Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 Det er en realitydeltaker som er dømt for drap. Jeg kommer ikke til å si alder, kjønn eller program. Spørsmålet er, bør jeg tipse tv-kanalen om dette? De vet neppe om det ettersom vedkommende er på TV. Hvis ikke ville de ikke valgt h#n, eller? Personlig blir jeg støtt av å se at h#n på TV/medier m.m. Bør alle få en ny sjanse eller finnes det grenser? Tipse eller ikke? Hva ville su gjort? Anonymkode: 19f44...cda
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 Ja,jeg synes jeg du skal tipse. Det er kanskje forskjellige regler på de forskjellige programmene, men det er flere som har blitt kastet ut etter at voldsepisoder kommer frem. Hvis han er på tv nå, så er det nesten utrolig at det ikke har glippet ut Anonymkode: 503e9...253
Fru Banderas Skrevet 23. november 2018 #3 Skrevet 23. november 2018 Hvis han har sonet ferdig, skal du selvfølgelig holde kjeft om det her, og passe dine egne saker.
litekreativtbrukernavn Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 Har personen vært dømt og sonet så har han etter norsk lov sonet sin straff ferdig. -Hvorfor vil du tipse, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #5 Skrevet 23. november 2018 19 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Har personen vært dømt og sonet så har han etter norsk lov sonet sin straff ferdig. -Hvorfor vil du tipse, egentlig? Det står i innlegget. Fordi jeg bl.a blir støtt av å se hn på TV. Måten hn fremstilles på, snakker om seg selv osv. Når hn egentlig er ett monster i våre øyne. hi Anonymkode: 19f44...cda
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #6 Skrevet 23. november 2018 Ville tipset! Om jeg var 100% sikker. I Farmen f.eks. har jo en deltaker blitt kastet ut denne sesongen pga en gammel voldsdom. Anonymkode: c7ce5...d7f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #7 Skrevet 23. november 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville tipset! Om jeg var 100% sikker. I Farmen f.eks. har jo en deltaker blitt kastet ut denne sesongen pga en gammel voldsdom. Anonymkode: c7ce5...d7f Og i Sinnasnekkeren ble en episode ikke vist på tv, etter at de fant ut at deltageren var dømt for drap Anonymkode: 503e9...253
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 Folk bør absolutt få en ny sjanse, om de har sonet og gjort opp for feilene sine! Men det betyr IKKE at de skal få vise fram for hele Norge i realityTV. Anonymkode: c7ce5...d7f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 Hensynet til offeret og dennes pårørende må veie tyngre enn deltakerens lyst til å være på TV! Anonymkode: c7ce5...d7f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #11 Skrevet 23. november 2018 Jeg er enig i at alle bør få en ny sjanse, men det betyr ikke å vise seg frem på TV og bare vise godsiden av seg selv. Er enig i at når det er snakk om så alvorlige forbrytelser så må hensynet til offerets familie og venner gå foran hensynet til gjerningsmannens behov for en ny start. Anonymkode: 6f529...daf
litekreativtbrukernavn Skrevet 23. november 2018 #12 Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det står i innlegget. Fordi jeg bl.a blir støtt av å se hn på TV. Måten hn fremstilles på, snakker om seg selv osv. Når hn egentlig er ett monster i våre øyne. hi Anonymkode: 19f44...cda ja ja, du får si ifra da.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #13 Skrevet 24. november 2018 Hadde ikke sagt i fra med tanke for offers familie. og har denne personen sonet straffen sin, må du bare gå videre Anonymkode: 8017f...60c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #14 Skrevet 24. november 2018 Det er ikke automatikk i at du ikke kan være med i realityprogram selv om du har en dom av noe slag på deg. Hvis du er åpen til produksjonen om dette vurderer de om du skal få være med,og kan godt lande på at du får delta til tross for dommen. Problemet blir hvis du holder det hemmelig slik som han i farmen. Hadde han sagt ifra i utvelgelsesfasen hadde han muligens fått være med allikevel. Så det er mye mulig produksjonen er vel vitende om hva dette vedkommende faktisk har gjort. Anonymkode: b9a7f...03b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #15 Skrevet 24. november 2018 Det er nok ikke ukjent for media. Men media jobber etter "Vær varsom" - prinsippet. Det kan ligge så mye mer bak hva du tror. Anonymkode: c91f6...848
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #16 Skrevet 24. november 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er nok ikke ukjent for media. Men media jobber etter "Vær varsom" - prinsippet. Det kan ligge så mye mer bak hva du tror. Anonymkode: c91f6...848 Media kan ikke sjekke vandel på de som er med, de er avhengig av de forteller sannheten i intervjuene før utvelgelsen, så det er slett ikke sikkert de vet om det.... https://www.tv2.no/a/10114444/ Anonymkode: 6f529...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå