Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Zalando har masse tilbud nå hele uken, men burde jeg vente til fredagen med å kjøpe noe? Er det da de setter ned hele butikken, eller er det tilbudene som er nå det jeg kan regne med? Jeg forstår at det ikke er lett å svare sikkert på dette altså, men noen husker kanskje hvordan det var i fjor.. Anonymkode: aed13...3bc
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Ingen som har noen mening? Anonymkode: aed13...3bc
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Husker ikke hvordan det var i fjor heller. Men Zalando setter prisene sine opp og ned som en jojo. Jeg handler nesten alt av klær til familien der, og prisene går så opp og ned. Så har lært meg at jeg må bare handle da prisene er lave. Er en veske jeg vil ha, så har fulgt med på prisen på den, i dag var det blant annet vesker som det skulle være bra pris på, den var nedsatt med 30% før, nå under salget nedsatt med 20%. Har sett det med noen andre produkter og. Anonymkode: 17fc3...4b1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Jeg sikla på ett par støvletter i nesten 1 år før jeg kjøpte. Da hadde det vært tilbud hele året frem til black Friday. På black Friday var det samme pris, men het ikke tilbud lengre. Dagen etter black Friday var prisen satt opp. Venta da 2 uker, så var det ned på tilbudsprisen igjen. Da kjøpte jeg de. De fleste butikker spekulerer i dette. De sørger for å ha en høy pris i det tidsrommet de må, for så å sette prisen ned til normalpris på black Friday. Har inntrykk av at det er få skikkelig gode priser denne dagen. Anonymkode: 93fb2...d23
sug lut Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Zalando har 10-30% avslag på det jeg så etter akkurat nå, i hvert fall, så jeg har handla alt, jeg handler når jeg ønsker og ikke når de kaller dagen noe spesielt. Dessuten var det utplukka på størrelser uansett så jeg er glad jeg ikke satt og tvinnet tomler til fredag.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 Dette lurer jeg på også.. Anonymkode: 017bc...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå