall. Men jeg bestilte på klikk og hent og fikk da to sms samme dagen, og de tok tapet av feilen helt på egen kappe. De måtte bestille inn igjen varen (til full pris), men jeg fikk den til tilbudsprisen, selv om jeg måtte vente nesten to uker før jeg fikk den. Veldig god service.

Anonymkode: e81ce...d51

Skrevet

Jeg ville klaget høyt og tydelig og vist til ordrebekreftelsen. De får skaffe varen eller en tilby en tilsvarende vare. 

Jeg opplevde det samme med XXL. De kansellerte orderen min fordi de ikke hadde varen likevel. Men det sto ingen forbehold i ordrebekreftelsen så jeg krevde å få varen jeg hadde bestilt eller en tilsvarende vare. 

Anonymkode: ec496...281

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville klaget høyt og tydelig og vist til ordrebekreftelsen. De får skaffe varen eller en tilby en tilsvarende vare. 

Jeg opplevde det samme med XXL. De kansellerte orderen min fordi de ikke hadde varen likevel. Men det sto ingen forbehold i ordrebekreftelsen så jeg krevde å få varen jeg hadde bestilt eller en tilsvarende vare. 

Anonymkode: ec496...281

Fikk du det?

Anonymkode: 57c1a...6f5

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elendig! Men ganske typisk coop, man kan ikke stole på at de har varene noen gang. De annonserer stadig for ting de knapt har noen av så de blir utsolgt med en gang. Regner med de ønsker å trekke folk til butikkene og at de handler andre ting selv om de er utsolgt for varen du kom etter....

Jeg kjøpte noe på Power på black week, et dagstilbud som kom på klikk og hent med en feil. Det skulle være et kø-tilbud i butikken og i annonnsen stod det at de hadde bare et visst antall. Men jeg bestilte på klikk og hent og fikk da to sms samme dagen, og de tok tapet av feilen helt på egen kappe. De måtte bestille inn igjen varen (til full pris), men jeg fikk den til tilbudsprisen, selv om jeg måtte vente nesten to uker før jeg fikk den. Veldig god service.

Anonymkode: e81ce...d51

Jeg tok klikk og hent på duplo på toysrus, fikk til svar at de "har gjort en feil og har ikke varen på lager i valgte butikk". Det gikk kort tid så satte de OPP prisen igjen.

Drittbutikk! Fikk ikke noe tilbud om å kjøpe varen til den prisen jeg bestilte til. Tok screenshot av prisen og sendte, men det ga de blaffen i

Anonymkode: 64f8e...530

Skrevet

Henvis til kjøpsloven, sett en frist og tru med rettslig skritt etter det. De fleste butikker satser på at kunden gir seg men til slutt gjør de som de skal - det kreves dog litt innsats og de gjør man som regel ikke hvis det er for lite penger og for mye bry.

Jeg har sluttet handle hos Coop Obs fordi de aldri har tilbudsvarer i tilstreklig antall. Selger man hvetemel til halv pris i desember når alle baker VET man at de går enorme mengder og jeg syns det er en uting at de hevder å være tom på tirsdags morgen (og igjen på torsdag når de skulle få inn mer). Jeg reiste dit 3 ganger ila av en uke for morro skyld, samme greia hele tida, så nå gidder jeg ikke lengre.

Anonymkode: e2574...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...