Gå til innhold

Bruker dere truseinnlegg på daglig basis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Blir klamt og ekkelt. 

Anonymkode: 03277...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri brukt et truseinnlegg i mitt liv. Takk og pris for alle utfordringer man ikke har. Skjønner godt at det er ubehagelig med masse utflod. Håper dere sjekker grunnen til utfloden.

Anonymkode: e50ac...fe2

Skrevet

Bruker til og med bind eller tena fordi jeg skvetter litt når jeg hoster og nyser. Har holdt på med knipe øvelser i flere år også hos fysioterapeut, men der hjelper ikke. Det eneste som kan hjelpe er en operasjon, men siden jeg ikke har mer plager enn jeg har så har legen og jeg bestemt at det kan vente til plagene blir større.

Vi er alle forskjellige og har forskjellige forutsetninger for hva enn nå det er.

Anonymkode: 3e250...090

Skrevet

Ja. Dvs, dersom Tena regnes som truseinnlegg bruker jeg det daglig. 

Anonymkode: 22b9d...d0e

Skrevet

ja, bruker tena. Under første fødselen så ble det brukt tang for å få ut frøkna. Og de måtte klippe her og der. Så har aldri klart å trene opp igjen knipemuskelen da noe er ødelagt. Jeg kan få dekket operasjon, men ikke kommet så langt ennå.. 

Er ikke det at jeg lekker så mye, men hvis det skal komme et nys, eller ei hostekule så er det veldig godt å ha noe så man ikke må ha liggende rene truser i skapet på jobb.. 

Anonymkode: 2998b...cff

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri brukt et truseinnlegg i mitt liv. Takk og pris for alle utfordringer man ikke har. Skjønner godt at det er ubehagelig med masse utflod. Håper dere sjekker grunnen til utfloden.

Grunnen? At de er kvinner mener du? Normalt med utflod altså. Tror de fleste skjønner det rimelig fort om noe endres eller blir i ubalanse der nede. 

Noen er våte og trenger innlegg, andre er tørre og trenger glidemiddel. Andre er et sted mellom. Alt er normalt. Har du lite kjennskap til kvinnelig anatomi? Og funksjon?

Anonymkode: 7fc09...ff5

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grunnen? At de er kvinner mener du? Normalt med utflod altså. Tror de fleste skjønner det rimelig fort om noe endres eller blir i ubalanse der nede. 

Noen er våte og trenger innlegg, andre er tørre og trenger glidemiddel. Andre er et sted mellom. Alt er normalt. Har du lite kjennskap til kvinnelig anatomi? Og funksjon?

Men... Du vet at truseinnlegg og annen plast som en stapper i trusa, kan virke forstyrrende på denne balansen? Jeg brukte truseinnlegg daglig tidligere, mest fordi jeg ikke visste bedre, men også fordi jeg følte trusa ble ekkel og fuktig. Etter jeg slutta tok det ei god stund før balansen var gjenopprettet, men etter det har jeg svært sjelden behov for innlegg. 

Skrevet

Ikke daglig, men ofte. Blør lite, så vanligvis holder det med truseinnlegg under mensen, ellers bruker jeg det etter sex. Synes det renner sæd en halv dag etterpå🙄

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men... Du vet at truseinnlegg og annen plast som en stapper i trusa, kan virke forstyrrende på denne balansen? Jeg brukte truseinnlegg daglig tidligere, mest fordi jeg ikke visste bedre, men også fordi jeg følte trusa ble ekkel og fuktig. Etter jeg slutta tok det ei god stund før balansen var gjenopprettet, men etter det har jeg svært sjelden behov for innlegg. 

Nå er ikke jeg fast bruker av dette, men har ingen problemer med å skjønne at andre folk har behovet. Bra for deg! Jeg stoler på at andre kjenner sin kropp best...

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er ikke jeg fast bruker av dette, men har ingen problemer med å skjønne at andre folk har behovet. Bra for deg! Jeg stoler på at andre kjenner sin kropp best...

Har ingen problemer med å forstå det jeg heller.. Men det var du som startet med å bli ufin, så da svarte jeg på det😉

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen problemer med å forstå det jeg heller.. Men det var du som startet med å bli ufin, så da svarte jeg på det😉

Nei, var ikke jeg som startet med det. Nå må du ha tunga rett i munnen!

Skrevet

Nei, det bruker jeg aldri. Er veldig glad for at jeg slipper å bruke det daglig, for kan ikke fordra å gå med vind eller truseinnlegg

Anonymkode: 3ca29...04d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hva er behovet?

Småblødninger?

Så mye utflod at du går rundt og er våt?

Problemer med å få undertøyet rent?

For å slippe å vaske trusene så ofte?

Anonymkode: 19428...e9d

Med alle disse svarene så er det vel ikke dumt å spørre hvorfor! Jeg har aldri hatt behov for det selv, men hvis jeg hadde hatt de siste problemene så hadde jeg kjøpt meg vaskemaskin!

Anonymkode: 9f115...827

Skrevet

Det må jo være ekstremt ubehagelig og ikke minst veldig lite miljø vennlig. Kan faktisk ikke forstå hvorfor noen gjør det. Da er det selvsagt unntatt av tena lady som jo er for urinlekkasjer. Det er selvfølgelig en årsak nok det! Men nå tenker jeg på «vanlige» kvinner uten skader. 

Anonymkode: 77bec...896

Skrevet

Nei, det bruker jeg så og si aldri. Er jo helt grusomt å gå med! Da bytter jeg heller truse ofte. 

Anonymkode: 14178...56f

Skrevet

Ja, bruker truseinnlegg daglig, men etter å ha lest denne debatten her inne, så lurer jeg på om jeg kanskje skal slutte med det. Glemte å kjøpe det på butikken i dag, og har bare 2 igjen, så anledningen er jo absolut der.

Anonymkode: 69edf...a0a

Skrevet

Nei, bruker ikke. Før brukte i forbindelse med mensen (før og etter når blødninger var veldig lite) men aldri daglig. Men nå har jeg ikke hatt menser i flere år pga prevensjonen. Jeg synes at truseinnlegg stinker, huden får ikke å puste. Og det verste er at mange kvinner føler det ikke. Har vært en tid på en kvinnekolektiv hvor alle sitter på et kontorlandskap. Herregud... Den lukten.. 

Anonymkode: 475e2...19b

Skrevet

Nei. Skifter truse morgen og kveld. Burde kanskje brukt truseinnlegg, men jeg syns det er klamt og ekkelt.

Anonymkode: 8c235...642

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, absolutt ikke. Du trenger ikke rakke ned på meg fordi jeg ikke har behov for truseinnlegg. Og nei igjen, alt er absolutt IKKE normalt. Mye utflod kan ofte være et tegn på at noe er galt. Og truseinnlegg kan bidra til ubalanse. Var ikke mer dramatisk enn det

Skrevet

Hvor sensitive er dere i underlivet egentlig? Jeg kjenne da ikke om jeg har det på eller ikke? Det er et mykt, lite bomullsinnlegg. Ikke en svær plastikkladd 😂

Anonymkode: bb332...4e3

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor sensitive er dere i underlivet egentlig? Jeg kjenne da ikke om jeg har det på eller ikke? Det er et mykt, lite bomullsinnlegg. Ikke en svær plastikkladd 😂

Også de som mener det stinker av damer i kontorlandskap😂

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svetter noe vanvittig der nede om jeg har det på 😅🤭

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lang tid tok det? Hadde vært deilig å slippe innlegg, men har prøvd å slutte med det tidligere, men det var så ekkelt når det ble så bløtt. Varierer en del hvor mye som kommer og har også prøvd å bruke bare papir for at det skal være luftigere, men endte opp med å bruke innlegg igjen.

Anonymkode: b0f93...5ec

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svetter noe vanvittig der nede om jeg har det på 😅🤭

Herreguuud! Jeg leste først skvetter😂 syntes det var rart at du skvetta av truseinnlegg. Fredag🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...