Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #26 Skrevet 14. november 2018 kjøttkaker i tortillalefser, med aioli, chilisaus eller rømme. Har som regel alltid kjøttkaker i fryseren omelett ostesmørbrød makaroni med ost og skinke grillet kylling (ferdig stekt eller halvstekte kyllinglår) med baguett og ferdig salat pølse i brød Anonymkode: 12f34...524
Himmel og hav Skrevet 14. november 2018 #27 Skrevet 14. november 2018 Brød med karbonade og speilegg Pølse og lompe Omelett. Om jeg har rester som passer så blir det bondeomelett. Det er raskt, kjempegodt og mettende, og kan spises både med og uten brød.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #28 Skrevet 14. november 2018 Fjordland løøøøøv it Anonymkode: b0a07...a09
frk Nilsen Skrevet 14. november 2018 #29 Skrevet 14. november 2018 Hjemmelaget tomatsuppe Enkle pastaretter som carbonara, tomatsaus, kylling og aspasges, skinke og ostesaus, laks, erter og hvitsaus.... Wok med svinekjøtt eller kylling Grove pitabrød med salat, hvitløksdressing og svin eller kylling
sotosmor Skrevet 14. november 2018 #30 Skrevet 14. november 2018 Stekt laks med pasta, mais og salat. Tomatsuppe med ekstra makaroni Strimlet svinekjøtt med pasta og salat. Hamburger og salat i hamburgerbrød 5 minutts grøt Wok
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #31 Skrevet 14. november 2018 Toro tomatsuppe med kokte egg eller frossen fiskegrateng er hurtigmat her. Pølser og potetmos også. I dag kappa jeg en blomkål i små biter, mens den kokte i 15 min dekket jeg bordet og stekte bacon. Slang i litt fløte og krydder og stavmiksa til slutt. Enkel og veldig god blomkålsuppe på 15 min. Så det kan gå fort med sunn mat, men man må ha planlagt og handla. Som oftest der det skorter for meg i hverdagen. Anonymkode: 8273c...2df
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #32 Skrevet 14. november 2018 Grandiosa med litt ekstra på eller pølser i lomper. Kokken liker det ikke, men barna jubler og kokken kan lage noe barna ikke liker etter de er i seng Anonymkode: 64126...739
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #33 Skrevet 14. november 2018 Våre hurtigmiddager er blant annet havregrøt, omelett med salat og brød, karbonader med speilegg, salat og brød, frossenpizza, kylling fra varmdisken med salat og pasta, wok+++ Anonymkode: 17ad8...ff5
Stinepetrine Skrevet 14. november 2018 #34 Skrevet 14. november 2018 Er ikke redd for å kjøre omelett, toast, wrap rullet med laks, salat og avocado eller annet digg innhold, eller t.o.m en frossen pizza til nød., Noen dager er det bare sånn. 👍😊
Deterbaremeg:):) Skrevet 14. november 2018 #35 Skrevet 14. november 2018 Ørret, grov pasta, evt saus/rømme/creme fraiche, grønnsaker. Tar 10 min👍 Kortere tid enn ferdigpizza og betydelig bedre!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #36 Skrevet 14. november 2018 Havregrøt ostesmørbrød stekt egg med brødskive Anonymkode: 5ca68...b18
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #37 Skrevet 14. november 2018 10 timer siden, sug lut skrev: Woker svinekjøtt, løk, paprika og spinat. Tar to sekunder. Hvilket i bunn og grunn betyr at det ikke er noe som heter "har ikke tid" eller "gidder ikke lage ordentlig middag". Enig 😊 Mange middager går kjappere å lage hjemmelaget enn å slenge en Grandiosa i ovn. Hvis jeg skal lage en kjapp middag blir det omelett med grønnsaker og ost eller stekte egg og ovnsbakte grønnsaker 😊 Anonymkode: 9bdc3...422
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #38 Skrevet 14. november 2018 Wienerpølser m/potetmos ostemørbrød eggerøre med brød og det vi måtte ha av grønnsaker/salat i kjøkskapet. Land lå til med stekte poteter hvis vi har rester fra dagen før havregrøt Fjorland risengrynsgrøt Anonymkode: 88dd9...af4
Mia_73 Skrevet 14. november 2018 #39 Skrevet 14. november 2018 Frittata med ymse grønnsaker (les: det som ligger i kjøleskapet og må vekk) Eggerøre med fersk spinat Blomkålsuppe, fra bunn men jukser med 2-3 ss potetstappepulver for jevning pytt-i-panne med speilegg eller kjøttboller som ligger i frysen fiskekaker med salat, tomat, agurk og rømme i pitabrød lapskaus med pølser Tror alt går på rundt 20 minutter
Yellow Brick Road Skrevet 14. november 2018 #40 Skrevet 14. november 2018 Når det skal gå veldig fort eller at maten kan stå og gjøre seg selv mens jeg gjør klar andre ting: Frossen fiskegrateng med råkost, poteter eller brød ved siden av. "Jukselappskaus": Frossen lappskausblanding med skinnfrie kjøt tpølser Pølse i lompe / eller potetmos om jeg har litt mer tid eller ork. Her i huset er det lov å ikke orke / gidde noen ganger, så brødskive med stekt egg eller helt vanlig pålegg er helt ok. Frossen pizza. Omelett. En eller annen Torosuppe eller gryterett Ferdig grilla kylling med salat og hurtigris (eller skikkelig ris om jeg tar meg tid til det) Pasta med skinke og fløtesaus (og det som ligger lett tilgjenglig i kjøleskapet og som passer oppå.) Stekte fiskekaker, brød og potetsalat - og tomat, agurk, paprika eller hva vi nå har i skuffen. Hamburgere med hamburgerbrød og det som finnes av salatgrønnsaker til, og kanskje en osteskive om vi har.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #42 Skrevet 15. november 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller hva "lager" dere da? Jeg har en ordentlig slapp dag idag og orker ikke tanken på å lage middag! Viner seks stk med voksne og ungdommer. Hva er en fulltreffer hos både barn og kokken en slik dag? Anonymkode: 7da9e...0a1 Fjordland. Anonymkode: b0211...1e3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #43 Skrevet 15. november 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig 😊 Mange middager går kjappere å lage hjemmelaget enn å slenge en Grandiosa i ovn. Hvis jeg skal lage en kjapp middag blir det omelett med grønnsaker og ost eller stekte egg og ovnsbakte grønnsaker 😊 Anonymkode: 9bdc3...422 Kjappere går det, men det krever mer av kokken. Ikke mye, det skal jeg være enig i. Men det krever likevel mer 😏 Anonymkode: 7da9e...0a1
Amalies mamma Skrevet 15. november 2018 #44 Skrevet 15. november 2018 Havregrøt Hot dog Ostesmørbrød Posesuppe Speilegg på skive Evt pasta med ketchup eller nudler om det er kun til ungene (men det er helt kriseløsning).
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #45 Skrevet 15. november 2018 On 11/14/2018 at 10:49 AM, Anonym bruker said: Eller hva "lager" dere da? Jeg har en ordentlig slapp dag idag og orker ikke tanken på å lage middag! Viner seks stk med voksne og ungdommer. Hva er en fulltreffer hos både barn og kokken en slik dag? Anonymkode: 7da9e...0a1 Pizza Grandiosa. Speilegg. Brødmat. Anonymkode: e8752...4c1
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #46 Skrevet 15. november 2018 Jeg er kronisk syk, og alene med 2 barn. Og noen dager er jeg i virkelig dårlig form, og jeg har alltid pizza, fiskegrateng og frossen pasta rett i fryseren. Som da blir brukt de dagene. Ellers har vi mye fisk, kylling og grønnsaker, så det går helt fint med noe mindre sunt ca 2 dager i uken. Anonymkode: 2c735...512
Stinepetrine Skrevet 15. november 2018 #47 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kronisk syk, og alene med 2 barn. Og noen dager er jeg i virkelig dårlig form, og jeg har alltid pizza, fiskegrateng og frossen pasta rett i fryseren. Som da blir brukt de dagene. Ellers har vi mye fisk, kylling og grønnsaker, så det går helt fint med noe mindre sunt ca 2 dager i uken. Anonymkode: 2c735...512 Ja det går helt fint 😊👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå