Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Jeg er en skikkelig frossenpinn og sliter en del med smerter i kroppen. Kunne tenkt meg varmeteppe men er litt bekymret for brannfare. Er disse trygge i bruk? Ser Europris selger Wilfa og det var ikke så dyrt Anonymkode: 4f3bb...09f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Det hadde vel ikke vært lov å selge de om de ikke var sikre? Jeg skjønner hva du mener da, jeg ville tenkt på det samme, men mange bruker jo sånne tepper og det går helt fint. Svigermor har hatt flere typer i løpet av de 20 årene jeg har kjent mannen, hun sover med vinduet på vid gap hele året, men har varmeteppe i senga. Vet ikke om hun har hatt akkurat Wilfa, men vet hun har hatt flere forskjellige og det fungerer helt utmerket hos henne. Anonymkode: 2ddae...579
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Usikker på om mitt er wilfa, men det var ikke en av de dyreste og har ikke opplevd noen brannfare med det enda. Bare pass på at det har timer i tilfelle! Elsker teppet mitt, dessverre fikk bikkja tak i det og trådene inni knakk så satser på å ønske meg ett nytt et til jul! Anonymkode: 78f7b...f08
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 Om du leser det som står på Obs! så er det laget i brannsikkert materiale https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/personlig-pleie/wilfa-hbw-1?gclid=EAIaIQobChMIwY322bu13gIVww8YCh29tAXzEAQYASABEgJVCvD_BwE#product-info Anonymkode: 2ddae...579
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 Jeg sover med mitt varmeteppe. Skrur det på 3, går på badet, skrur det ned på 1, legger meg. Det har seriøst endret livet mitt. Jeg er en skikkelig frysepinne og nå sover jeg så utrolig mye bedre. Anonymkode: 4383c...5df
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sover med mitt varmeteppe. Skrur det på 3, går på badet, skrur det ned på 1, legger meg. Det har seriøst endret livet mitt. Jeg er en skikkelig frysepinne og nå sover jeg så utrolig mye bedre. Anonymkode: 4383c...5df Det er anbefalt å ikke sove med teppet på Anonymkode: 1816e...a44
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 Så flammene slå ut igjennom taket til min nabo for noen år siden. Brannårsak? Varmeteppe. Heldigvis lå hun ikke i senga da det startet å brenne, men restene av huset var bare å rive. Grøss og gru, jeg skjønner ikke at dere tør å sjanse på dette. At varmetepper tar fyr er ikke akkurat noe nytt. Bruk heller ull! Canelana f.eks har noen kjempegode og varme både laken og overmadrasser i merinoull. Koster mer enn et elektrisk varmeteppe, men det er trygt. Anonymkode: 027d4...384
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er anbefalt å ikke sove med teppet på Anonymkode: 1816e...a44 Det stod i instruksjonsheftet at det er helt trygt. Det blir jo ikke så varmt. Anonymkode: 4383c...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå