Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Jeg sender aldri med penger hvis barna er bedt i bursdag Anonymkode: 40877...8af
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Ingenting, hvis dere ikke gir penger gave. Anonymkode: b9816...89e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Ingrnting, det er en bursdag . Vi hadde kino bursdag, da både kjørte vi alle barna til kinoen, kjøpte billett og hadde lagt til en godtepose og en brus til alle, så kjørte de hjem igjen Anonymkode: eec34...70d
gærne ko Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Ingenting. Vi har arrangert kinobursdag to ganger selv og vi har selvfølgelig stått for utgiftene til alt av billett, mat og snacks selv. Ikke ønskelig at de har med penger, da det blir så mye styr i kiosken.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Kinobursdag? Å inkludere film i bursdagen skjønner jeg, men hvis man bare ser på kino og så drar hjem? Hva er greia med det, det er jo ingen feiring. Anonymkode: 988c8...0c3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Ingenting. Har aldri arrangert kinobursdag, men ungene her har vært i flere og da er det vertskapet som står for utgiftene. Anonymkode: e3ca4...b30
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 Jeg tilbydde meg når ungen her i huset ble bedd i kinobursdag, men trengte ikke å sende med noe. Det skader ikke å spørre tenker jeg... Anonymkode: 00d68...fe8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 Ingenting,men hadde gitt 100 i bursdagsgave Anonymkode: f65c2...6a6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #10 Skrevet 27. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingrnting, det er en bursdag . Vi hadde kino bursdag, da både kjørte vi alle barna til kinoen, kjøpte billett og hadde lagt til en godtepose og en brus til alle, så kjørte de hjem igjen Anonymkode: eec34...70d Dette, vi inviterer, vi betaler godis, popcorn, drikke og billetter, og organiserer kjøring. Send kun med gave! Anonymkode: 08736...b59
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #11 Skrevet 27. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kinobursdag? Å inkludere film i bursdagen skjønner jeg, men hvis man bare ser på kino og så drar hjem? Hva er greia med det, det er jo ingen feiring. Anonymkode: 988c8...0c3 Hva hvis det er det bursdagsbarnet ønsker da? Ikke alle har samme preferanser, husk at det er mange diagnoser og utfordringer hvor bursdag er en negativ trigger på mange måter. Min sønn har ingen slike utfordringer, men valgte kinobursdag fordi han ikke hadde lyst til å ha hele klassen. Det hadde vært mye mobbing og drama den siste tiden, og han fryktet at det ville prege selskapet. Han inviterte heller «en full bil» på kino. De var hjemme hos oss en times tid og koste seg med kake etterpå. Anonymkode: 08736...b59
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #12 Skrevet 27. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kinobursdag? Å inkludere film i bursdagen skjønner jeg, men hvis man bare ser på kino og så drar hjem? Hva er greia med det, det er jo ingen feiring. Anonymkode: 988c8...0c3 Det pleier å være mat og sosial sammen med kino, her er det Peppes eller Burger King 🙂 Anonymkode: fbd3d...c32
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #13 Skrevet 27. november 2018 Sender ikke med penger, hvorfor skulle man det? Anonymkode: 92a6e...905
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #14 Skrevet 27. november 2018 Det som er inkludert hvis de har kjøpt slik pakke er en drikke og en popcorn/baconchips. Skal de ha noe utenom må det kjøpes seperat. Så jeg hadde sendt med noen kroner til godteri hvis barnet ønsker det. Anonymkode: 09017...e49
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #15 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det som er inkludert hvis de har kjøpt slik pakke er en drikke og en popcorn/baconchips. Skal de ha noe utenom må det kjøpes seperat. Så jeg hadde sendt med noen kroner til godteri hvis barnet ønsker det. Anonymkode: 09017...e49 Det varierer nok fra sted til sted! Her inkluderer det en drikke, en liten popcorn og en liten ferdiglaget godtepose. Samt billett selvfølgelig. Her var vi hjemme hos oss og spiste pizza først. Deretter kjørte vi alle ungene ned til kinoen og foreldrene hentet der etterpå. Og husk at det er bursdagsbarnets dag. En bursdag er normalt ikke et gilde hvor gjesten velger seg ut det man vil ha. Serveres det sjokoladekake tar du normalt ikke med deg en egen kake eller drar på butikken fordi du ikke liker det som blir servert..... Anonymkode: 32ff9...2cc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #16 Skrevet 27. november 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og husk at det er bursdagsbarnets dag. En bursdag er normalt ikke et gilde hvor gjesten velger seg ut det man vil ha. Serveres det sjokoladekake tar du normalt ikke med deg en egen kake eller drar på butikken fordi du ikke liker det som blir servert..... Dette Anonymkode: 92a6e...905
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #17 Skrevet 27. november 2018 Sender kun med gave. Det pleier å følge med popcorn/baconsnacks i kinobursdagene og det får holde tenker jeg, blir ikke riktig å sende med penger til snop hvis ikke det er avtalt på forhånd slik at alle gjør det. Anonymkode: d7249...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå