Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #26 Skrevet 27. november 2018 Ja det får de lov til. Eldste fikk en bok med oppskrifter på slim til bursdagen. De sitter ved kjøkkenbordet og holder på med det så jeg har kontroll på at det ikke havner i sofa etc og at det ikke inneholder farlige ingredienser. Anonymkode: cceaf...1cc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #27 Skrevet 27. november 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: De vet at de ikke kan bruke ting med parfyme fordi jeg får migreneanfall, det går helt fin å holde på med hobby ting som ikke lukter veldig. Alternativet er å være uten mamma i tre døgn for hun er på sykehuset, jeg nekter dem ikke for å være slem og vanskelig. Anonymkode: 39883...43c Det finnes jo oppskrifter som ikke lukter også. Anonymkode: 33067...d07
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #28 Skrevet 27. november 2018 Det er veldig grisete ja. Men selvsagt får de lov til å utfolde seg. De er barn, og det er masse god læring i å forske og eksperimentere. «Grunnreglene» hos oss, uansett om det er slim eller andre eksperimenter, er at de må spørre om lov før de setter i gang, og holde seg på anvist område (kjøkkenbordet), og jeg må godkjenne ingrediensene. Ferdig slim får de lov til å leke med på rommet, men må vaske etter seg selv. Anonymkode: 07757...572
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #29 Skrevet 27. november 2018 Ja, selvsagt, selv om jeg noen ganger har blitt lei😅 Hun ordner seg selv, vet hva hun får lov til og ikke, jeg vet hva hun har i og hva hun driver med og dette er det som har fenget mitt barn lengst. Hun har fått nok med oppskrifter, hun sparer og investerer selv, har det i plastbegre osv. Skal sies at nå begynner det å roe seg på den fronten, men her har det holdt på i minst 1,5 år. Anonymkode: fb74b...517
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #30 Skrevet 28. november 2018 Mine får lov, men ikke uansett. For eksempel så har yngste en venninne som griser noe så inni granskauen, så når hun er på besøk så får de faktisk ikke lov. Jeg orker ikke å vaske ned huset etterpå. Heldigvis har min full forståelse for det. Andre som er på besøk får lov. Anonymkode: 8e55f...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå