Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Jeg kikker på Irobot Roomba 676 til mannen. Er den bra? Anonymkode: 9ee66...287
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Vi har roomba 980 og er fornøyde. Anonymkode: 80ec0...16b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har roomba 980 og er fornøyde. Anonymkode: 80ec0...16b Den er så innmari dyr. Tenkte noe litt billigere. Flere med erfaring? HI Anonymkode: 9ee66...287
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har roomba 980 og er fornøyde. Anonymkode: 80ec0...16b Helt enig! Vi har hatt denne et år nå og er strålende fornøyd!!! Det er den beste jeg noensinne har kjøpt ;-) Den er verdt å legge penger i. De på elkjøp sa at de som er billigere er ikke like bra, dulter borti ting, finner ikke ladestastjonen selv osv.. Anonymkode: 1c727...26e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig! Vi har hatt denne et år nå og er strålende fornøyd!!! Det er den beste jeg noensinne har kjøpt 😉 Den er verdt å legge penger i. De på elkjøp sa at de som er billigere er ikke like bra, dulter borti ting, finner ikke ladestastjonen selv osv.. Anonymkode: 1c727...26e Hvor stor fare er det for at den setter seg fast i ting? Og hvor ryddig må en ha det? Her er det alltid leker på gulvet til en viss grad. Anonymkode: 8fc8a...e5c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 https://prisguiden.no/kategorier/robotstovsuger?s=test_rating desc&gclid=EAIaIQobChMIqcCjy8uI3wIVyh0YCh1q-A8WEAAYASAAEgJOkPD_Bw Den som kom på 2. Plass i denne testen, xiaomi et eller annet. Kjenner flere som har den og er veldig fornøyde. Det blir min og mannens «romantiske» julegave til hverandre. 😂 Anonymkode: 24d87...d13
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Vi har roomba 880. Hatt den 2 1/2 år ish.. Jeg er fornøyd fordi jeg slipper å støvsuge selv. Men. Den hopper av og til over gangen eller kjøkken. Irriterende! Det må byttes smådeler ganske ofte. Som blir dyrt når en ikke lenger kan bestille ubegrenset billige varer fra eBay. Vi har 2 sånne stasjoner som vi kan sette ut enten fordi vi vil at den skal huske rom som kjøkkenet eller gangen. Eller fordi vi ikke vil at den skal gå inn i disse rommene. Men den kjører ned stasjonene og turer i vei.. Angrer ikke, og bytter den ut når den tar kveld. Men er litt skuffet over de nevnte tingene. Gulvet må også være ryddig. Den spiser ledninger og de setter seg fast, går i verste fall i stykker. Ballene til hunden går, men resten må opp av gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå