Gå til innhold

Hva synes dere om Black Friday?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare tull. Har jobbet innen varehandel og jeg vet at det er mye juks, uten at jeg kan utdype. Du skal ha veldig teft og flaks for å gjøre et godt kjøp.

Anonymkode: 440c4...b7a

Gjest Marihønne
Skrevet (endret)

Tar meg dessverre i å kjøpe mye mer enn det jeg normalt ville ha gjort. Black Friday er sikkert greit nok for enkelte, men for de aller fleste blir det nok mange ekstra kjøp som man ellers ikke ville gjort. 

de eneste som egentlig tjener på dette er nok handelstanden 

Endret av Marihønne
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjekk beholdningen på din Power, om de har den på click and collect ville jeg bestilt i dag ;) (2222kr)

https://www.power.no/gaming/konsoll/ps4-sort-500gb/p-964804/

Anonymkode: 4c11f...392

Med en normalpris på 2888 er det jo ikke noe fantastisk tilbud, selv om det er helt greit.

Anonymkode: 5ec03...0af

Skrevet

Har ikke tenkt å handle noe på fredag, med mindre det er 40% på alle varer hos Cubus mellom 7-10 (som de hadde i fjor på BF - men som de også har flere ganger i året ellers), da jeg har en datter og niese som ønsker seg klær derfra til jul + sparer på ullundertøy. Er nesten som jeg ikke orker tanken på det uansett...er så sinnsykt med folk og mye kø, så får se hva jeg gidder å bruke tid på når fredagen kommer;-) Det skal være et veldig godt tilbud på noe jeg i utgangspunktet har tenkt å kjøpe, hvis jeg i det hele tatt skal vurdere å handle på sånne dager.

Anonymkode: 11157...104

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke tenkt å handle noe på fredag, med mindre det er 40% på alle varer hos Cubus mellom 7-10 (som de hadde i fjor på BF - men som de også har flere ganger i året ellers), da jeg har en datter og niese som ønsker seg klær derfra til jul + sparer på ullundertøy. Er nesten som jeg ikke orker tanken på det uansett...er så sinnsykt med folk og mye kø, så får se hva jeg gidder å bruke tid på når fredagen kommer;-) Det skal være et veldig godt tilbud på noe jeg i utgangspunktet har tenkt å kjøpe, hvis jeg i det hele tatt skal vurdere å handle på sånne dager.

Anonymkode: 11157...104

Cubus hadde Big Smile Day med 40% fra 9 til 10 og 30% resten av dagen forrige uke. Jeg kjøpte en del julegaver pluss en del vi uansett måtte hatt nå før jul, som strømpebukser o.l. Fikk også noen kalendergaver for de hadde to-pk med juletruser og sokker, og siden jeg har tvillinger med samme størrelse er de helt perfekte å dele.

Anonymkode: 8fe18...151

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Med en normalpris på 2888 er det jo ikke noe fantastisk tilbud, selv om det er helt greit.

Anonymkode: 5ec03...0af

Nei, det er jeg enig i. Og dette er egentlig ikke et black friday tilbud, Power har det samme tilbudet flere ganger ila året. Kjøpte ps4 der i fjor somme til samme prisen. Mente bare at hi nok kommer til å slite med å bestille/kjøpe det et sted hvor det står som black Friday/ black week tilbud. Det er gjerne begrensede opplag på disse varene, og at det kunne være lurt å ta en titt det nå, for det går nok lettere :)

Glemte også å svare på hi: 

Ikke sånn kjempe glad i black friday..men det er tydelig at mange andre liker det, for ellers hadde ikke butikkene hatt det. Håper bare det ikke blir slike tilstander som i USA etterhvert.

Må også si at man må følge rimelig godt med. I fjor skulle jeg ha en vare, hadde tittet på den to dager før og husket prisen, men fikk ikke lønn før black friday var, så dristet meg ut i butikken den dagen. Køene var lange, og når jeg kom til varen hadde de satt rød lapp på den, men prisen var den samme som den var to dager tidligere ;) jeg skulle ha varen uansett, men sa det høyt og tydelig til de butikkansatte at dette kunne vel ikke være lov. Var ganske morsomt å se på de handlende og hvordan de panisk plukket av den røde prislappen for å sjekke ordinær pris der de stod i køen 😅

Anonymkode: 4c11f...392

Skrevet

Tragisk! Verden drukner i søppel!

Anonymkode: 8668b...566

Skrevet

Jeg digger Black Friday. Men planlegger på forhånd hva jeg skal kjøpe, så jeg ikke kjøper ting unødvendig. Har som regel også fulgt med prisene en stund så jeg vet at det er gode tilbud når jeg handler :)  Det er faktisk mange gode kupp å finne. Jeg har funnet en  oversikt over nettbutikker som har salg som jeg tenkte jeg skulle dele: 
https://blackfridaysalg.com/black-week-oversikt/

Anonymkode: 55a89...cba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...