Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #26 Skrevet 24. november 2018 her var det mange fine Anonymkode: 89c92...281
gale damen Skrevet 25. november 2018 #27 Skrevet 25. november 2018 O helga natt Odd Nordstoga sin temamelodi til "Jul i Svingen"
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #28 Skrevet 25. november 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: La henne nå være. Å være storkjefta på dib er jo hennes ene glede her i livet. Her kan hun føle seg tøff og kul, og det har hun nok ikke gjort siden hun gikk ut ungdomsskolen. Anonymkode: 284ce...8da Hva er din unnskyldning? Mine tre favoritter er Helga natt Drummer boy Driving home for christmas Anonymkode: 36507...99c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #29 Skrevet 25. november 2018 58 minutes ago, Anonym bruker said: Hva er din unnskyldning? Mine tre favoritter er Helga natt Drummer boy Driving home for christmas Anonymkode: 36507...99c driving home for chrismas er nydelig Anonymkode: 89c92...281
Hjertefru Skrevet 25. november 2018 #30 Skrevet 25. november 2018 Ingen over, ingen ved siden: O helga natt, med Jussi. Nordnorsk Julesalme ...og her kommer en litt sær en: Tror den heter Det fineste på jord, i Rune rudbergs versjon. Øyvind Blunck synger den også i Fridtjofs jul... Tror det egentlig er en amerikansk sang, men har ikke greid å spore opp originalversjonen. Tar imot tips! Den sangen er akkurat så klissete og småpompøs som jeg liker det i jula 😅
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #31 Skrevet 25. november 2018 16 minutes ago, Hjertefru said: Ingen over, ingen ved siden: O helga natt, med Jussi. Nordnorsk Julesalme ...og her kommer en litt sær en: Tror den heter Det fineste på jord, i Rune rudbergs versjon. Øyvind Blunck synger den også i Fridtjofs jul... Tror det egentlig er en amerikansk sang, men har ikke greid å spore opp originalversjonen. Tar imot tips! Den sangen er akkurat så klissete og småpompøs som jeg liker det i jula 😅 er faktisk ikke så veldig fan av O helga natt,men den er oki :). det fineste på jord er jo veldig fin Anonymkode: 89c92...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå