Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #26 Skrevet 12. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud, tror jeg har vært hos ham også. Skikkelig creepy. Møtte opp med smekken oppe og det var blod på stolen så jeg måtte be ham rydde opp etter forrige pasient. Hadde jeg ikke vært såpass deseperat fordi jeg trengte bekreftelse på liv i et svangerskap hadde jeg snudd i døra. Initialer VS? Anonymkode: 59133...d5d Jeg kan også bekrefte at de initialene stemmer med den jeg var hos i 2016 og oppførte seg veldig uprofesjonelt. Anonymkode: 4bf36...ab2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #27 Skrevet 12. desember 2018 Det er ikke funnet bevis på at han filmet eller tok bilder av noen? Han drev nemlig masse med telefonen sin når jeg var der. Bablet om at noen ringte feil osv. Reagerte veldig på at han drev med tlf midt i undersøkelsen. Men jeg var ganske «off» pga blødning og var sikker på at jeg aborterte så hodet mitt var ikke helt med meg heller. Litt ekkelt å tenke på at han var den legen, men er ikke overrasket! Anonymkode: 59133...d5d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #28 Skrevet 12. desember 2018 Jo flere saker de har på han jo lettere vil det være å få han dømt, og jo lenger straff kan han få. Her synes jeg du skal ta kontakt med politiet som behandler saken. Ring å hør med dem hva du skal gjøre videre. Kanskje holder det å levere en anmeldelse på nett. Kanskje må du vitne når rettsaken skal opp. Uansett - viktig å gå videre med! Anonymkode: f4a53...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå