Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Tabletter skal taes i morgen ettermiddag, bør jeg skifte i morgen og dagen etter? Også en gang hver uke? Skal jo ha en tablett 2 uker etter også. Anonymkode: 2f09a...d26
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 hvorfor tar dere ikke tablett nå? jeg skifter sengetøy og håndklær til hele familien hver dag og etter hver dusj de fire første dagene. alt blir kokevasket, også alt undertøy. klorer alle felter og dørhåndtak som tåle det, og vasker ned så mye jeg kan. Anonymkode: eefb7...60c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: hvorfor tar dere ikke tablett nå? jeg skifter sengetøy og håndklær til hele familien hver dag og etter hver dusj de fire første dagene. alt blir kokevasket, også alt undertøy. klorer alle felter og dørhåndtak som tåle det, og vasker ned så mye jeg kan. Anonymkode: eefb7...60c Jeg må kjøpe i morgen😅 følger din plan og håper vi blir kvitt det🤞 Takk for svar! Anonymkode: 2f09a...d26
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg må kjøpe i morgen😅 følger din plan og håper vi blir kvitt det🤞 Takk for svar! Anonymkode: 2f09a...d26 ok alle må forresten også vaske hendene mye lengre og oftere, og barna må bruke neglebørste. Og de som har mark må gå med trange truser.... Jeg syns det er så ekkelt så vil gjerne vaske ordentlig slik at det ikke kommer tilbake. Anonymkode: eefb7...60c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Skifte sengetøy hver dag er helt unødvendig! Vi har hatt barnemark å skiftet en gang på sengen samme dag som vi tok medisinen,å skiftet neste gang på sengen 14 dager senare når vi skulle ta medisin på nytt..Vi har aldri fått det tilbake. Anonymkode: e3bb8...c6a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Vi er på runde 2 nå og jeg vil gjerne slippe flere! Skal klore og vaske badene i morgen og skifte sengetøy. Henge over når de vasker hender. Vasket og styrte sist runde også , men nå skal det vaskes grundig og mer😅 Anonymkode: 2f09a...d26
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skifte sengetøy hver dag er helt unødvendig! Vi har hatt barnemark å skiftet en gang på sengen samme dag som vi tok medisinen,å skiftet neste gang på sengen 14 dager senare når vi skulle ta medisin på nytt..Vi har aldri fått det tilbake. Anonymkode: e3bb8...c6a det er ikke det som anbefales, marken kan leve lengre og ofte opp til to døgn. så selv om du syns det er unødvendig er det greit å følge offentlige råd https://www.vitusapotek.no/foreldre-og-barn/barn/sykdom-og-plager/barnemark/a/A242 Anonymkode: eefb7...60c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: det er ikke det som anbefales, marken kan leve lengre og ofte opp til to døgn. så selv om du syns det er unødvendig er det greit å følge offentlige råd https://www.vitusapotek.no/foreldre-og-barn/barn/sykdom-og-plager/barnemark/a/A242 Anonymkode: eefb7...60c Her står det jo at man skal skifte på sengen når man tar begge kurene og skifte undertøy og pysj hver dag, akkurat som hun over deg sa.... Anonymkode: 8e699...a12
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 Det er fordi de legger millioner av egg som svever rundt om man ikke skifter og vasker godt mellom kurene. Og noen dager etter også. Lus er blåbær i forhold til barnemark.. Anonymkode: d5ed9...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå