Gå til innhold

Noen som har erfaring med Lanullva ulldress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei frøken på 10 mnd som bruker str 74 nå. Ser disse dressene har str 74 og neste er 86. 74 passer jo sikkert nå, men hadde jo vært fint om den passet en stund, men 86 blir kanskje alt for stort? Noen som har denne og vet hvordan den er i str? 

Anonymkode: 9e697...ae0

Skrevet

synes den er bitteliten i str 

Anonymkode: c84a3...757

Skrevet

Så vidt jeg husker er den god i str 

Sønnen min hadde 74 veldig lenge. De er veldig tøyelig også....

Skrevet

Jeg har  ikke hatt den selv, men passet en gutt som hadde den og oppfattet den som normal i str, gutten hadde str 86 og brukte den fra han var 15 mnd gammel. 

Anonymkode: 18496...2d0

Skrevet

Lanullvadressene er kjempegode. De er veldig tøyelig og vokser med barnet. Jeg bruker å kjøperen str større enn hva barna bruker og da har de ullklær i flere sesonger.

Jeg kjøpte str 86 til jenta mi da hun var ca 1år. Den passer faktisk enda og hun er 2.5år. 

Så kjøper du str 86 nå har du mest sannsynlig ulldress i to sesonger. 

Anonymkode: fa9f5...b17

Skrevet

2 åringen min bruker dressen i 86 enda. Bretter ned armer og bein. Så har han det tynne settet i str 4 år så de varer i evigheter :)

Anonymkode: 58aa1...b5e

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lanullvadressene er kjempegode. De er veldig tøyelig og vokser med barnet. Jeg bruker å kjøperen str større enn hva barna bruker og da har de ullklær i flere sesonger.

Jeg kjøpte str 86 til jenta mi da hun var ca 1år. Den passer faktisk enda og hun er 2.5år. 

Så kjøper du str 86 nå har du mest sannsynlig ulldress i to sesonger. 

Anonymkode: fa9f5...b17

Kunne hun begynne å bruke den da hun var 1 år? Jenta mi er ikke så stor, men regner med hun bruker str 80 når hun blir 1 år. 

Anonymkode: 9e697...ae0

Skrevet

Jenta mi på 14 mndr, hun er lang for alderen, bruker ennå str 74. Søsteren brukte 68 til hun gikk over til 86, så de er tøyelige i størrelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...