Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Vurderer å kjøpe det til dattera på snart 9 år til jul (den forrige er ødelagt) og evt til guttene på 7 og 4. Men vil det bli brukt? Til nå finner hun frem musikk på familiens nettbrett (men skal få eget nettbrett til bursdagen i desember). Anonymkode: 1eb66...193
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Hvis hun skal få nettbrett så skjønner jeg ikke hvorfor man skal velge en CD-spiller i tillegg. Det er vel få steder man får kjøpt cd'er nå. Ville heller da kjøpet noen høytalere man kan kjøpe koble til nettbrettet med bluetooth. Anonymkode: 87b29...b8b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis hun skal få nettbrett så skjønner jeg ikke hvorfor man skal velge en CD-spiller i tillegg. Det er vel få steder man får kjøpt cd'er nå. Ville heller da kjøpet noen høytalere man kan kjøpe koble til nettbrettet med bluetooth. Anonymkode: 87b29...b8b Har du eksempel på link?🙈 HI Anonymkode: 1eb66...193
tante grusom master of law Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Ingen av oss har CD-spiller. Vi bruker høytalere med bluetooth, og har spotify premium og youtube. Der finnes jo omtrent alt man kan ønske seg. Vi har høytalere fra jbl, og er fornøyde med dem.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #5 Skrevet 6. november 2018 Takk for svar👍 då blir det høytaler. Anonymkode: 1eb66...193
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #6 Skrevet 6. november 2018 Min 9-åring har spotify på nettbrettet sitt og denne høytaleren, veldig fornøyd. Akkurat god nok lyd til å ha på trampolina, i dusjen og andre steder hun hører på musikk. Finnes i mange farger. https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/tradlose-barbare-hoyttalere/JBLGOOR/jbl-go-tradlos-hoyttaler-oransje 17-åringen har en mye bedre høytaler fra samme merke, kjøpte den på black friday i fjor så han betalte ikke full pris. Den er det veldig god lyd i, nesten for god til å ha innendørs https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/JBLXTREME2BK/jbl-xtreme-2-tradlos-hoyttaler-sort Anonymkode: cf12c...619
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #7 Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min 9-åring har spotify på nettbrettet sitt og denne høytaleren, veldig fornøyd. Akkurat god nok lyd til å ha på trampolina, i dusjen og andre steder hun hører på musikk. Finnes i mange farger. https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/tradlose-barbare-hoyttalere/JBLGOOR/jbl-go-tradlos-hoyttaler-oransje 17-åringen har en mye bedre høytaler fra samme merke, kjøpte den på black friday i fjor så han betalte ikke full pris. Den er det veldig god lyd i, nesten for god til å ha innendørs https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/JBLXTREME2BK/jbl-xtreme-2-tradlos-hoyttaler-sort Anonymkode: cf12c...619 Om hun er heldig, så kan en kanskje finne JBL xtreme (1) for rundt 1500,-. Det gjorde vi. Min mann har xtreme 2. Lyden er så å si like god. Jeg klarer ikke å høre forskjell. Anonymkode: 78f8d...aa5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min 9-åring har spotify på nettbrettet sitt og denne høytaleren, veldig fornøyd. Akkurat god nok lyd til å ha på trampolina, i dusjen og andre steder hun hører på musikk. Finnes i mange farger. https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/tradlose-barbare-hoyttalere/JBLGOOR/jbl-go-tradlos-hoyttaler-oransje 17-åringen har en mye bedre høytaler fra samme merke, kjøpte den på black friday i fjor så han betalte ikke full pris. Den er det veldig god lyd i, nesten for god til å ha innendørs https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/JBLXTREME2BK/jbl-xtreme-2-tradlos-hoyttaler-sort Anonymkode: cf12c...619 God lyd er ikke det samme som høy lyd, altså. Anonymkode: 013dd...49b
sug lut Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 Har dere CD-er så er jo valget enkelt, det trengs spiller. Det er ikke dumt å lære barna dine at det ligger mer i et album enn det du finner på en nettside.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #10 Skrevet 6. november 2018 Her i huset blir cdspiller brukt mye så han har en på rommet sitt også har vi en i stuen. Anonymkode: 5e157...eba
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #11 Skrevet 6. november 2018 3 hours ago, tante grusom master of law said: Ingen av oss har CD-spiller. Vi bruker høytalere med bluetooth, og har spotify premium og youtube. Masse bra musikk som ikke finnes online. Noen liker også å ha platesamling. Anonymkode: 3a921...f2e
tante grusom master of law Skrevet 6. november 2018 #12 Skrevet 6. november 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Masse bra musikk som ikke finnes online. Noen liker også å ha platesamling. Anonymkode: 3a921...f2e Ja, derfor jeg skrev omtrent alt, og ikke alt. Vi har også en stor platesamling, men det var ikke det HI spurte om...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #13 Skrevet 6. november 2018 Vi har cdspiller, men den ligger på loftet. Eldste fikk radio til jul, hun ønsket seg en dab radio. For her er det vist kult å høre på radio, ikke bar noe mi unge gjør. Kjøpt en radio som gikk på strøm og batteri, som kunne brukes som høytaler som hadde god lyd. Som var liten nok slik at den er grei å ta med seg rundt. Den blir veldig mye brukt, både til radio og musikk. Hun og lillesøster bruker den hele tiden, mest radio men spotyfi bruker de også mye, kobler opp fra ipad eller iphone. Kostnadsmessig sparer jg mye på å ha spotyfi istde for å kjøpe cder, for vi alle tre kan høre på mye mer forskjellig enn om vi hadde kjøpt en cd. Anonymkode: b6a9b...867
Det var en gang et menneske Skrevet 6. november 2018 #14 Skrevet 6. november 2018 Her bruker alle Apple music og YouTube. Har Bluetooth Sandstrøm Hercules og UE roll i stue og på bad. I tillegg har ungene Sandstrøm juice radio på rommene, de liker å høre på radio og kan spille musikk via Bluetooth. Ungene har hatt CDspiller, men endte opp med kun noen få CDer, de brukte heller iPod-en som små.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #15 Skrevet 7. november 2018 https://www.multicom.no/zone-of-norway-box-bluetooth-hoyttaler-bla/cat-p/c101369/p10630097 Denne kjøpte vi. Erfaringer? Hi Anonymkode: 1eb66...193
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #16 Skrevet 7. november 2018 Vår på 11 har CD-spiller som er mye i bruk, både til lydbøker og musikk. Hun får ikke ha telefon eller IPad på soverommet, så om kvelden hører hun alltid på CD. Anonymkode: 87512...909
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #17 Skrevet 7. november 2018 Jeg har lyst på cd spiller til gutten min når han blir litt eldre, kun for å høre det fantastiske lydbøkene til Mine første fakta. 😉 Anonymkode: e9e39...703
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #18 Skrevet 7. november 2018 Vi skal kjøpe ny cd spiller i julegave til hun på 6,5 år..Den hun har virker ikke hele tiden lenger, hun hører på enten lydbok el musikk på cd hver kveld når hun legger seg..Hun har masse cder så den blir nok mye brukt! Anonymkode: 4216f...ec9
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #19 Skrevet 7. november 2018 Vi bruker Spotify til musikk og fabel eller Storytel til lydbøker. Barna har Bluetooth-høyttalere på rommene sine. På kvelden når de skal sove ligger mobilen i stua. De kveldene de skal høre lydbok setter vi på lydbok i tretti minutter, som slår seg av av seg selv. Selv om vi voksne har telefonen i stua fungerer Bluetooth-signalet fint inn på soverommene. Anonymkode: 25514...ba5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #20 Skrevet 8. november 2018 Vi har også Bluetooth-høytaler men når vi spiller av musikk via mobil kan jeg ikke bruke mobilen selv og det er så tungvindt. Musikken stopper opp om jeg får meldinger, ser på snap osv.. Anonymkode: b1bf1...2e7
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #21 Skrevet 8. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har også Bluetooth-høytaler men når vi spiller av musikk via mobil kan jeg ikke bruke mobilen selv og det er så tungvindt. Musikken stopper opp om jeg får meldinger, ser på snap osv.. Anonymkode: b1bf1...2e7 Men det går ann med bluetooth via nettbrett og? Anonymkode: 1eb66...193
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #22 Skrevet 8. november 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det går ann med bluetooth via nettbrett og? Anonymkode: 1eb66...193 Ja, det er det vi bruker. Aldri brukt mobilen. Anonymkode: cf12c...619
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #23 Skrevet 8. november 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er det vi bruker. Aldri brukt mobilen. Anonymkode: cf12c...619 Bra 😊 Anonymkode: 1eb66...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå