Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Min 12 år gamle datter ønsket seg symaskin. Jeg tengte huff, hun er jo egentlig ikke sy-dame. Jeg kjenner ho. Men siden det ikke var mulig å finne noe annet ønske så var jeg snar når Jula kom med tilbud no.....Singer symaskin nedsatt fra 1499 til 899. Og jeg kjøpet og pustet lettet ut. -Da var DEN julegaven i box..... Heilt til å går kveld...... -"Mamma, håper du ikke har kjøpt symaskin. Jeg ønsker meg det egentlig ikke alikebel." ...... Omg, så nå står symaskina i kjelleren og jeg finner ikke kvitteringen..... Jeg får vel ikke levert den tilbake uten kvitteringen på Jula. Og dersom datteren min får den i julegave blir det jo ikke det hun ønsker....... Hva søren gjør jeg no? Anonymkode: 5e099...b4d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Kjedelig situasjon! Prøve å selge den på Finn? Anonymkode: f8d15...daa
the amazing spidermamma Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Hør om det holder med kontoutskrift?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min 12 år gamle datter ønsket seg symaskin. Jeg tengte huff, hun er jo egentlig ikke sy-dame. Jeg kjenner ho. Men siden det ikke var mulig å finne noe annet ønske så var jeg snar når Jula kom med tilbud no.....Singer symaskin nedsatt fra 1499 til 899. Og jeg kjøpet og pustet lettet ut. -Da var DEN julegaven i box..... Heilt til å går kveld...... -"Mamma, håper du ikke har kjøpt symaskin. Jeg ønsker meg det egentlig ikke alikebel." ...... Omg, så nå står symaskina i kjelleren og jeg finner ikke kvitteringen..... Jeg får vel ikke levert den tilbake uten kvitteringen på Jula. Og dersom datteren min får den i julegave blir det jo ikke det hun ønsker....... Hva søren gjør jeg no? Anonymkode: d4c86...a6d Jeg ville spurt. Mange butikker er ganske greie på dette, så lenge varen ikke er brukt og de har den i sortimentet. Anonymkode: 7dab6...881
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 Symaskin er jo utrolig praktisk å ha i hus. Hvis du ikke har en selv ville jeg bare beholdt den til «huset», og kjøpt nor annet til jenta til jul. Anonymkode: b0f19...49e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 Betalte du med kort så ordner det seg som regel. Anonymkode: db684...19f
**snuskeluska** Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 Jeg hadde nok forsøkt å levere den tilbake (kanskje det holder at du viser kontoutskrift for å få en tilgodelapp?)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 Hvis du er Jula medlem finner de kjøpet. Anonymkode: 40ebd...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå