Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å gå opp og ned prekestolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i toppform akkurat, men skal klare å holde et jevnt tempo... Vi må beregne når vi må levere ungene til barnevakten og må regne ca tid.. 🙈 Hvor lang tid har dere brukt opp og ned ca? 

Anonymkode: d4ef7...ba4

Skrevet

Minst fire timer. Skal dere gå på denne årstiden er det superviktig å ha med fullt utstyr, det kan bli et forferdelig vær veldig fort og så kommer mørket.

Anonymkode: cc222...494

Skrevet

Rundt to timer en vei, men på denne tiden av året vil jeg beregne lenger tid. Det er en ganske kronglete vei opp dit, deler av veien. Er det vått og glatt er det en krevende tur. 

Jeg ville ikke gått der uten dagslys, så om du tenker deg opp dit bør du dra tidlig, slik at du får dagslys ned igjen. 

Anonymkode: b8a8e...d06

Skrevet

Estimert tid for turen er 2 timer opp og noe raskere ned. Men kan selvsagt bruke både kortere og lengre tid. På denne tiden av året kan det være både vått og glatt så ville nok beregnet 5 timer totalt, uten barn. God tur!!

Anonymkode: bad2a...6a9

Skrevet

Jeg tenker at det er mer krevende å gå ned enn opp nå så sent på året fordi det kan være glatt. Fuktighet, fjell og død vegetasjon gjør det glatt selv om det ikke er minusgrader.

Så beregn god tid, og ikke glem at dere skal ned før det blir mørkt så gå tidlig på dagen.

Anonymkode: aeebc...6a0

Skrevet

Takk for alle svar. Vi går veldig tidlig på morgenen. Sånn i 10 tiden... Så vi har vertfall lyset med oss.. Håper det ikke er for glatt🙈 målet er å rekke lunsjen på Hjelmeland hotell kl 14.. Men kanskje vi må droppe den da... 5 timer totalt rekker vi ikke😅 hi

Skrevet

Kl 10 er ikke «veldig tidlig». Strengt tatt langt på dag alt da, og kun ca 6 timer til det er svart igjen. 

Anonymkode: d9b9a...d7c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for alle svar. Vi går veldig tidlig på morgenen. Sånn i 10 tiden... Så vi har vertfall lyset med oss.. Håper det ikke er for glatt🙈 målet er å rekke lunsjen på Hjelmeland hotell kl 14.. Men kanskje vi må droppe den da... 5 timer totalt rekker vi ikke😅 hi

Nå måtte jeg le høyt.  «Veldig tidlig på morgenen», kl 10? 😂😂

Anonymkode: 1b2a5...35b

Skrevet

Brukte 2 timer tilsammen tur/retur. Gikk fort, men ikke altfor fort. Turen var skuffende kort. 

Anonymkode: e1e31...d54

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere går veldig tidlig på morgenen, sånn ved 6-7 tida, så rekker dere lunsjen. Men å starte nærmere midt på dagen, for så å tenke på lunsj... Næ, tror ikke det. 

Anonymkode: 3b8fc...4ba

Skrevet

2 timer opp 🙂.

Vi gikk opp en sen sommerkveld en gang, helt mørkt såg ikke en meter foran oss, vi hadde hodelykter og gikk i samlet gjeng, sov oppå toppen av prekestolen og så soloppgangen på morgenen 🙂. En kjempefin opplevelse. 

Anonymkode: 3daeb...57f

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå måtte jeg le høyt.  «Veldig tidlig på morgenen», kl 10? 😂😂

Anonymkode: 1b2a5...35b

Sånn i 10 tiden kan jo og strekke seg en god stund etter klokka 10.00

Anonymkode: f557c...ef4

Skrevet

Var der i slutten av oktober. Brukte rundt 1,5 time hver vei 

Anonymkode: 14e3d...e25

Skrevet

Brukte 2 timer opp på grunn av endel kø på stien. Jogget ned igjen på under 45 min. Vi måtte rekke en buss😅 Er absolutt ingen krevende tur. 

Anonymkode: 3d9cb...e23

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ti er for seint. Tidlig på morgenen er åtte, dvs så snart det er lyst. Dere kan fort trenge alt lys dere kan få.

Anonymkode: cc222...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...