Gå til innhold

Hva heter de kule guttene på skolene nå?

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk på skolen, så het de kule guttene Stian, Christian, Alexander, Ruben og lignende navn. 

Hva heter de kule guttene i deres barns klasser? Her er det Viktor og William som er klassens helter 😉 

Anonymkode: 18a02...737

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Kommer an på hvem du spør. Hvis de "kule" er de som bruker halve dagen på Fortnite, banner i timen, forstyrrer og tøffer seg, så er det av typen Noah som har mødre som ukritisk lar seg rive med av trender.

Hvis de kule derimot er de som gjør det bra på skolen, er gode, omsorgsfulle og snille, heter de gjerne noe mer unikt men ikke hjemmesnekret. Ikke Oleander Kasparius, men Jonas, Marius og Edvard osv.

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyld meg, men det var et utrolig dumt spørsmål!!

Anonymkode: c2d94...f54

Fordi du liker å late som om du lever i en verden, der alle er like?

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men jeg forstår at man ikke er kul kun på grunn av et navn!!

Forøvrig var det en utrolig dum kommentar du kom med, skjønte ikke så mye av den. men hvis du mener at barn er kule fordi de har et visst navn, så sier jo det mye om deg, HERLIGHET! hahahaha, kan ikke annet enn å le av enkete her inne.

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forøvrig er det jo DU som tror at alle er like her i verden hvis f.eks en kul gutt på skolen heter Viktor, så er jo da alle gutter som heter Viktor kule etter din målestokk!!!!

Annonse

På 23.12.2018 den 22.32, Anonym bruker skrev:

Nei, men jeg forstår at man ikke er kul kun på grunn av et navn!!

Forøvrig var det en utrolig dum kommentar du kom med, skjønte ikke så mye av den. men hvis du mener at barn er kule fordi de har et visst navn, så sier jo det mye om deg, HERLIGHET! hahahaha, kan ikke annet enn å le av enkete her inne.

Ingen som sier at man er kul pga et navn. Navnet avgjør ikke popularitet, personlighet og egenskaper. Men det er alltid spennende å følge med på hvilke navn som følger hvilke type personligheter. 

Det er mange som snakker om bøllenavn for eks. Og de fleste har en referanse til forskjellige navn. Hvis jeg sier navnet «Maria», så vil noen si «Moren til Jesus», noen vil si «Forbinder jeg med en pliktoppfyllende, skjønn jente» og noen vil kanskje si «Det het den jenta som alltid mobbet de andre, på min skole!». 

Vil forøvrig anbefale deg en mer moden tone hvis du ønsker å bli oppfattet som et voksent menneske. Kommentaren din kunne vært skrevet av en 14-åring. 

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som sier at man er kul pga et navn. Navnet avgjør ikke popularitet, personlighet og egenskaper. Men det er alltid spennende å følge med på hvilke navn som følger hvilke type personligheter. 

Det er mange som snakker om bøllenavn for eks. Og de fleste har en referanse til forskjellige navn. Hvis jeg sier navnet «Maria», så vil noen si «Moren til Jesus», noen vil si «Forbinder jeg med en pliktoppfyllende, skjønn jente» og noen vil kanskje si «Det het den jenta som alltid mobbet de andre, på min skole!». 

Vil forøvrig anbefale deg en mer moden tone hvis du ønsker å bli oppfattet som et voksent menneske. Kommentaren din kunne vært skrevet av en 14-åring. 

Ja, du føler deg nok veldig voksen nå som skrev "kunne vært skrevet av en 14 åring"

Forøvrig viser det umodenhet å tro at navnet bestemmer hvilken personlighet du har. Har aldri forstått dette med pøbelnavn o.l. - det er jo bare tull - ja, er sikkert noen som f.eks heter Ronny som har vært en bølle, men det er sikkert en som heter Markus eller Viktor også. Her i gata er det en som heter Herman som er en stor bølle, det er og en Herman i gata som er en supersnill guttunge. Du er umoden som kommer med slike spørsmål som "hva heter de kule guttene på skolen nå" - det er jo like forskjellig som det finnes personligheter - viser virkelig umodenhet å komme med et så lite intelligent og lite gjennomtenkt spørsmål - still heller spørsmål som "hvilke guttenavn er kule for tiden"

Jeg er født i 88, når jeg gikk i 7/8 klasse så het de mest populære guttene, Einar, Simon, Karl, Morten, Erik, Men det var nok bare på vår skole, på andre skoler var det sikkert noen helt andre navn på de kuleste. Slik er det nok nå også. 

Anonymkode: 3d943...064

På 22.12.2018 den 19.53, Mrs. Meisebolle skrev:

Kommer an på hvem du spør. Hvis de "kule" er de som bruker halve dagen på Fortnite, banner i timen, forstyrrer og tøffer seg, så er det av typen Noah som har mødre som ukritisk lar seg rive med av trender.

Hvis de kule derimot er de som gjør det bra på skolen, er gode, omsorgsfulle og snille, heter de gjerne noe mer unikt men ikke hjemmesnekret. Ikke Oleander Kasparius, men Jonas, Marius og Edvard osv.

Enig med deg.

Anonymkode: 30415...32b

På 26.11.2018 den 14.30, Anonym bruker skrev:

Da jeg gikk på skolen, så het de kule guttene Stian, Christian, Alexander, Ruben og lignende navn. 

Hva heter de kule guttene i deres barns klasser? Her er det Viktor og William som er klassens helter 😉 

Hadde du skrevet :" kule" , så hadde det vært bedre. Jeg skjønner hva du mener, men det er jo så store forskjeller. Maria kan være " kul" eller " nerd". 

Jeg ville heller spurt hvilke navn som er populære . 

Anonymkode: 30415...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...