Gå til innhold

Hjelp, hvordan lader jg batteriet til denne hodelykta?

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg er så dum når det gjelder sånne ting, og blir helt flau for at jeg ikke skjønner det. Noen som kan hjelpe meg?

https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/lykter-og-reflekser/led-lenser-cseo5r?variantCode=511564#product-info

" Dette er en lett og kompakt oppladbar hodelykt med maksimal lysstyrke på 180 lumen, som gir godt lys opp til 120 meter.  Med en vekt på kun 105 gram er CSEO5R egnet til de aller fleste aktiviteter i hverdagen; på tur med hunden, jogge, hente posten og bytte dekk på bilen. Lykten tennes/slukkes ved hjelp av en bryter på lyktehodet, og den har trinnløs regulering mellom 15% og 100%.  Lykten har transportlås for å unngå at den tennes under transport. Den har både hvitt og rødt lys. De medfølgende oppladbare Li-ion batteriene lades opp direkte i lykten, enten via 220v eller USB. Innstilt på minimum lysstyrke lyser den i opptil 20 timer, innstilt på maksimal lysstyrke lyser den 5 timer. CSEO5R har tre lysprogrammer: Power, Low Power og Blink. "

Det fulgte med en liten usb kabel og det var det, hvor skal jeg putte den for å få ladet?

Anonymkode: b73e6...16c

Fortsetter under...

5 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Du må opne lokket til batteriet, så finn du ein mini-usbkontakt. Koble på ledning der som igjen går i stikkontakta via et ladeadapter.

Eg har samme lykta, men er elendig på å forklare..

Arggh, så jeg må altså kjøpe meg et ladeadapter, så idiotisk. er det ikke vanlig at alt sånt følger med

Men er du fornøyd med lykta, er den bra? Kan du anbefale den?

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Arggh, så jeg må altså kjøpe meg et ladeadapter, så idiotisk. er det ikke vanlig at alt sånt følger med

Du kan bruke telefonladeren, tenker jeg.

Anonymkode: 377fe...596

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du kan bruke telefonladeren, tenker jeg.

Anonymkode: 377fe...596

Jeg har bare en gammel nokia telefon, ikke noe usb der :flau: Men jeg har et kamera når jeg tenker meg om, kan kanskje bruke laderen til det. Takk for tips :)

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Evt kan du lade frå pc om du har det i hus, berre å plugge i usb-port der.

Lykta er knall til mitt bruk, turgåing i skog og langs vegar utan gatelys. 

Annonse

4 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Evt kan du lade frå pc om du har det i hus, berre å plugge i usb-port der.

Lykta er knall til mitt bruk, turgåing i skog og langs vegar utan gatelys. 

Takk for tips :) Jeg synes lyset virket så sterkt, men det er kanskje det på sånne lykter. Kan biler bli blendet?

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips :) Jeg synes lyset virket så sterkt, men det er kanskje det på sånne lykter. Kan biler bli blendet?

Vil tru lyset er svakare enn billykter. Eg er ikkje akkurat ekspert på lykter.

21 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Vil tru lyset er svakare enn billykter. Eg er ikkje akkurat ekspert på lykter.

Et lite spørsmål til. Jeg ser i beskrivelsen at det står at den har både rødt og hvitt lys, vet du hvordan man får rødt lys?

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Et lite spørsmål til. Jeg ser i beskrivelsen at det står at den har både rødt og hvitt lys, vet du hvordan man får rødt lys?

Det er nytt for meg.

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, jeg finner det ikke, har trykket på det jeg kan se, men ikke noe rødt lys gitt 😂

Tok for meg lykta og holdt inne lysknappen ei stund, og jammen kom det på raudt lys 👍

Annonse

18 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Tok for meg lykta og holdt inne lysknappen ei stund, og jammen kom det på raudt lys 👍

Ja, det gjorde det jammen meg her og, jeg er tydeligvis for utålmodig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...