Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Jeg har skrevet noen få kommentarer på Rampelys. Kan ikke forstille meg at noen av dem var hverken grove eller ufine, likevel er jeg plutselig utestengt fra hele forumet!? Fullstendig uten forklaring eller advarsel. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 2e3c5...7f1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har skrevet noen få kommentarer på Rampelys. Kan ikke forstille meg at noen av dem var hverken grove eller ufine, likevel er jeg plutselig utestengt fra hele forumet!? Fullstendig uten forklaring eller advarsel. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 2e3c5...7f1 Jeg kan sikkert hjelpe deg. hvilken tråd kommenterte du i? Anonymkode: 0aaf6...f9d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan sikkert hjelpe deg. hvilken tråd kommenterte du i? Anonymkode: 0aaf6...f9d Jeg tror det må ha vært i Anne Britt tråden. Muligens i Anna Rasmussen, men det tror jeg ikke. Det er jo ikke sånn at jeg vurderer og tenker så nøye over hva jeg skriver. Jeg er bare innom liksom 😂 Anonymkode: 2e3c5...7f1
Tøystykke Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har skrevet noen få kommentarer på Rampelys. Kan ikke forstille meg at noen av dem var hverken grove eller ufine, likevel er jeg plutselig utestengt fra hele forumet!? Fullstendig uten forklaring eller advarsel. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 2e3c5...7f1 Hehe... Kvinneguiden er tragisk. Nei, rettelse - moderatorene på Kvinneguiden er tragiske! De gjør akkurat som de vil. Å bli utestengt fra forumet må du nesten se på som en kompliment Jeg har vært utestengt... tja... 4 ganger? Ene gangen i 3 måneder. Gjorde ikke noe annet enn å være kontroversiell og politisk ukorrekt. Det likte ikke modenazi.. ehm.. moderatoren.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det må ha vært i Anne Britt tråden. Muligens i Anna Rasmussen, men det tror jeg ikke. Det er jo ikke sånn at jeg vurderer og tenker så nøye over hva jeg skriver. Jeg er bare innom liksom 😂 Anonymkode: 2e3c5...7f1 Annebritt-tråden har blitt stengt og den nye overryddet. Du har sikkert svart på regelbrudd og samtidig brutt noen regler i kampens hete, og så har den nye modden på rampelys tatt av og slettet deg Anonymkode: 0aaf6...f9d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Annebritt-tråden har blitt stengt og den nye overryddet. Du har sikkert svart på regelbrudd og samtidig brutt noen regler i kampens hete, og så har den nye modden på rampelys tatt av og slettet deg Anonymkode: 0aaf6...f9d Det er jo fullstendig vilt! Jeg har ikke svart på noe der, men skrev en betraktning om bloggerens vei mot katastrofe det siste året. Jeg skrev ingenting som ikke er dokumentert på bloggen Makan til uproff oppførsel. Takk for svar, forresten. Anonymkode: 2e3c5...7f1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo fullstendig vilt! Jeg har ikke svart på noe der, men skrev en betraktning om bloggerens vei mot katastrofe det siste året. Jeg skrev ingenting som ikke er dokumentert på bloggen Makan til uproff oppførsel. Takk for svar, forresten. Anonymkode: 2e3c5...7f1 Ja, da er det nok 'ryktespredning/spekulasjon/blabla' du er tatt for Anonymkode: 0aaf6...f9d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #8 Skrevet 16. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, da er det nok 'ryktespredning/spekulasjon/blabla' du er tatt for Anonymkode: 0aaf6...f9d Men er det normalt å bli helt utestengt for dette? Jeg er faktisk både sjokkert og fornærmet, jeg er langt fra noe nettroll! Anonymkode: 2e3c5...7f1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #9 Skrevet 16. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er det normalt å bli helt utestengt for dette? Jeg er faktisk både sjokkert og fornærmet, jeg er langt fra noe nettroll! Anonymkode: 2e3c5...7f1 Både ja og nei. Du kan ha vært uheldig. Bare lag ny bruker Anonymkode: 0aaf6...f9d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #10 Skrevet 16. november 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, da er det nok 'ryktespredning/spekulasjon/blabla' du er tatt for Anonymkode: 0aaf6...f9d Jøss, kan man bli utestengt for det? Uten å få advarsler eller noe først? Ikke hi Anonymkode: c9af5...f0c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #11 Skrevet 16. november 2018 Ja, er helt tragisk der, de tåler jo ikke høre noe annet enn det de mener selv, da blir du kastet ut Anonymkode: 44529...9ea
KellyTaylor Skrevet 16. november 2018 #12 Skrevet 16. november 2018 Stadig utestengt selv og prikker.....jøye meg. Nazi der inne. Vet jeg skrev noe kritisk som AB selv har dokumentert.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #13 Skrevet 16. november 2018 Jeg laget meg en ny bruker og alle kommentarene mine er fremdeles publisert. Altså har jeg ikke brutt noen regler. Jeg kjenner at jeg er uforholdsmessig provosert over dette! Anonymkode: 2e3c5...7f1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #14 Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg laget meg en ny bruker og alle kommentarene mine er fremdeles publisert. Altså har jeg ikke brutt noen regler. Jeg kjenner at jeg er uforholdsmessig provosert over dette! Anonymkode: 2e3c5...7f1 Jeg er da altså hi. Anonymkode: 2e3c5...7f1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #15 Skrevet 16. november 2018 Modereringen på Kvinneguiden er bare tragisk. De jobber hardt for å ødelegge hele forumet. Og jaggu ser det ikke ut som de lykkes. Snart er det bare hjernedøde telletråder igjen. Anonymkode: 776de...ecc
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #16 Skrevet 16. november 2018 Nå er jeg utestengt med den nye brukeren min også!!! Helt uten å ha skrevet noe Jeg er faktisk fristet til å ringe dem, dette er jo vannvittig. Jeg postet en tråd på Ris og ros om hva som skal til for å bli utestengt, og den er også borte! Hva slags diktatur er dette? Jeg er sjokkert! Er det lov å drive et forum slik? Hi Anonymkode: 2e3c5...7f1
Admin Skrevet 16. november 2018 #17 Skrevet 16. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har skrevet noen få kommentarer på Rampelys. Kan ikke forstille meg at noen av dem var hverken grove eller ufine, likevel er jeg plutselig utestengt fra hele forumet!? Fullstendig uten forklaring eller advarsel. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 2e3c5...7f1 Om du mener du er utestengt uten grunn kan du ta kontakt med @HanneMari Egmont så kan hun hjelpe deg videre da hun er forumansvarlig for begge forumene. Hun er ansatt i Egmont og er derfor ikke tilgjengelig før på mandag igjen. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #18 Skrevet 17. november 2018 Modereringen på forumet kvinneguiden er amatørmessig. De tar noen ettersom hvor mange brukere som klager/rapporterer de. Hva er vitsen med et forum om vi ikke kan si meningen vår. Jeg fikk en advarsel. Begrunnelse var visstnok person angrep og brukerdebatt. Jeg har ikke vært slem med noen i det hele tatt. Plutselig ble jeg utestengt og da stod det jeg hadde 3 advarsler. Ok tenkte jeg da. Jeg har ikke fått beskjed om den 2. eller 3. advarselen. Utestengt 1 måned. Brøt jeg reglene etter dette igjen, ble det utestengelse for alltid. Jeg rister bare på hodet. Kunne tro jeg var kriminell. Her er nok noen som ikke har likt jeg har kritisert, og rapportert meg til den store gullmedalje. Anonymkode: a3184...e6f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #19 Skrevet 17. november 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg utestengt med den nye brukeren min også!!! Helt uten å ha skrevet noe Jeg er faktisk fristet til å ringe dem, dette er jo vannvittig. Jeg postet en tråd på Ris og ros om hva som skal til for å bli utestengt, og den er også borte! Hva slags diktatur er dette? Jeg er sjokkert! Er det lov å drive et forum slik? Hi Anonymkode: 2e3c5...7f1 Hvis du laget ny bruker mens du er utestengt, så er nok det årsaken til utestengelsen. Det er visstnok ikke lov Anonymkode: a3184...e6f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #20 Skrevet 17. november 2018 On 11/16/2018 at 12:11 PM, Anonym bruker said: Jøss, kan man bli utestengt for det? Uten å få advarsler eller noe først? Ikke hi Anonymkode: c9af5...f0c Det kan man. Kvinneguiden i et nøtteskall. Anonymkode: 776de...ecc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #21 Skrevet 17. november 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du laget ny bruker mens du er utestengt, så er nok det årsaken til utestengelsen. Det er visstnok ikke lov Anonymkode: a3184...e6f Men hvordan vet de at jeg er den samme? Jeg bruker jo selvsagt en annen e-post. Jeg er uforholdsmessig sur! Hi Anonymkode: 2e3c5...7f1
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #22 Skrevet 17. november 2018 18 minutes ago, Anonym bruker said: Men hvordan vet de at jeg er den samme? IP-adresse. Men den er ikke nødvendigvis "din". Anonymkode: 776de...ecc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #23 Skrevet 17. november 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvordan vet de at jeg er den samme? Jeg bruker jo selvsagt en annen e-post. Jeg er uforholdsmessig sur! Hi Anonymkode: 2e3c5...7f1 Jeg tror de bruker ip adressen for å finne ut av det. Ble selv overrasket da de fant ut av mine 2 brukere, og begge ble suspendert, selv om jeg bare bruker den ene. Om du lager ny bruker fra feks en annen data maskin, tror jeg ikke de finner ut av det. Er selv sur. Skjønner ikke opplegget. Anonymkode: a3184...e6f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #24 Skrevet 17. november 2018 På 16.11.2018 den 11.45, Anonym bruker skrev: Annebritt-tråden har blitt stengt og den nye overryddet. Du har sikkert svart på regelbrudd og samtidig brutt noen regler i kampens hete, og så har den nye modden på rampelys tatt av og slettet deg Anonymkode: 0aaf6...f9d Anne brith tråden er vel stengt på grunn av flere brukere skrev på ris og ros at de måtte gå gjennom AB tråden, da de mente de skrev så stygt om henne. Synes enkelte brukere skal passe på seg selv istedenfor å rapportere alt inn Anonymkode: a3184...e6f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #25 Skrevet 17. november 2018 På 16.11.2018 den 11.35, Anonym bruker skrev: Jeg har skrevet noen få kommentarer på Rampelys. Kan ikke forstille meg at noen av dem var hverken grove eller ufine, likevel er jeg plutselig utestengt fra hele forumet!? Fullstendig uten forklaring eller advarsel. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 2e3c5...7f1 Hvor lenge er du utestengt fra forumet? Jeg ble i en måned, og advarsel utgår 31.mars 2019. Helt utrolig hele opplegget. Anonymkode: a3184...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå