Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Jeg tåler ikke brunost, men savner det på vafler. Spiser jeg det klør jeg infernalsk over hele kroppen. Er laktose jeg ikke tåler. Det finnes IKKE laktosefri brunost siden det ikke går an å lage det, men er det noen laktoseintoleranse som tåler Geitost? Siden det er et helt annet dyr... Anonymkode: 96335...f5d
Lille krøll Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Om den inneholder 0 karbohydrater er den laktosefri. Vet ikke om noen men er slik jeg sjekker for laktose.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 40 minutter siden, Lille krøll skrev: Om den inneholder 0 karbohydrater er den laktosefri. Vet ikke om noen men er slik jeg sjekker for laktose. Men er det ikke forskjell på laktose fra ku og laktose fra geit..? Anonymkode: 96335...f5d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Google.no: https://www.tine.no/helse/allergi-og-intoleranse/oster-for-laktoseintolerante Anonymkode: cb024...6e5
Lille krøll Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men er det ikke forskjell på laktose fra ku og laktose fra geit..? Anonymkode: 96335...f5d Jeg vet faktisk ikke. Det er forskjell på melkeproteinet.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, Lille krøll skrev: Jeg vet faktisk ikke. Det er forskjell på melkeproteinet. Ja, var det jeg tenkte. Er jo forskjellige dyr så kan være forskjell, hmm.. Anonymkode: 96335...f5d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 Men geitost smaker jo ikke det samme, det smaker veldig forskjellig... Anonymkode: b15b4...3e2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men geitost smaker jo ikke det samme, det smaker veldig forskjellig... Anonymkode: b15b4...3e2 Nei, det smaker ikke veldig forskjellig. Det smaker litt strammere bare. Hva er poenget ditt? Hva har det med laktose å gjøre? Anonymkode: 96335...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå