Gå til innhold

Myke opp syntetiske sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg kjøpte meg et par syntetiske ankelboots. Dessverre viste det seg at kanten øverst i skaftet er knallhard. Selv om det ikke er for stramt, gnager det noe sinnssykt mot ankelen når jeg går. Utrolig irriterende. Noen som har noen tips til hvordan kanten kan bli mykere?

Anonymkode: 6aedf...4a5

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ingen tips til å få den mykere, men du kan prøve å legge i hølkile og se om det hjelper. Jeg har goretex joggesko hvor den ene skoen gnagde skikkelig på kulen på ankelen, så ille at jeg ikke kunne gå på de. Jeg fikk da tips fra en kollega som hadde jobbet i skobutikk, om å putte i hælkiler. Og det hjalp utrolig mye, ingen problem å bruke skoene nå.

http://shop.goodstep.se/no/Webshop/Innleggssaler/_Bama/Bama_Classic?id=21120-

Anonymkode: e03be...e4d

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ingen tips til å få den mykere, men du kan prøve å legge i hølkile og se om det hjelper. Jeg har goretex joggesko hvor den ene skoen gnagde skikkelig på kulen på ankelen, så ille at jeg ikke kunne gå på de. Jeg fikk da tips fra en kollega som hadde jobbet i skobutikk, om å putte i hælkiler. Og det hjalp utrolig mye, ingen problem å bruke skoene nå.

http://shop.goodstep.se/no/Webshop/Innleggssaler/_Bama/Bama_Classic?id=21120-

Tusen takk for tips! Problemet er at det gnager oppe ved ankelen, dessverre.

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for tips! Problemet er at det gnager oppe ved ankelen, dessverre.

Det var det min og gjorde, og med de her sålene så får du løftet bakdelen av foten litt opp, og kanskje vekk fra det som gnager. Min sko gnagde rett under kulen på ankelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...