Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Det ser nå ut som det går mot samlivsbrudd her dessverre, og jeg trenger litt hjelp med å planlegge økonomien. Det er mannen som har hatt kontroll på pengene, så jeg har litt for liten oversikt over hvor mye vi bruker. Kan dere liste opp månedlige kostnader? Det er sikkert en hel haug med ting jeg ikke tenker på... Anonymkode: 75e08...374
Kyllingbein Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Det varierer fra 0-100.. Finnes ikke svar. Men anbefaler deg å ta kontakt med banken din og få deg en time hos rådgiver der. Du må finne ut hva du har (og får) av inntekter også må du finne ut hva du har råd til. Dette klarer du med litt hjelp 👍🏻 Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Bankene bruker sifo sitt referansebudsjett, så begynn med det du også. Så kommer jo bolig og utgiftene der i tillegg. http://www.hioa.no/Om-OsloMet/Senter-for-velferds-og-arbeidslivsforskning/SIFO/Referansebudsjettet/Kalkulator Anonymkode: a0004...af1
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Husleie/huslån Andre lån Strøm Diverse forsikringer Nrk lisens Barnehage/SFO Internett/kabel tv o.l. Diverse abonnementer (Spotify/Netflix/VG+ osv) Sikkert mer som jeg ikke kommer på akkurat nå. Anonymkode: a9034...a0b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 bil : billån, bom, spyleveske, drivstoff, forsikring, eu kontroll, service, dekk. Evt buss/tog huslån/husleie strøm og forsikringer tv-lisens og kanalpakke, eller andre tv løsninger internett mat lån tannlege, lege og medisiner aktiviteter og treningsavgifter ferie og høytidsdager dyrlege, mat og andre nødvendige ting hvis du har dyr gaver Anonymkode: a9617...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå