Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Jeg synes det er utrolig vanskelig plutselig, når man ikke bare kan kjøpe tradisjonelle høye Ecco/ Viking/ Superfit vintersko 😅 Jeg har kjøpt Helly Hansen Woodlands, som virket små og nette, men så slo det meg at de kanskje var litt vel nette. Veldig lave bak, så snø lett kommer oppi skoene. Så litt høyere helst antakelig. Så tenker jeg at de bør være vanntette og sist - ikke så dyre. Dvs helst godt under 1000 kr pr skopar. Noen tips? Hva har deres ungdom? Ingen av mine bryr seg med trender eller hva andre har. Anonymkode: c3837...7fd
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 15-åringen har sånne, eller de er jo en tidligere modell for vi fikk de til halv pris, men de ser jo nesten like ut fra år til år https://no.ecco.com/nb-NO/Herre/Sko/Gore--Tex®/product/5638286610/ECCO-XPEDITION-III 17-åringen har et par som ser nesten ut som disse, men også de kjøpte vi på halv pris i våres https://no.ecco.com/nb-NO/Herre/Sko/Gore--Tex®/product/5638629552/ECCO-WHISTLER Anonymkode: 1edae...ad6
sug lut Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Joggesko. Hvite joggesko. Åndssvakt men sant.
prekæs Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Han har noe Timberlandaktig som ikke er Timberland. Husker ikke merke. Ikke bryr han seg heller. Mest brukt for tiden er svarte Nike joggesko, som heller ikke burde vært Nike, men jeg insisterte.
amandine Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 11 minutter siden, sug lut skrev: Joggesko. Hvite joggesko. Åndssvakt men sant. Skulle til å si det. Ikke nødvendigvis hvite, men du kan banne på at det står Adidas på. Og korte sokker... Takk for ankelsokker i ull. En mors trøst.
sug lut Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 1 minutt siden, amandine skrev: Skulle til å si det. Ikke nødvendigvis hvite, men du kan banne på at det står Adidas på. Og korte sokker... Takk for ankelsokker i ull. En mors trøst. Aha, det må jeg skaffe - hvite ull ankelsokker? Hvor?
prekæs Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 7 minutter siden, sug lut skrev: Aha, det må jeg skaffe - hvite ull ankelsokker? Hvor? ja, hvor? trenger selv og
frk Nilsen Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 Jobber på ungdomskole, der er det joggesko eller Uggs
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 Jeg jobber på ungdomsskole, og har tilgang til store mengder data. Kan melde at gjengangerne er joggesko, converce eller timberland (gjerne kopier). Noen gutter har tursko med Goretex. Min favoritt er likevel adidasslippers med tennissokker i. Anonymkode: 22cec...d7d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: 15-åringen har sånne, eller de er jo en tidligere modell for vi fikk de til halv pris, men de ser jo nesten like ut fra år til år https://no.ecco.com/nb-NO/Herre/Sko/Gore--Tex®/product/5638286610/ECCO-XPEDITION-III 17-åringen har et par som ser nesten ut som disse, men også de kjøpte vi på halv pris i våres https://no.ecco.com/nb-NO/Herre/Sko/Gore--Tex®/product/5638629552/ECCO-WHISTLER Anonymkode: 1edae...ad6 Må vel, etter å ha lest de andre innleggene her fortelle at de ikke har blitt brukt enda i år da, de går jo i joggesko på skolen. Men de må ha vintersko også når vi skal på fjellet og innimellom når de skal i skogen med skolen e.l. så de har det jo. Akkurat nå er det 10 plussgrader på sørlandet, og ingen ungdommer går i vintersko, men det kan jo hende det kommer litt snø utpå vinteren og da er det greit å ha et par vintersko. 15-åringen har et par sorte Vans joggesko og 17-åringen har et par sorte Nike joggesko som er i bruk nå om dagen. Anonymkode: 1edae...ad6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #11 Skrevet 13. november 2018 4 minutter siden, frk Nilsen skrev: Jobber på ungdomskole, der er det joggesko eller Uggs Ja, uggs! De glemte jeg! Superpraktiske i Bergensregnet! Anonymkode: 22cec...d7d
frk Nilsen Skrevet 13. november 2018 #12 Skrevet 13. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg jobber på ungdomsskole, og har tilgang til store mengder data. Kan melde at gjengangerne er joggesko, converce eller timberland (gjerne kopier). Noen gutter har tursko med Goretex. Min favoritt er likevel adidasslippers med tennissokker i. Anonymkode: 22cec...d7d ...at jeg kunne glemme slippers, gjerne FILA eller NIKE, og ja de brukes ute!
sug lut Skrevet 13. november 2018 #13 Skrevet 13. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Må vel, etter å ha lest de andre innleggene her fortelle at de ikke har blitt brukt enda i år da, de går jo i joggesko på skolen. Men de må ha vintersko også når vi skal på fjellet og innimellom når de skal i skogen med skolen e.l. så de har det jo. Akkurat nå er det 10 plussgrader på sørlandet, og ingen ungdommer går i vintersko, men det kan jo hende det kommer litt snø utpå vinteren og da er det greit å ha et par vintersko. 15-åringen har et par sorte Vans joggesko og 17-åringen har et par sorte Nike joggesko som er i bruk nå om dagen. Anonymkode: 1edae...ad6 Vi bruker fjellstøvlene om det trengs (dvs vinterferien/påsken/andre ganger det kan være greit å ha mer enn joggesko fordi man faktisk må vasse i snø). Gidder ikke bruke penger på annet, fjellstøvler må de ha uansett, og de er solide og går opp over ankelen.
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. november 2018 #14 Skrevet 13. november 2018 Mine gutter går stort sett med joggesko når føret tillater det. Året rundt. Men en gang i blandt, når føret blir for jævlig, trekker de på seg enten fjellsko i Gore-tex type Salomon, eller Cat-boots.
amandine Skrevet 13. november 2018 #15 Skrevet 13. november 2018 36 minutter siden, prekæs skrev: ja, hvor? trenger selv og Cubus, ladies 😊
sug lut Skrevet 13. november 2018 #16 Skrevet 13. november 2018 4 minutter siden, amandine skrev: Cubus, ladies 😊 TAKKER! Da går de i julegavene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå