Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Er dere mye sosiale utenom jobb og aktiviteter med ungene? Da tenker jeg på venninnebesøk eller foreninger, treff og liknende? Anonymkode: a9fe8...fc1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Jeg har bestandig tenkt at jeg ikke er det. Jeg har aldri hatt mange venner, men jeg har tatt godt vare på dem jeg har. Nå opplever jeg at jeg har det bedre med mine få, gode venner enn mine "poppulære" venner med mange bekjentaskaper. Det er ikke så nøye når drt røyner på. Anonymkode: 9db71...5c1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Nå har jeg veldig få venninner, om jeg sier 2 som bor i samme by. 3-4 som vi treffer når vi er ute å reiser,eller de kommer til byen. Treffes kanskje de som bor nærmest 3-6 ganger pr halvår. De som ikke bor i byen treffer jeg kanskje 1-3 ganger pr år. Treffer familie ca annenhver uke. Anonymkode: 64add...575
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Føler meg sosial, selv om jeg ikke er i jobb. Hvert fall så sosial som jeg vil. Driver med en lagidrett 2-4 ganger i uka, og tør påstå at de på laget er venninner. Ellers treffer jeg venner 1-2 ganger i uken. Anonymkode: 685e3...958
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 Nei er alenemamma så etter jobb så er det rett hjem å hente småen på skolen også være hjemme resten av dagen og kvelden. Vi bor dessverre ca en time fra vennene mine så ingen som kommer på besøk her heller Føler meg ganske isolert når jeg måå sitte hjemme alene hver eneste dag :S Anonymkode: 83629...ada
Amalies mamma Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Ja, vil si det. Møter venner ca 4 -5 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 En gang hver tredje måned kanskje? Jeg er så dårlig på å opprettholde kontakt. Ukedagene har jeg aldri tid pga full jobb og tre unger som skal følges opp og gravid med fjerdemann nå. Helgene går til kjøring av unger hit og dit til fotballcuper o.l. og nå mens jeg er gravid slokner jeg gjerne før kl 21 i helgene. Men når jeg ikke er gravid prøver jeg å få til en venninnekveld med mat og vin. Men desverre blir der færre venninner for hvert barn jeg får siden jeg blir mer utilgjengelig. Anonymkode: 4fe14...8b0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 Sånn ca. 2-3 ganger i mnd. Noe mer har jeg ikke tid til. Anonymkode: 2fe01...cf1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #9 Skrevet 12. november 2018 En gang i måneden fast, vi er 5 venninner som møtes første torsdagen i hver måned. Den dagen er hellig og det skal mye til for å avlyse altså, det er mammakveld. Møter sjelden venninner utenom dette. Anonymkode: e6485...1e0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #10 Skrevet 12. november 2018 Har mange gode venner på jobb og får dekka den sosiale delen der. Ellers er det mye snap og meldinger det går i. Har 3 barn med aktiviteter hver eneste dag så det går litt trått i det å møte noen utenfor jobb. Anonymkode: ef03e...248
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 Er nok ikke så sosial, men jeg syns det er helt greit. Venneflokken min er rasert etter ssamlivsbrudd, da jeg fant ut hvem som var skikkelige venner og ikke. I perioder har jeg mye kontakt med venner, andre lite. Tusler inn og ut hos naboen, så i perioder sees vi flere ganger om dagen. Den ene lager middag til begge familier, en trenger hjelp til noe, låne, fikse og ordne. En annen kompis går det også mye i bølgedaler med. Nå har jeg fått beskjed at han kommer til å komme mye på kaffe, han trenger ett sted å blåse ut litt ( trøbbel i heimen ang en unge, så kjærringa har sagt han må opp til meg for å blåse ut om ikke blir det full kræsj hjemme. Han babler, jeg lytter øra og lar det gå ut andre øra, så drikker vi kaffe og slavrer.) Anonymkode: 0282f...636
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #12 Skrevet 12. november 2018 Vi har løst dette , ved å ha "symøte " en gang i mnd. De som kan kommer, så spiser vi noe godt og skravler hele kvelden. Anonymkode: 396bb...2f7
sug lut Skrevet 12. november 2018 #13 Skrevet 12. november 2018 Prater med en venninne hver dag, og tekster med en annen hver dag, og holder kontakt med flere andre så vi alltid kan ta opp tråden når det passer og trengs. Men sees ikke så ofte, hverdager er travelt og vi trenger ikke fysisk treffes så ofte for å fortsatt vite at vi er der for hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå