Gå til innhold

Når bytter dere fra sommer- til vinterdyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kaldt må det være? Sover dere med eller uten pysj? Noen som allerede har byttet? 

Anonymkode: ab3a9...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg byttet for litt siden, for det ble litt kaldt. Men nå er det egentlig litt for varmt, men jeg gidder ikke å bytte igjen. Sover naken

Anonymkode: 3e3e5...583

Skrevet

Har kjempetykk vinterdyne som jeg sover med hele året. Bruker også pysj og sover på et varmeteppe som står på 1 (av 3). Er en frysepinne, for å si det sånn!

Anonymkode: 9ca45...c55

Skrevet

Sommerdyna er så tynn (ca fire dunfjær spredt på ei dyne) så jeg byttet i starten av oktober. Er det litt kaldt sover jeg med t-skjorte. Lurer på å bytte vinterdyna til en litt tykkere variant. Mannen har helårs. 

Skrevet

Skifta vel for en måneds tid siden. Skifter når jeg våkner av at jeg fryser. Har diger dobbeltdyne alene. Nyter den gode dyna mi. 

Anonymkode: db5e4...22b

Skrevet

Har vinterdyne hele året...og pysj, alltid 😅👍 I sommer når det var 25C om natten ble det singlett og bare ben da. 

Om en mnd tid kommer raggsokkene på om natten også. ....og varmeteppe før jeg legger meg 💜

Skrevet

Bruker sommerdyne hele året jeg... på det varmeste om sommeren sover jeg stort sett uten, evt med bare dynetrekk.

Anonymkode: e2201...b50

Skrevet

Bruker samme dyne hele året. Sover naken eller med truse hele året. Ca 16-17 grader på rommet!

Anonymkode: 52c61...99e

Skrevet

Samme dyne hele året. Og sover i truse. Må være syk for å kle på meg mer enn det....

Anonymkode: 08c68...216

Skrevet

Har vinterdyne hele året. I år er først gang jeg har måtte bruke teppe på sommeren, det ble for varmt i en leilighet der kveldsola sto inn på soverommet. Har alltid hatt soverom i en kjellerr tidligere, så vant til å ha det kjølig uansett årstid dermed er jeg vant til tykk dyne. Vindu har jeg også alltid hatt åpent, men her er det dårligmisolert vindu så på det kaldest vinterstid lufter jeg bare før jeg legger meg. Ungene mener jeg sover i en fryser, men det er jo så deilig å sove i ett kaldt rom. Alltid godt og varmt under dyna.

men her er det varmt om natta nå, nesten varmere nattestid enn på dagtid. Gikk akkurat ut med søppla i t-skjorte og det var bare deilig, jeg bor egentlig i en ulljakke så litt unormalt for denne årstiden. 

Anonymkode: 63b0d...e2a

Skrevet

Helårsdyne her. Alltid laken under dyna, så det bruker vi på sommeren når det er for varmt. Så har vi gjerne dyna mellom beina. 

Anonymkode: d2dc6...48a

Skrevet

Vinterdyne hele året, sover naken eller med truse. Om vinteren har jeg varmemadrass som varmer opp senga før jeg legger meg. Slår den av når jeg legger meg. 

Anonymkode: ee26e...b19

Skrevet

Byttet for et par uker siden, men nå har det blitt mildere igjen, så egentlig kunne jeg byttet tilbake, men det gidder jeg ikke. Satser på at det blir kaldere igjen snart. Forresten så bruker jeg ikke vinterdyne, men en slags mellomting av vinter og sommer. Sjelden jeg bruker vinterdyna her, det blir for varmt. Sover med vinduet oppe hele året. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...