Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Her begynner familien å spørre etter ønskelister allerede.. Hva får barna deres av dere foreldre til jul i år, evt hva ønsker de seg av andre? Har en toåring og en fireåring men kommer ikke på så mange gaveønsker, de har begge veldig mye både klær utstyr og leker... Anonymkode: e4545...009
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Mine er eldre, så de kommer med ønsker selv. 17-åringen ønsker seg gavekort på kjøreskolen, kinobilletter, klær, snop, hansker, superundertøy, fleece osv 9-åringen ønsker seg brettspill, bamser, klær, tegne- og hobbyting osv Anonymkode: 6c5bb...386
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Takk flere? Anonymkode: e4545...009
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 Denne ønsker min 7 åring seg. Anonymkode: 6adec...49a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Denne ønsker min 7 åring seg. Anonymkode: 6adec...49a Den var fin. Hadde kanskje vært noe for eldstemann her også 🤗 Anonymkode: e4545...009
MrGoodMan Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 9-åringen ønsker seg gaming-stol i år Da han var tre år så ønsket han seg penger fra alle og kjøpte seg iPad (+ brukte litt egne sparepenger). Det året hadde vi kjøpt campingvogn, flyttet halvparten av lekene dit og likevel var det fullt av leker overalt. Så var ikke det han trengte. Ellers så har skøyter vært på ønskelista tidligere.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 Stor leke Politi bil. Onkels katt(veldig glad i pus). Allt paw patrol eller blaze og monster maskinene. Mor ønsker bøker, ull klær, ute leker, penger til trampoline. Får ski + utstyr av mormor og morfar. Anonymkode: 08dcf...a37
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 Harry potter lego, diskokule, kinogavekort, ski, trampoline, brettspill, smykker, tur til Tusenfryd, bøker (detektivbyrå nr. 2 bl.a), glitterspray til håret, termos, slackline, vannspreder, ørevarmere, julepynt, spotifyabonnement, håndball, Ty-bamser, Barbieklær, lydbøker, gymbag og en type kulepenn som kan viskes vekk (überkult i følge 7-åringen). Anonymkode: 706b4...d72
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #10 Skrevet 3. november 2018 8-åring (gutt) sparer til PlayStation og egen TV. Ønsker seg penger og lego. 10-åring (jente) ønsker seg penger da hun sparer til et eller annet. Hun vet ikke hva, men har spart 4000 til det allerede, så dette er bra. Hun er fryktelig vanskelig å kjøpe noe til. Leker ikke lenger, har masse klær og sær smak, ønsker seg aldri noe 18-åring (jente) Volvo 240, penger til bsu, ny vinterjakke, fjellutstyr. Anonymkode: ee568...41d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #11 Skrevet 3. november 2018 min blir 6 snart og ønsker seg Ull, jurassic world ting og fotball ting Anonymkode: ceb50...4bb
Optatium Skrevet 3. november 2018 #12 Skrevet 3. november 2018 Min 4åring ønsker seg Barbie, CD-er, discokule til taket, nytt sengetøy og kjoler. ☺️
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #13 Skrevet 3. november 2018 Min på 5 ønsker seg paw Patrol båten, bilen til Marshall. Alt med dinosaur er også ønskelig. Han trenger ny vinterbukse så det har vi sagt fra om til besteforeldre. 2 åringen vil ha alt det storebror har. Så dobbelt av alt hadde vært kjekt😊 Anonymkode: 614df...9fe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #14 Skrevet 3. november 2018 Åttearingen vil ha en rosa elgitar. Femåringen vil ha trommesett. Mor vil ha et lydisolert rom i kjelleren 😜 Anonymkode: bb68d...930
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #15 Skrevet 3. november 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Harry potter lego, diskokule, kinogavekort, ski, trampoline, brettspill, smykker, tur til Tusenfryd, bøker (detektivbyrå nr. 2 bl.a), glitterspray til håret, termos, slackline, vannspreder, ørevarmere, julepynt, spotifyabonnement, håndball, Ty-bamser, Barbieklær, lydbøker, gymbag og en type kulepenn som kan viskes vekk (überkult i følge 7-åringen). Anonymkode: 706b4...d72 discokule har de til 95 kr på lekekassen.no om du har tenkt å kjøpe det. Anonymkode: 6adec...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå