Gå til innhold

Har du fått buksevann noengang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gitt endre buksevann? Lærer du barna dine at det ikke er pent å gi buksevann?

Anonymkode: 6418f...8ed

Skrevet

Hva er buksevann? At man spruter vann på andre? Har ikke lært min sønn at han ikke skal gjøre det mot noen. Det sier seg jo selv at han ikke skal gjøre det. 

Anonymkode: ed6d0...9c3

Skrevet

Aldri fått det, men blitt trua med det mange ganger. Gutta på skolen gjorde ofte dette med hverandre, var vel flest gjengene som gjorde det med hverandre så sjeldent det gikk utover noen som det ikke burde gå utover. 

Jeg lærer ikke ungene dette, men de har fått høre alle rampestreker unger har gjort på skolen før av oldemor og oldefar. Oldemor var lærer og oldefar var rektor, så de har fortalt hvor mye ugang unger gjorde før. Oldemor fortalte også at noen hadde byttet ut alle bildene av gamle lærer som hang i trappa var byttet ut bilder fra ukeblader, det var vist helt uhørt (hun har enda ikke fått nyss om at jeg hadde en finger med i det. )

Anonymkode: ff01f...98b

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Hva er buksevann? At man spruter vann på andre?

Buksevann er en form for mobbing hvor offeret får tømt vann i buksene. Ved siden av ubehaget tilkommer ydmykelsen ved at det kan se ut som at offeret har tisset i buksene.

Skrevet

Aldri blitt plaget på noen måte heldigvis, annet enn litt uskyldig lugging av guttene. Jeg vokste så raskt som barn, var et hode høyere enn alle andre hele barneskolen, så ingen turte å tulle med meg😜

Anonymkode: 83aad...e7e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du gitt endre buksevann? Lærer du barna dine at det ikke er pent å gi buksevann?

Altså..  buksevann? Truserøsk mener du ? 

Anonymkode: 6eac5...aa3

Skrevet

Nei, aldri fått buksevann, og vet ikke om andre som har fått det. 

Forbinder det bare med boka Gummi-Tarzan😂

Lærer ikke barna mine at de ikke må gi noen buksevann, det tar jeg som en selvfølge at de forstår. I tillegg tror jeg ikke de har hørt om buksevann. Vi, og de, snakker mye om hvordan våre handlinger oppleves av andre, og hva som er rett og galt. De er heldigvis som regel i stand til å ta gode valg, inkludert å ikke gi andre buksevann😜

Anonymkode: 61cf7...5a4

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Nei, aldri fått buksevann, og vet ikke om andre som har fått det. 

Forbinder det bare med boka Gummi-Tarzan😂

Lærer ikke barna mine at de ikke må gi noen buksevann, det tar jeg som en selvfølge at de forstår. I tillegg tror jeg ikke de har hørt om buksevann. Vi, og de, snakker mye om hvordan våre handlinger oppleves av andre, og hva som er rett og galt. De er heldigvis som regel i stand til å ta gode valg, inkludert å ikke gi andre buksevann😜

Anonymkode: 61cf7...5a4

Tenkte det samme; eksisterer buksevann utenfor bøkene om Gummi-tarzan?? 

Anonymkode: 22bf2...f50

Skrevet

Jeg ga min fetter buksevann i juleselskapet i fjor. Vi ler ennå.

Anonymkode: 4d78c...dce

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Tenkte det samme; eksisterer buksevann utenfor bøkene om Gummi-tarzan?? 

Anonymkode: 22bf2...f50

Det er vanlig innen speideren.

Relatert bilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...