Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #51 Skrevet 16. november 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor lang tid tok det? Hadde vært deilig å slippe innlegg, men har prøvd å slutte med det tidligere, men det var så ekkelt når det ble så bløtt. Varierer en del hvor mye som kommer og har også prøvd å bruke bare papir for at det skal være luftigere, men endte opp med å bruke innlegg igjen. Anonymkode: b0f93...5ec Hvis du tror det er det så kan du lage deg tøyinnlegg av gamle håndklær/laken/gulpekluter el i bomull. Klippe rett str og bruke dem en stund istedenfor for å se om det blir luftigere og tørrere av det. Anonymkode: 7fc09...ff5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #52 Skrevet 16. november 2018 Hele tiden. Plages med urinlekkasje etter fødslene. Anonymkode: 933bb...2a9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #53 Skrevet 16. november 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Så når du ikke har detsånn er set uforståelig at andre kan ha behov? Du ER bare ikke så korka... Anonymkode: 7fc09...ff5 Hva med å roe ned ansiktet littegranne? Du er klar over at du driter deg reelt ut med måten du rakker ned på folk? Bare for å bruke din egen retorikk: Så, bare fordi du åpenbart har så usunt underliv at du må bruke truseinnlegg daglig, så er det uforståelig st ikke andre har de samme problemene som deg? Du ER bare ikke så korks... synes du det var hyggelig å få den slengt i trynet? Nei...? Så kanskje tenk deg om neste gang. Anonymkode: f26e8...34a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #54 Skrevet 16. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med å roe ned ansiktet littegranne? Du er klar over at du driter deg reelt ut med måten du rakker ned på folk? Bare for å bruke din egen retorikk: Så, bare fordi du åpenbart har så usunt underliv at du må bruke truseinnlegg daglig, så er det uforståelig st ikke andre har de samme problemene som deg? Du ER bare ikke så korks... synes du det var hyggelig å få den slengt i trynet? Nei...? Så kanskje tenk deg om neste gang. Anonymkode: f26e8...34a Kjære, ikke vær så hårsår. Kjæremitid, så krenket. Anonymkode: bb332...4e3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #55 Skrevet 16. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjære, ikke vær så hårsår. Kjæremitid, så krenket. Anonymkode: bb332...4e3 Hårsår og krenket du. Prøv igjen. Anonymkode: f26e8...34a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #56 Skrevet 16. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor sensitive er dere i underlivet egentlig? Jeg kjenne da ikke om jeg har det på eller ikke? Det er et mykt, lite bomullsinnlegg. Ikke en svær plastikkladd 😂 Anonymkode: bb332...4e3 Jeg synes det er så klamt at jeg er sjeleglad for at jeg ikke trenger å bruke det. I tillegg så ligger det jo aldri stille der det skal, men krøller seg både her og der, det er superubehagelig. Kanskje jeg er sensitiv da, men det har jeg det helt fint med Anonymkode: 3ca29...04d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #57 Skrevet 16. november 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med å roe ned ansiktet littegranne? Du er klar over at du driter deg reelt ut med måten du rakker ned på folk? Bare for å bruke din egen retorikk: Så, bare fordi du åpenbart har så usunt underliv at du må bruke truseinnlegg daglig, så er det uforståelig st ikke andre har de samme problemene som deg? Du ER bare ikke så korks... synes du det var hyggelig å få den slengt i trynet? Nei...? Så kanskje tenk deg om neste gang. Anonymkode: f26e8...34a Nå bæsja du jo på leggen for jeg skrev jo at jeg personlig ikke bruker eller har behov for det hver dag. Men jegforstår jo at andre har andre behov. Når surmaga folk begynner hinte om at folk har syke underliv pga utflod, så bør de jo lese seg opp litt. Utflod er vanlig også i helt friske underliv og ikke noe å skamme seg over. Folk trenger ikke gjøre narr av det, og det faktum forsvarte jeg. Anonymkode: 7fc09...ff5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #58 Skrevet 16. november 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Hvor lang tid tok det? Hadde vært deilig å slippe innlegg, men har prøvd å slutte med det tidligere, men det var så ekkelt når det ble så bløtt. Varierer en del hvor mye som kommer og har også prøvd å bruke bare papir for at det skal være luftigere, men endte opp med å bruke innlegg igjen. Anonymkode: b0f93...5ec Hvertfalls til meg passer kun bomullstruser. Best egentlig bambustruser. Sistnevnte bruker jeg daglig nå. Mine kjære og pene syntetiske med blonder jeg må bare glemme. 😢 Hvis jeg begynner å bruke blonde- og syntetiske truser da får jeg utflod og lukt i tillegg. Også smak.. (kjæresten anbefalte at jeg må droppe å bruke syntetiske truser fordi han merker det..) Etter bruk av bambustruser alt er i orden. 😊 Anonymkode: 475e2...19b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #59 Skrevet 16. november 2018 2 hours ago, Anonym bruker said: Nei, bruker ikke. Før brukte i forbindelse med mensen (før og etter når blødninger var veldig lite) men aldri daglig. Men nå har jeg ikke hatt menser i flere år pga prevensjonen. Jeg synes at truseinnlegg stinker, huden får ikke å puste. Og det verste er at mange kvinner føler det ikke. Har vært en tid på en kvinnekolektiv hvor alle sitter på et kontorlandskap. Herregud... Den lukten.. Anonymkode: 475e2...19b Ble bare litt nysgjerrig.. Visste du om hvilke damer på kontoret som brukte truseinnlegg? Det er ikke info jeg deler med mine kollegaer i alle fall. Anonymkode: 6e1a8...f49
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #60 Skrevet 16. november 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå bæsja du jo på leggen for jeg skrev jo at jeg personlig ikke bruker eller har behov for det hver dag. Men jegforstår jo at andre har andre behov. Når surmaga folk begynner hinte om at folk har syke underliv pga utflod, så bør de jo lese seg opp litt. Utflod er vanlig også i helt friske underliv og ikke noe å skamme seg over. Folk trenger ikke gjøre narr av det, og det faktum forsvarte jeg. Anonymkode: 7fc09...ff5 Ah... poenget mitt gikk deg hus forbi ser jeg. Ikke overraskende det. Anonymkode: f26e8...34a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #61 Skrevet 16. november 2018 Jeg bruker sjelden truseinnlegg, synes det er klamt og redd for soppinfeksjon. Men det hender at jeg bruker det hvis jeg forventer å få mens i løpet av dagen og i blant bruker jeg reiseinnlegg siste mensdag. Bruker truseinnlegg akkurat nå i disse dager etter biopsi fra livmorhals. Anonymkode: 67163...940
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #62 Skrevet 16. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ah... poenget mitt gikk deg hus forbi ser jeg. Ikke overraskende det. Anonymkode: f26e8...34a Ok. Anonymkode: 7fc09...ff5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #63 Skrevet 16. november 2018 Dere to som krangler: Lag deres egen tråd - ikke kupp denne! ...noen av oss kom hit med genuin interesse for andres trusevaner! Anonymkode: cef1f...378
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #64 Skrevet 16. november 2018 Ja, bruker truseinnlegg hver dag. Har ikke veldig mye utflod, men føles best å bruke det. Blir så fuktig uten... Anonymkode: 9dbc5...8ad
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #65 Skrevet 16. november 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere to som krangler: Lag deres egen tråd - ikke kupp denne! ...noen av oss kom hit med genuin interesse for andres trusevaner! Anonymkode: cef1f...378 Du tror det er bare to som krangler? 🤣 Anonymkode: f26e8...34a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #66 Skrevet 17. november 2018 Bruker ikke. Slet med soppinfeksjoner tidligere, men det ble bedre da jeg droppet truseinnlegg. Anonymkode: 8a5fe...f81
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #67 Skrevet 17. november 2018 Nei, blir plaget med soppinfeksjoner om jeg bruker det. Anonymkode: 48696...b6e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #68 Skrevet 17. november 2018 Bruker ikke. Aldri hatt behov for. Anonymkode: 41767...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå