Gå til innhold

Hvor gamle var barna da dere sluttet med å feire farsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var barna da dere sluttet med å feire farsdag fra morgen av? Vi har alltid laget god frokost til far stod opp, men i år ligger barna selv og sover, og jeg føler det er på tide å innse at den tiden er forbi. Barna er nå 13 og 14 år.

Anonymkode: 45d27...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri feiret med å lage frokost, vi lager noe godt til middag eller kvelds, og det gjør vi selv om de eldste barna er 15 og 17 år gamle. 

Anonymkode: 5176a...981

Skrevet

Vi har aldri feiret om morgenen med frokost. Har i grunnen aldri feiret farsdag her hjemme, da vi har bursdager tett opptil farsdag at de ofte blir feiret på søndagen, det er da 2 bursdager, der bla far i huset har dag. likens er det i dag.

Når jeg var liten så feiret vi farsdag til pappa og bestefar. Det var fast, og ble feiret på omtrent samme måte som bursdag. Bortsett fra at det var kun pakke til pappa/bestefar fra ungene/barnebarna, og gjerne kort.

Anonymkode: c23bf...524

Skrevet

Pappa får fortsatt frokost på sengen, og jeg er 35. 😛 Men det er mamma som alltid har ordnet det.

Anonymkode: c4ebe...342

Skrevet

Både da jeg var liten og nå som jeg har barn selv, har vi aldri laget mye styr som frokost på sengen og dyre gaver. Vi har ordnet en liten ting, sjokolade eller noe annet godt pappaen liker, og kort eller tegninger. Også har vi kanskje en middag vi vet pappaen liker godt. Jeg gir en sjokolade i gavepapir til min pappa, og en SMS. Samboer får det samme, og kort eller kanskje en facebookstatus.

Anonymkode: 9da0f...7cd

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Både da jeg var liten og nå som jeg har barn selv, har vi aldri laget mye styr som frokost på sengen og dyre gaver. Vi har ordnet en liten ting, sjokolade eller noe annet godt pappaen liker, og kort eller tegninger. Også har vi kanskje en middag vi vet pappaen liker godt. Jeg gir en sjokolade i gavepapir til min pappa, og en SMS. Samboer får det samme, og kort eller kanskje en facebookstatus.

Er frokost på sengen mye styr? Her får far frokost på sengen og kort laget av barna, ingen gave i år, men pleier kjøpe sjokolade el lignende (som barna uansett spiser opp). 

Anonymkode: cbd3c...2da

Skrevet

Man slutter vel aldri å feire farsdag? Frokost på sengen er ikke et must, men man gjør alltid stas på faren sin. Barna har vel planlagt noe annet enn frokost på sengen da?

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er frokost på sengen mye styr? Her får far frokost på sengen og kort laget av barna, ingen gave i år, men pleier kjøpe sjokolade el lignende (som barna uansett spiser opp). 

Anonymkode: cbd3c...2da

Ja, jeg synes det er mye styr å stå opp og organisere det med tre små. Hvis ikke du synes det, så er jo det flott!

Skrevet

Vi feirer det med kake på ettermiddagen😊 

Anonymkode: aea61...d0e

Skrevet

Her feires det med kake og kort/gave når det måtte passe i løpet av dagen. Men det er ungene som står for dette, mannen min er heldigvis ikke min far😂 

Anonymkode: 4ea5e...f88

Skrevet

Vi har aldri gjort det slik. Jeg prøvde noen ganger når jeg var liten, men mått bare innse at pappa var våken i mang timr før jeg våknet uansett om jeg satt på ringeklokke eller ikke. Så det gikk mye bedr å vekke han på sofaen ettr han hadde spist både frokost og lunsj. 

Anonymkode: 6fbac...8a3

Skrevet

20mnd var min.. jeg gir forsatt min far. 33

Anonymkode: 96259...3d8

Skrevet

Jeg er straks hundgammal og er nå oppe hos min far og feirer ham. 

Mine barns far har fått en kopp og en tegning fra våre.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her feires det med kake og kort/gave når det måtte passe i løpet av dagen. Men det er ungene som står for dette, mannen min er heldigvis ikke min far😂 

Venter på den kommentaren. Like hysterisk festlig hvert år.

😂🙄

Anonymkode: 2b703...475

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Venter på den kommentaren. Like hysterisk festlig hvert år.

😂🙄

Anonymkode: 2b703...475

Var slettes ikke ment som hysterisk morsom🙄 Men det er jo fakta. Hvorfor i all verden skal jeg stelle i stand noe til en som ikke er min egen far? Jeg forventer jo ikke at min mor skal fikse noe til faren min, det gjør jeg jo selv... 

Skrevet

Det har vi aldri feiret.

Anonymkode: 06a6a...776

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var slettes ikke ment som hysterisk morsom🙄 Men det er jo fakta. Hvorfor i all verden skal jeg stelle i stand noe til en som ikke er min egen far? Jeg forventer jo ikke at min mor skal fikse noe til faren min, det gjør jeg jo selv... 

Jeg ordner jo for barna som er for unge til å gjøre dette selv. F eks kjøpe et kort og få barna til å tegne på el.l. 

Mannen kjøper blomster og sjokolade fra barna på morsdagen siden de er for små til å gjøre dette selv. Trodde dette var helt normalt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...