Gå til innhold

Forslag til Disney-filmer el for 12åring og voksne på Netflix eller Viaplay?😊 Altså morsomme, sist så vi Coco, og vi liker den type filmer😄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha filmkveld i dag😊 Vi har sett stort sett alle "klassikerne", men vi vil se om vi finner en ny film i dag😊 De har jo mange filmer der, men trenger litt forslag😊 

Hun på 12 er mest glad i de type filmene ennå, vi har prøvd mer ungdom- og voksenfilmer, men foreløpig mister hun interessen etter en stund🙄

Anonymkode: 641df...796

Skrevet

Har dere sett innsiden ut? Hvis ikke er den verdt en titt! Morsom for alle aldre :)

Anonymkode: 7c703...c64

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere sett innsiden ut? Hvis ikke er den verdt en titt! Morsom for alle aldre :)

Anonymkode: 7c703...c64

Ja, den har vi sett mange ganger🙈😄 Problemet er vel at vi har sett de fleste, blir sånn når både mor og barn elsker sånne filmer🤷‍♀️😂 Så jeg lurer på om det er noen vi har gått glipp eller noe sånt😊

Anonymkode: 641df...796

Skrevet

Så Netopp Ballerina med datteren min.

Anonymkode: 2532d...33b

Skrevet

Foreldrefellen? Det er ikke tegnefilm da, men er vel en Disney-film

Svk er veldig fin synes jeg. Det samme er Jungelboken 

Anonymkode: 7888e...d82

Skrevet

Elf, mener den er en disneyfilm, kjempe morsomt førjulsfilm :)

Foreldrefellen er jo en klassiker :)

Peter og Dragen er veldig fin, den så jeg og sønnen på netflix for noen mnd siden

Anonymkode: 305f2...b35

Skrevet

Det regner kjøttboller, tror ikke det er Disney men den er morsom 😀, eller Grusomme meg filmene, ellers så digger jeg Istid 😀

Anonymkode: 1de58...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...