Gå til innhold

Hva synes dere om Black Friday?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanker?

Anonymkode: 7bb60...9e1

Skrevet

Helt greit, når vi må ha ting som vi sparer på. Men vi kjøper kunn det vi trenger. 

I år er det bilstol og ytterjakke. Ingen planer om å gå rundt i butikkene ellers. Går dit jeg vet jeg skal ha varen ifra og ut igjen. For mye folk til noe annet.

Anonymkode: 39757...ebb

Skrevet

For meg er black fridag en dag der jeg går hjem og fyrer i peisen, og skrur av alle elektriske lys... Handler ALDRI noe på den dagen. 

Skrevet

30-70% på alle varer denne uken (black week) hos Feel, og søsteren min ønsket seg noe derfra til jul.

40% på undertøy hos KappAhl mandag og tirsdag denne uken, og jeg trengte en ny bh.

Så lenge man bare handler det man uansett skal ha, så er det helt greit altså. Det er jo salg.

Anonymkode: 8fe18...151

Skrevet

Det irriterer meg at black friday har blitt til black week, det har rent inn med reklame både på mail og sms i hele dag. Man skal ha tunga rett i munnen for å vite hva som er bra tilbud og ikke, mye er luretilbud

Anonymkode: 755fd...6ed

Skrevet

I år kunne det ikke passet bedre med ett godt black Friday tilbud. Jeg er alenemamma å har ikke så god råd men ønsket å kjøpe playstation 4 i gave til sønnen min i år.Hadde tenkt å kjøpe brukt å da vet du jo aldri hvor lenge den varer. Men nå får jeg ny playstation 4 til under 2300 kr :D Brukt selges de til 2000 kr.

Anonymkode: 58559...b8b

Skrevet

En stor gjesp. Det er ikke stas med salg når det er uopphørlig salg hele året, bare under forskjellige navn.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I år kunne det ikke passet bedre med ett godt black Friday tilbud. Jeg er alenemamma å har ikke så god råd men ønsket å kjøpe playstation 4 i gave til sønnen min i år.Hadde tenkt å kjøpe brukt å da vet du jo aldri hvor lenge den varer. Men nå får jeg ny playstation 4 til under 2300 kr :D Brukt selges de til 2000 kr.

Vent å se om du får tak i, for det er ikke alltid lett.....

Datteren min trenger ny mobil, og de er på tilbud på torsdag, men det er slett ikke sikkert jeg får tak i. Var et eller annet jeg skulle ha tak i i fjor også og endte med å stå i kø i nettbutikken i lang tid uten å få noen ting til slutt fordi de var utsolgt når jeg endelig kom til "kassen"....

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vent å se om du får tak i, for det er ikke alltid lett.....

Datteren min trenger ny mobil, og de er på tilbud på torsdag, men det er slett ikke sikkert jeg får tak i. Var et eller annet jeg skulle ha tak i i fjor også og endte med å stå i kø i nettbutikken i lang tid uten å få noen ting til slutt fordi de var utsolgt når jeg endelig kom til "kassen"....

Ja må jo bare se om jeg får taki det til tilbudsprisen,hvis ikke ender jeg nok opp med å kjøpe brukt for har ikke råd til å betale fullpris dessverre.

Skrevet

Butikkene skrur opp prisene langsomt gjennom oktober og november, for så å kunne skilte med "kjempetilbud" på Black Friday. Svindel og juks, med andre ord. For ikke å snakke om overforbruk og sauementalitet. 

Anonymkode: 569c6...698

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Butikkene skrur opp prisene langsomt gjennom oktober og november, for så å kunne skilte med "kjempetilbud" på Black Friday. Svindel og juks, med andre ord. For ikke å snakke om overforbruk og sauementalitet. 

Anonymkode: 569c6...698

Jeg uansett kjempefornøyd med å få playstation 4 til 2200 kr,det er en pris jeg faktisk har råd til! Itellegg får småen da en helt ny gave,ikke en brukt som egentlig var planen.

Skrevet

Helt greit for folk som gidder. 

Anonymkode: 40df7...d25

Skrevet

Tenker at det noe stort tull.Folk går fullstendig av skaftet hvert år.Virker rett og slett som folk liker å bli lurt🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Skrevet

Bare tull. 

Det er jo salg snart hele året. 

Anonymkode: fdd8b...dc8

Skrevet

Kikker etter om noe vi trenger, ønsker oss i gave er på tilbud men bare det jeg vet førpris på. Handlet noen julegaver i fjor men har det mest innkjøpt allerede. 

Anonymkode: 09f5c...398

Skrevet

Jeg synes black friday er super jeg. Men jeg kjøper kun ting jeg uansett hadde kjøpt. Jeg følger også med på prisjakt og der der jeg jo hva prisen har vært på produktet de siste månedene. 

Idag var det 50% på en ting min datter ønsker seg til jul. Sparte 500kr og prisen har lagt jevnt på 1000kr siden produktet kom ut i butikkene. På onsdag er det 30% på alle brettspill i en lekebutikk og har to nieser som ønsker seg brettspill til jul og prisen på brettspillet de ønsker seg har ikke steget på 5 mnd heller så det er det også penger spart. 

40% på undertøy hos KappAhl og både jeg og ungene trengte nytt undertøy så penger spart der også.

På bokhandelen var det 60% på et par bøker og tilfeldigvis var ene boken en min mor ønsker seg til jul så da kjøpte jeg den.

Har en niese og nevø som ønsker ullklær til jul, fant ullklær på tilbud til 40%. Prisene har heller ikke vært justert opp siden de kom i butikken. 

Har også en del ting til som jeg skal kjøpe i julegaver og har sett i ulike kundeaviser og nesten alt kommer på tilbud i løpet av uken. Får jeg kjøpt alt så har jeg spart 3689kr. Og det synes jeg er en god deal 👍🏽

Anonymkode: 921f5...f25

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjekk beholdningen på din Power, om de har den på click and collect ville jeg bestilt i dag ;) (2222kr)

https://www.power.no/gaming/konsoll/ps4-sort-500gb/p-964804/

Anonymkode: 4c11f...392

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes black friday er super jeg. Men jeg kjøper kun ting jeg uansett hadde kjøpt. Jeg følger også med på prisjakt og der der jeg jo hva prisen har vært på produktet de siste månedene. 

Idag var det 50% på en ting min datter ønsker seg til jul. Sparte 500kr og prisen har lagt jevnt på 1000kr siden produktet kom ut i butikkene. På onsdag er det 30% på alle brettspill i en lekebutikk og har to nieser som ønsker seg brettspill til jul og prisen på brettspillet de ønsker seg har ikke steget på 5 mnd heller så det er det også penger spart. 

40% på undertøy hos KappAhl og både jeg og ungene trengte nytt undertøy så penger spart der også.

På bokhandelen var det 60% på et par bøker og tilfeldigvis var ene boken en min mor ønsker seg til jul så da kjøpte jeg den.

Har en niese og nevø som ønsker ullklær til jul, fant ullklær på tilbud til 40%. Prisene har heller ikke vært justert opp siden de kom i butikken. 

Har også en del ting til som jeg skal kjøpe i julegaver og har sett i ulike kundeaviser og nesten alt kommer på tilbud i løpet av uken. Får jeg kjøpt alt så har jeg spart 3689kr. Og det synes jeg er en god deal 👍🏽

Anonymkode: 921f5...f25

Du vet at ark har 50% på brettspill med jevne mellomrom hele året, ikke sant?... Blant annet.. 

Anonymkode: c4509...90d

Skrevet

Tåpelig og fordyrende for kundene. Ja, prisene settes ned, men de økes utenom salgsperioden. 

De som velger å handle andre dager betaler mer enn de borde og mange som handler på salget kjøper ting de ikke trenger.

Anonymkode: 5ec03...0af

Skrevet

Jeg synes det er OK så lenge man kjøper det man skulle ha. Jeg f.eks. vet hva prisen på en vare jeg ser etter er, hele året, og jeg skal gi den varen til jul. Om jeg finner den til halv pris på en dag butikkene kaller Black friday, bryr jeg meg ikke om.Det jeg bryr meg om er å spare penger. 

Skrevet

Man kan gjøre noen skikkelige kupp. Igår kjøpte jeg et par under armour tights til 85 kr. De koster egentlig 900. Så er godt førnøyd. 

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den hadde vi tenkt å kjøpe også, satt klar kl 00, men ble utsolgt på sekundet

Anonymkode: 68a87...f8f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at ark har 50% på brettspill med jevne mellomrom hele året, ikke sant?... Blant annet.. 

Anonymkode: c4509...90d

Ark ligger generelt nesten dobbelt i pris på spill i utgangspunktet. Så du sparer enormt lite selv om det høres ut som et bra tilbud.

Men nå er det slik alltid hos Ark, så de prøver ikke å jukse ved å sette prisen opp. De satser kun på de som ikke følger med.

Anonymkode: e0f18...69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...