Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Synes det er så teit. Blir flau på andres vegne. Anonymkode: e3145...26f
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Er du teit? Føler du deg virkelig FLAU av at andre har det til barna sine? Er det mulig... Anonymkode: c7628...b13
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Synes det er så teit. Blir flau på andres vegne. Anonymkode: e3145...26f Hva er teit med rampekalender? Anonymkode: a17ea...883
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 Så du blir flau over at andre er kreative? Anonymkode: 63a4c...952
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 Synes det virker koselig, jeg. Selv går jeg for pakkekalender, og gjør ferdig de 72 pakkene i ett innpakkingsmaraton. Kjenner at jeg ikke har energi til å finne på ramp 24 kvelder på rad etter at barna er i seng. Da er jeg på mitt minst oppfinnsomme. Anonymkode: 094f9...172
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 Jeg gidder ikke selv, men pinlig, synes jeg ikke det er. Anonymkode: cd380...cf6
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 Veldig gøy med rampenisse. Barn elsker det. Hva er pinlig med det? Flere barnehager benytter det også fordi det er kostnadsfritt og inkluderende for alle. Anonymkode: 463a6...4ed
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Veldig gøy med rampenisse. Barn elsker det. Hva er pinlig med det? Flere barnehager benytter det også fordi det er kostnadsfritt og inkluderende for alle. Anonymkode: 463a6...4ed Skriver under på denne. Vi har en rampenisse i barnehagen, og den bruker vi på tvers av avdelingene. Anonymkode: c7628...b13
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Synes det er så teit. Blir flau på andres vegne. Anonymkode: e3145...26f Teit??? Flau?? Er hjertet ditt lagd av stein eller?? Rampenissen er fantastisk! ❤️ Anonymkode: 52ea8...5c1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #10 Skrevet 30. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Synes det virker koselig, jeg. Selv går jeg for pakkekalender, og gjør ferdig de 72 pakkene i ett innpakkingsmaraton. Kjenner at jeg ikke har energi til å finne på ramp 24 kvelder på rad etter at barna er i seng. Da er jeg på mitt minst oppfinnsomme. Anonymkode: 094f9...172 Har rampenissen her. Men han gjør ikke noe hver dag. Her glimter han til innemellom. De har vanlig kalender de kan åpne hver dag. Anonymkode: 4658c...a07
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #11 Skrevet 30. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Synes det er så teit. Blir flau på andres vegne. Anonymkode: e3145...26f Blir flau på folks vegne når de særskriver, jeg. "Rampenisse kalender". Altså, hvorfor? Du sier jo "rampenissekalender", i ett ord? Anonymkode: 822a1...868
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 Jeg synes det ser koselig ut med rampenisse. Men har aldri hatt det selv. Jeg har ikke fantasi til å finne på rampestreker, og orker ikke å rydde opp etterpå. Anonymkode: bdfd2...faf
KellyTaylor Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 Er du en av de som synes det er stas med å lage pepperkakepenis? Og ikke likte den tråden i går, siden du har lagd dette selv?🙄 Her har rampenisser vært allerede og denne gangen pakken han toalettet inn i gavepapir
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #14 Skrevet 1. desember 2018 Nei, bake peniskaker er flauere enn rampenisse. Rampenisse er ikke kostnadsfritt, og det er idiotisk i mine øyne. Hvorfor søle rundt med mel i hele huset når man klikker hvis ungene griser ved måltider (et eksempel hos ei venninne). Hvorfor rote i skohylla når man lærer barna å rydde i stedet for å kaste sko, jakker, luer på gulvet etter barnehagen? Hvorfor er det ok med rampestreker fra en nisse når man er så strenge at egne barn ikke får gjøre NOE galt? (Min egen søster!!) Hvorfor lure ungene til å tro at en liten nisse lurer rundt om natta, men ikke kan synes evt røre seg når mennesker ser han? Overhørte flere i bhg i fjor som snakket om at barna var redd nissen, og de var redd for at rampenissen skulle være på rommet deres mens de sov (ville ikke sove alene). Men som dere sier, hver sin smak. Anonymkode: e3145...26f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #15 Skrevet 1. desember 2018 Rampenisse er ikke teit og garantert morsomt for de minste, men bli ikke sur hvis de lar seg inspirere..... Nissen er en verd å se opp til. Anonymkode: e6a6f...2d3
