Gå til innhold

Hvor mange pizzaer på 9 voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen deler lett en pizza. Men er det normalt? Hjemmelagde, runde pizzaer. Holder det med 5?..

Anonymkode: 73733...399

Skrevet

Ja, det vil jeg tru. Vi kan og dele en, men jeg er ihvertfall mer småspist sammen med andre enn kun med mannen.

Anonymkode: 3aa5e...5d8

Skrevet

Jeg ville tenkt 3 personer pr pizza og da bestillt 3 pizzaer til 9 personer. Det gjør jeg på jobben og vi er 12 personer. Jeg bestiller 4 pizza (store, ikke en porsjons pizza), og vi har alltid pizza til overs.

Anonymkode: 2ec4d...934

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville tenkt 3 personer pr pizza og da bestillt 3 pizzaer til 9 personer. Det gjør jeg på jobben og vi er 12 personer. Jeg bestiller 4 pizza (store, ikke en porsjons pizza), og vi har alltid pizza til overs.

Anonymkode: 2ec4d...934

Tenker litt som deg, men ville nok bestilt 4 i tilfelle storspisere på besøk ;)

Skrevet

Min datter hadde nettopp 9 ATK 12 åringsjenter på bursdagsselskap. Jeg bestilte pizza fra Peppes, 4 stk- og ALT ble spist opp!

Til 9 voksne ville jeg nok bestil 5 pizzaer, så alle blir mette 😉👌

Anonymkode: 37aac...235

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min datter hadde nettopp 9 ATK 12 åringsjenter på bursdagsselskap. Jeg bestilte pizza fra Peppes, 4 stk- og ALT ble spist opp!

Til 9 voksne ville jeg nok bestil 5 pizzaer, så alle blir mette 😉👌

Anonymkode: 37aac...235

ATK?

Anonymkode: 484a8...2fa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen deler lett en pizza. Men er det normalt? Hjemmelagde, runde pizzaer. Holder det med 5?..

Hvis det er hjemmelagede ville hatt 6, 5 hvis dere skal bestille

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er hjemmelagede ville hatt 6, 5 hvis dere skal bestille

hjemmelagde ja.. kan lage 6. Om det blir rester kan det jo fryses 

Skrevet

Vi er på besøk hos svigers må. I går ble det bestilt pizza. Vi var seks på to pizzaer. Det var helt klart for lite mat. Jeg ville ha gått for fire pizzaer på ni voksne, og hatt tilbehør som salat.

Anonymkode: 8e8f2...5ba

Skrevet

Hvorfor svarer dere alle på hvor mange pizzaer dere ville bestil, når hi spør om hjemmelagede pizzaer, de er jo som regel mindre enn de man bestiller.

Skrevet

3 holder nok :)

Anonymkode: e45e4...c95

Skrevet

Kjem an på kor store du lagar dei? Når eg lagar langpannepizza med 3dl vatn pr pizza, går vi fire på ein. 3 stk, altså pizza av 9 dl væske, hadde vore meir enn nok.

Skrevet

Lag heller litt gir mye (fryses ned) enn for lite, det er alltid kjedelig.

ville laget 4 langpanne pizza. Frys ned eller spis rester dagen etter. Jeg personlig synes det er drit flaut med for lite mat til gjester så jeg lager alltid ekstra

Skrevet

Det kommer jo an på mye. Hvor tykk bunn du lager, hvor mye fyll...så det er vanskelig å si noe om. Når jeg lager hjemme, så lager jeg italiensk pizza med tynn bunn, og da deler mannen og jeg en stor en (så stor som det går på plata i ovnen). Hadde jeg lagd den som en amerikansk pizza, så hadde det sikkert vært nok til 3-3,5. Så helt avhengig av hva slags pizza og hva slags gjester du får, så ville jeg lagd et sted mellom 3 og 6 pizzaer.

Skrevet
1 time siden, Himmel og hav skrev:

Det kommer jo an på mye. Hvor tykk bunn du lager, hvor mye fyll...så det er vanskelig å si noe om. Når jeg lager hjemme, så lager jeg italiensk pizza med tynn bunn, og da deler mannen og jeg en stor en (så stor som det går på plata i ovnen). Hadde jeg lagd den som en amerikansk pizza, så hadde det sikkert vært nok til 3-3,5. Så helt avhengig av hva slags pizza og hva slags gjester du får, så ville jeg lagd et sted mellom 3 og 6 pizzaer.

Tynn bunn. Ikke så mye fyll. Italiensk.

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tynn bunn. Ikke så mye fyll. Italiensk.

Da ville jeg nok lagd 6, for sikkerhets skyld.

Skrevet
1 time siden, Himmel og hav skrev:

Da ville jeg nok lagd 6, for sikkerhets skyld.

Tror jeg satser på det altså. Skal ha dessert og så i verste fall blir folk Mette av et eller annet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...