Gå til innhold

Julekalender til barn som har flyttet hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, barn og barn, fru blom. Hun er 20 og bor i leilighet med en venninne. 
Lillesøsteren skal få kalender, men så tenkte jeg kanskje å kjøpe en til storesøster også, selv om hun er flyttet ut?

Hun er uansett veldig oft hjemme og hjelper til med å passe lillesøster, lufte hunden, kjøre oss foreldre samt besteforeldre hit og dit.
HUn firtjener vel også en julekalender fra mamma?

Anonymkode: d4802...4b1

Fortsetter under...

Skrevet

Ja! Man blir aldri for gammel til å få kjærlighet ☺️💛

Anonymkode: 4b5c7...772

Skrevet

Ja! Aldri for gammel for verken julekalender eller påskeegg! ;) Jeg får fortsatt begge deler av min mor, og jeg gir også begge deler til henne. ❤️

Anonymkode: c0475...a54

Gjest KenCreek
Skrevet

Husker jeg og to venninner bodde på hybel på VGs. Mora til hun ene sendte oss til advent, et kit med pepperkakehus, og diverse godteri vi kunne pynte huset med. Skikkelig koselig å få. Vi kosa oss godt den kvelden, med å sette sammen huset og pynte det.  Husker dette veldig godt, selv om det var på 90-tallet. Koselig julehilsen fra den mora altså. 

Skrevet

Ja! Satte enormt pris på det så jeg selv var nyutflyttet!

Anonymkode: 27470...310

Skrevet

Alltid kalender til alle! Flax og Pondus er ønsket av de store og dessuten enkelt å sende i posten.

Annonse

Skrevet

Nope! Flyttet er flyttet. Da jeg flyttet hjemmefra begynte jeg å lage kalender til moren min i stedet, nå er det blitt tradisjon, så mamma har flest kalendere av alle hos oss. Vel fortjent etter å ha pakket inn til 3, så 2, så 1 barn i 25 år. Eldre min har flyttet. Er 18 år og må skaffe kalender selv. 

Anonymkode: d0ba5...515

Skrevet

Jeg gir ikke en gang pakkekalender til de som bor hjemme, så nei. Kutt navlestrengen.

Anonymkode: 7781f...836

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gir ikke en gang pakkekalender til de som bor hjemme, så nei. Kutt navlestrengen.

Ja, er vel best å bryte all kontakt!

Herlighet..

Anonymkode: 27470...310

Skrevet

Fikk både julekalender og påskeegg av mamma til jeg var nesten 40 år☺️❤️ 

Anonymkode: 9d92b...03c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Pakkekalender var ikke spørsmålet.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg heller, men kalender med en liten sjokolade hver dag får både hjemmeboende og utflyttede!

Anonymkode: 752fd...2fc

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk både julekalender og påskeegg av mamma til jeg var nesten 40 år☺️❤️ 

Jeg også. ☺️❤️

Anonymkode: da49c...d73

Annonse

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også. ☺️❤️

Anonymkode: da49c...d73

Det er så koselig med slike ting❤️ 

Skal sies at mamma og søstrene fikk også kalender av mormor. Pappa får fortsatt av farmor. Pappa blir 70 til neste år. Farmor er 96 år❤️ 

Skrevet

Jeg lager ikke pakkekalender til barna hjemme, men til gutten som har flyttet ut så lager jeg. Det skal jeg gjøre til de andre også når de flytter for å studere borte.

i fjor ble han skikkelig rørt! Jeg tok turen på besøk med en kurv med kalendergaver! Oppi var det ny deo, lasangepakke med penger til kjøttdeig, godteri, penger til togbillett hjem (planlagt hjemreise), kinobillett, tyggispakke, nye sokker, kakao osv. Kalenderen ble nok litt dyr, men alt var bruksting. Han ble sååå glad! Tror alle får litt hjemlengsel i desember når man bor på hybel.

Anonymkode: afebf...ab1

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Eller, barn og barn, fru blom. Hun er 20 og bor i leilighet med en venninne. 
Lillesøsteren skal få kalender, men så tenkte jeg kanskje å kjøpe en til storesøster også, selv om hun er flyttet ut?

Hun er uansett veldig oft hjemme og hjelper til med å passe lillesøster, lufte hunden, kjøre oss foreldre samt besteforeldre hit og dit.
HUn firtjener vel også en julekalender fra mamma?

Anonymkode: d4802...4b1

nei, synes det holder til de er 18

Anonymkode: 04891...d9a

Skrevet

Det kjem eg til å gjøre, små kjekke gleder i kvardagen som rett i koppen kakao, sjokolade, 50 lapp, flax lodd, nuddlar, smykker, deodranter, neglelakk osv 😊 

Anonymkode: c4e0a...b99

Skrevet

Tror jeg skal lage pakkekalender, julestrømpe og gi påskeegg til ungene mine helt til de nekter å motta :) Jeg tenker at det er når de flytter ut de kanskje setter enda større pris på sånt! 

Anonymkode: 213b6...51d

Skrevet

Har nettopp sendt avgårde pakkekalender til studenten på 21 år og flaxkalender til elektrikeren på 24. 

Omtanke og pakker blir man aldri for gammel til. 

Lager en til min mor også. 

Skrevet

Jeg kjøper til og med til eksen (bare en Ponduskslender), bare fordi han er en sånn god pappa. 

Anonymkode: 5c360...882

Skrevet

Kommer til å sende til min datter også. ❤️

Anonymkode: b3349...580

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...