Tekla123 Skrevet 1. desember 2018 #16 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, bake peniskaker er flauere enn rampenisse. Rampenisse er ikke kostnadsfritt, og det er idiotisk i mine øyne. Hvorfor søle rundt med mel i hele huset når man klikker hvis ungene griser ved måltider (et eksempel hos ei venninne). Hvorfor rote i skohylla når man lærer barna å rydde i stedet for å kaste sko, jakker, luer på gulvet etter barnehagen? Hvorfor er det ok med rampestreker fra en nisse når man er så strenge at egne barn ikke får gjøre NOE galt? (Min egen søster!!) Hvorfor lure ungene til å tro at en liten nisse lurer rundt om natta, men ikke kan synes evt røre seg når mennesker ser han? Overhørte flere i bhg i fjor som snakket om at barna var redd nissen, og de var redd for at rampenissen skulle være på rommet deres mens de sov (ville ikke sove alene). Men som dere sier, hver sin smak. Anonymkode: e3145...26f Min rampenisse er kostnadsfri. Lagde «bostedet» hans av formingsting vi har hjemme og rampestrekene krever ikke å kjøpe noe som helst. Nå er ikke jeg like hysterisk på rot og søl som din søster tydeligvis er, så da har jeg kanskje mer lov til å ha rampenisse?? Jeg mener at barndommen burde ha rom for litt rampestreker, så her er det uskyldige ting som barnet mitt gjerne kan gjøre senere (på ramp), uten at det er krise eller gir en eksploderende mamma.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #17 Skrevet 1. desember 2018 Det jeg blir flau over er at folk ikke skjønner at rampenisse og ELF ikke er det samme . at dørene i veggen osv er døren til en usynlig nisse som kommer frem på natten og gjør nissestreker og gode gjerninger. Men ELF er sendt fra Nordpolen for å følge med på barna for å se om de er snille. Han gjør også rampestreker. Så det iriterer meg at de blandes. Anonymkode: db2a7...dab
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #18 Skrevet 1. desember 2018 Jeg har høy toleranse for gris, tull og rot med barna. De får leke med sko i gangen, de får grise med vann i vasken og på lekekjøkkenet, de får søle med mat, de får bygge hinderløype og hytter inne, de får kaste ball inne og de har det generelt veldig fritt. Jeg setter grenser, men mener barna trenger muligheten til å utforske hva som skjer og hvorfor. Barna her elsker rampenissen. Rampenissen kan gjøre kostnadsfrie rampestreker (gjør det her. Bruker det vi har) og trenger ikke rote/grise i hele huset. Her gjør han ikke det. Hvis en person du kjenner har det strengt og samtidig får nissen gjøre alt barna ikke får så bør du heller spørre vedkommende hva slags signaler det sender til barna. Anonymkode: 463a6...4ed
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #19 Skrevet 1. desember 2018 jeg digger den og samme med ungen, vi har ikke den, men han har den i bhg og jeg har den med klassen min som er 2 klasse i år, samme med i fjor Anonymkode: 8d522...562
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #20 Skrevet 1. desember 2018 Rampenissen er jo fantastisk! Treåringen er i ekstase allerede og gleder seg til å stå opp i morgen og se hva han har funnet på 😄 Anonymkode: 7468e...0b9
Yellow Brick Road Skrevet 2. desember 2018 #21 Skrevet 2. desember 2018 Her i huset er ungene for store til rampenisse, men bortsett fra det, så synes jeg det høres veldig gøy ut. Å søle mel utover hele stua, synes jeg er helt unødvendig - liker ikke å grise med maten, men ellers er det da mye som kan finnes på uten at det koster særlig mye. Hm, lurer på hva resten av folket i huset her hadde sagt om de stod opp en dag, og så var doen pakket inn .... hadde nesten vært fristende å prøve på noen rampestreker...
*Miss Marple* Skrevet 2. desember 2018 #22 Skrevet 2. desember 2018 I dag våknet alle i familien med påtegnet barter. Stor stas for minste å se at Albin har fått tak i teatersminken. Det kommer til å være enkle rampestreker noen netter, jeg har ikke tid og fantasi til å finne på 24 hyss. Man har ikke mer moro enn man lager selv?
sug lut Skrevet 2. desember 2018 #23 Skrevet 2. desember 2018 På 1.12.2018 den 8.38, Pæddan skrev: Er du en av de som synes det er stas med å lage pepperkakepenis? Og ikke likte den tråden i går, siden du har lagd dette selv?🙄 Her har rampenisser vært allerede og denne gangen pakken han toalettet inn i gavepapir Ikke hets peniskaker, hahahaha , hvis du hadde sett fire femten-syttenårige slamper bake, pynte og spise pepperkakepeniser med innlevelse hadde du aldri sagt slikt! Forøvrig synes jeg rampenisse høres kjempekoselig ut, men så det er nå det med tradisjoner at man bytter dem ikke ut, så her i huset kom de for sent. Dessuten digger jeg pakkekalender. Hvordan rampenisse kan være flaut og pinlig har HI fremdeles til gode å forklare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå